LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen restitutie voor verplaatste theatervoorstelling die we niet bij kunnen wonen, wat nu?

Pimmetje.0
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2020 12:42

Geen restitutie voor verplaatste theatervoorstelling die we niet bij kunnen wonen, wat nu?

Ongelezen bericht door Pimmetje.0 »

Beste lezer,
Voor de coronavirus hebben mijn vrouw en ik een voorstelling geboekt bij Arjan van Bavel( voorheen Adje bij Paul de Leeuw).
In verband met het coronavirus is de voorstelling niet doorgegaan. Wij hebben een tijd geleden een alternatieve datum gekregen maar deze is voor ons niet goed. Ik hem meerdere malen een verzoek ingediend voor restitutie maar daar geeft hij niet aan toe. Twee weken geleden ben ik geopereerd aan mijn hart dus de voorgestelde datum komt niet uit.
Welke stappen kan ik nemen om toch mijn geld retour te krijgen.

Met vriendelijke groet
Pimmetje
Laatst gewijzigd door Radar op 31 aug 2020 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Geen restitutie voor verplaatste theatervoorstelling die we niet bij kunnen wonen, wat nu?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kan een incassobureau in de arm nemen of naar de kantonrechter gaan.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Geen restitutie voor verplaatste theatervoorstelling die we niet bij kunnen wonen, wat nu?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Kan je vrouw niet met een vriendin naar die voorstelling gaan?

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Geen restitutie voor verplaatste theatervoorstelling die we niet bij kunnen wonen, wat nu?

Ongelezen bericht door henk51 »

Ben 2 maal gedotterd kon na een week weer aan het werk.Als ze via de pols naar binnen gaan tenminste lies kan wat langer duren.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen restitutie voor verplaatste theatervoorstelling die we niet bij kunnen wonen, wat nu?

Ongelezen bericht door berndv »

Pimmetje.0 schreef:
31 aug 2020 13:02
Wij hebben een tijd geleden een alternatieve datum gekregen maar deze is voor ons niet goed.
heeft u deze datum in eerste instantie geaccepteerd? Of heeft u direct aangegeven dat u geen gebruik wilde maken van deze vervangende datum? En is u toen ook nog iets anders geboden?

Pimmetje.0
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2020 12:42

Re: Geen restitutie voor verplaatste theatervoorstelling die we niet bij kunnen wonen, wat nu?

Ongelezen bericht door Pimmetje.0 »

Ik heb direct aangegeven dat ik op de wachtlijst sta voor een hartoperatie en dat ik niet kan gaan

Gesloten