LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coronavirus - op zoek naar genezing

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Coronavirus - op zoek naar genezing

Ongelezen bericht door gosewijn »

Volgens een link van Kees , helpt een glas petroleum ook voor een bepaalde ziekte .Ik zou dan v power adviceren . Ik hou het maar op uitroken , de medicijn mannen doen dat ook . Nog geen klachten van gehoord.

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - op zoek naar genezing

Ongelezen bericht door angel1978 »

Kees2850 schreef:
29 mar 2020 18:31
gosewijn schreef:
29 mar 2020 17:55
Volgens een link van Kees , helpt een glas petroleum ook voor een bepaalde ziekte .Ik zou dan v power adviceren . Ik hou het maar op uitroken , de medicijn mannen doen dat ook . Nog geen klachten van gehoord.
Allereerst goed te horen dat je nog leeft @gosewijn. Dat doet me oprecht deugd.

Wat ik minder vind is dat je mij van iets beticht wat gewoon niet waar is. Geef dan de link naar het artikel / bron. Zodat iedereen kan lezen waar dit over gaat.
Omdat jij dat ook altijd doet? Wanneer kom je met een fatsoenlijke onderbouwing en antwoord op al die vragen dan?
Kees2850 schreef: En heb ik je ook gezegd dat ik daar verder niet meer op in ga. Je bent handig genoeg met internet om de antwoorden zelf op te zoeken.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Coronavirus - op zoek naar genezing

Ongelezen bericht door Radar »

We hebben het even aangekeken, maar het lijkt er niet echt op dat er echt veel inhoudelijks wordt gedeeld in dit topic. Zodra er baanbrekend nieuws is in de zoektocht naar een medicijn tegen het coronavirus, is dat toch wel wereldnieuws waar je niet omheen kunt. Voor nu gaat dit topic op slot. ^FG

Gesloten