LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Facebook blok

Musicfriends
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2020 10:44

Facebook blok

Ongelezen bericht door Musicfriends »

Voor ieder scheet zit ik 30 dagen in de blok bij Facebook, ik vind dit niet normaal. Heb alleen geschreven als grap ze moeten dat torentje van Rutte de lucht in schieten. Wat is hieraan verkeerd ts bedoeld als grap gaan ze zover om iedereen die maar iets op Facebook zet om hen 30 dagen of langer te blokken, ik vind dat dit machtsmisbruik is. Omdat Bill gates de kapitaal krachtig man is, moeten ze denken dat alles maar kan? Iemand die kapitalisme in handen houd? Dit slaat nergens op. Dit is nogmaals machtsmisbruik. Maar ze vergeten 1 ding dat alles kapot kan. En daar ga ik voor zorgen, want we leven zogenaamd in een vrij land, maar niet heus. We worden van alle kanten mond gesnoerd en dit moet een keer afgelopen zijn. Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Sta keer op keer op de blok op Facebook en ik heb er 2 dus waarom moeten ze deze alle 2 op de blok zetten. ??

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Facebook blok

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U zet aan tot geweld en vind dat gek dat daar op gereageerd wordt? Sommige zaken zijn nu eenmaal strafbaar gesteld. En zeggen dat ze iets in de lucht kunnen schieten is simpelweg over de streep gaan.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Facebook blok

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik stel hier ook een blok voor. Zot.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Facebook blok

Ongelezen bericht door caruso »

Mag dit topic meteen in de kliko? Zit niet te wachten op zo'n gestoorde...

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Facebook blok

Ongelezen bericht door Radar »

Afbeelding

*Gaaaaaaaaap*

Ja, nee. Dit doet me denken aan het onbedoeld lachwekkende topic 'Blokkage (met een g, ja) op Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!', maar goed, ook hier gaan we maar eens een slotje op knikkeren voordat dit weer een compleet uit de hand gelopen onzintopic wordt.

Tabee! Radar^SK

Gesloten