Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Christiaan Beijer
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 sep 2004 01:31

Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Christiaan Beijer »

Met mij ergeren velen zich aan de nu al maandenlange dagelijkse TV beelden van talloze blote armen waar de coronavaccinnaalden worden ingestoken.
Op het TV nieuws, bij de actualiteiten en zomaar in praatprogramma's, Altijd bij het woord 'vaccineren' volgt steevast weer een zoveelste blote arm waar een naald diep wordt ingestoken. Vaak tientallen keren per uitzending. Ik heb op één TV avond 96 keer geteld. En dan wordt vaak ook nog in één adem genoemd hoeveel mensen prikangst hebben. Leuk voor die groep. Het lijkt wel of de redacties van tv programma's een anti-vaccinatiecampagne voeren. Het prikken is nagenoeg pijnloos maar het beeld van die lange naald die zo diep de arm ingaat geeft menigeen een buikgevoel van "mij niet gezien, ik haak af".
Moet dat nu zo overdreven vaak getoond?????
Ik heb mijn pijnloze prikkie al gehad gelukkig.
Groet
Christiaan

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door caruso »

Een onzinniger topic dan dit bestaat niet...

sake1987

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door sake1987 »

Deze had onder COVID deel2 , geplaatst kunnen worden.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Ik heb op één TV avond 96 keer geteld.
Andere mensen hebben een leven....

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ben het helemaal met u eens. Het wordt tijd dat er over die armen een maillot getrokken wordt. Al dat blote vlees en dan ook nog die naalden.

Gruwelijke beelden. :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Erthanax »

Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Met mij ergeren velen zich aan de nu al maandenlange dagelijkse TV beelden van talloze blote armen waar de coronavaccinnaalden worden ingestoken.
Velen met u? Dit is voor het eerst dat ik deze klacht hoor. Om hoevelen met u gaat het volgens u?
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Op het TV nieuws, bij de actualiteiten en zomaar in praatprogramma's, Altijd bij het woord 'vaccineren' volgt steevast weer een zoveelste blote arm waar een naald diep wordt ingestoken.
Altijd en steevast is, denk ik, wat overdreven, maar het is wel een beeld dat vaak wordt gebruikt; daarin heeft u gelijk.
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Vaak tientallen keren per uitzending.
Per uitzending? U bedoelt per avond, vermoed ik, want in een uitzending van bv een nieuws- of actualiteiten programma komt het beslist geen tientallen keren voor.
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Ik heb op één TV avond 96 keer geteld.
Per avond dus. Het is nooit bij me opgekomen om te gaan tellen. Dat u die moeite genomen heeft!
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
En dan wordt vaak ook nog in één adem genoemd hoeveel mensen prikangst hebben.
Nog nooit gehoord.
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Leuk voor die groep. Het lijkt wel of de redacties van tv programma's een anti-vaccinatiecampagne voeren.
Hoe komt u daar nu bij? Zijn er zo veel mensen met prikangst? Ik ken er twee in mijn (ruime) omgeving, de overigen hebben geen enkele prikangst. De meesten vinden het niet plezierig, en niet meer dan dat.
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Het prikken is nagenoeg pijnloos maar het beeld van die lange naald die zo diep de arm ingaat geeft menigeen een buikgevoel van "mij niet gezien, ik haak af".
Menigeen? Om hoeveel mensen gaat het dan volgens u? Ik heb nog nergens gehoord of gelezen dat iemand zich niet liet vaccineren vanwege een door de vele beelden nieuw ontwikkeld buikgevoel.
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Moet dat nu zo overdreven vaak getoond?????
Worden die beelden nu het echt zo overdreven vaak vertoond????? Ik vind het wel meevallen.
Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Ik heb mijn pijnloze prikkie al gehad gelukkig.
Dat u zich heeft laten vaccineren vind ik heel verstandig van u.

Weet u overigens wat mij ergert? Dat er in diezelfde prikuitzendingen vaak gesproken wordt over "de zoorg", "zoorgverzekering" en "moorgen". Een mooie, gedekte -o- kan er niet meer af. Het is niet anders

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door D34M0N »

Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Met mij ergeren velen zich aan de nu al maandenlange dagelijkse TV beelden van talloze blote armen waar de coronavaccinnaalden worden ingestoken.
Wie ergert zich dan nog meer daaraan? Ik ken niemand die zich daaraan ergert.

Ik moet zeggen dat ik nog geen enkel beeld van een naald in een arm heb gezien. Ik raad je aan om gewoon een andere hobby te zoeken.

witte angora
Berichten: 30557
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door witte angora »

Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Met mij ergeren velen zich aan de nu al maandenlange dagelijkse TV beelden van talloze blote armen waar de coronavaccinnaalden worden ingestoken.
Het schijnt dat er op tv ook al een programma voor kinderen is met tientallen blote mensen. Akkoord, daar zitten dan geen naalden in, tenminste, dat denk ik.

Ik snap je ergernis, maar eerlijk gezegd heb je alleen jezelf ermee als je er zo op focust. Die beelden zullen niet zo snel verdwijnen, het enige advies wat ik je kan geven is de aandacht te verleggen naar iets dat je meer plezier geeft.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door scontra »

Christiaan Beijer schreef:
11 apr 2021 21:13
Met mij ergeren velen zich aan de nu al maandenlange dagelijkse TV beelden van talloze blote armen waar de coronavaccinnaalden worden ingestoken.
Op het TV nieuws, bij de actualiteiten en zomaar in praatprogramma's, Altijd bij het woord 'vaccineren' volgt steevast weer een zoveelste blote arm waar een naald diep wordt ingestoken. Vaak tientallen keren per uitzending. Ik heb op één TV avond 96 keer geteld. En dan wordt vaak ook nog in één adem genoemd hoeveel mensen prikangst hebben. Leuk voor die groep. Het lijkt wel of de redacties van tv programma's een anti-vaccinatiecampagne voeren. Het prikken is nagenoeg pijnloos maar het beeld van die lange naald die zo diep de arm ingaat geeft menigeen een buikgevoel van "mij niet gezien, ik haak af".
Moet dat nu zo overdreven vaak getoond?????
Ik heb mijn pijnloze prikkie al gehad gelukkig.
Groet
Christiaan
Jaloers dat uw blote arm waar de injectienaald in ging niet op Tv is getoond ??

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan natuurlijk de resolutie van je tv lager zetten of je zwart-wittelevisie van zolder halen. De naald zelf is dan niet meer zichtbaar. Er wordt dan alleen nog "iets" gedaan bij een bovenarm.

Volgens mij raken mensen overprikkeld doordat de buitenwereld steeds pregnanter binnenkomt op allerlei full colour HD-schermen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie zo nu en dan wel een blote arm waarin een naald gezet wordt.
Maar geen tientallen keren of je moet steeds bij uitzending gemist de herhalingen tientallen keren willen zien? :D
En ik heb er nog niemand over gehoord verder.
En blote armen gaan we uiteraard wel meer zien , nu het tegen de zomer loopt, maar dan zonder naalden :D

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Jablan »

Een naald in een bovenarm is een cliché, een sjabloon ... en daar komen we niet vanaf. Zou in de snelheid niet weten wat je anders als beeldlogo zou kunnen gebruiken om de tekst te ondersteunen.

witte angora
Berichten: 30557
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat denk je van een heks inclusief grote neus met wrat, bochel, punthoed en bezemsteel met een prikspuit ter grootte van een brandweerspuit in de hand? Zo eentje waar de groene smurrie uit druipt?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heet ze toevallig Astra Zeneca?

Nijogeth
Berichten: 9919
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik snap het wel. Zo ben ik nog altijd bang van Gargamel. En die kwam ook meerdere keren in beeld per aflevering.

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat dacht u van Eucalypta? Ook zo akelig.

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Erthanax »

Haaaaaa, Paulussiiieee!

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Allemaal trauma’s. :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Eucalypta zat achter mijn gordijnen. Heb toen een andere slaapkamer gekregen. Waar gebeurd.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Op tv dagelijks tientallen blote armen met vaccinnaalden

Ongelezen bericht door de auditu »

Bob Schurkjens schreef:
12 apr 2021 01:40
Eucalypta zat achter mijn gordijnen. Heb toen een andere slaapkamer gekregen. Waar gebeurd.
Waarschijnlijk op zoek naar Paulus de NOSkabouter. :lol:

Gesloten