LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anti-snurkbehandelingen

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Willemvdp

Anti-snurkbehandelingen

Ongelezen bericht door Willemvdp »

Ik ben een GIGA snurker, ben daarom op internet gaan surfen en tot mijn verbazing....

Zie ik ongelooflijk veel reclame verschijnen op internet over allerhande anti-snurkmiddeltjes van neusklemmen (wasknijpers), neuspleisters, sprays(voor in de neus en mond) mondbeugels zoals een MRA en of SnörEx, maar ook operatieve behandelingen zoals laserbehandelingen e.d.

Ik wil graag de proef op de som nemen en eens testen wat nou werkelijk wel of niet werkt. Je hebt namelijk op het gebied van mondbeugels b.v. zoveel verschillende soorten en maten en van goedkoop tot heel erg duur..! Wat helpt nou wel en wat niet.

Natuurlijk kan ik niet alles uittesten, want ik laat me niet vrijwillig opereren en ik laat ook niet alle mondbeugels aanmeten, dat gaat me een duur geintje kosten.
Toch ga ik voor jullie proberen uit te zoeken wat wel echt zou kunnen helpen en waar je beter niet aan kan beginnen.
Het is nog steeds maar een klein testje van mijn kant, maar ik ben gewoon benieuwd!

Ik hou jullie op de hoogte!

Mvg.

W. vd. Ploeg

Gesloten