LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BioStabiel komt terug

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door antileugens »

Volgens mij is het meervoud van biostabil biodebiel. Eén keer in de onzin trappen is nog te volgen, meerdere keren en je bent gestoord.

:D

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door kuklos »

Eén keer in de onzin trappen is nog te volgen, meerdere keren en je bent gestoord.
Ik denk dat de moderators de term goedgelovig eerder zouden goedkeuren. :D
Alhoewel gestoord m.i. net zo kloppend is.

Maar wat zegt dit eigenlijk over de aanbieder, bruno santanera?

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door Radar »

Veel reacties gingen volgens ons off topic: ze gingen meer over de vraag of dit onderwerp hier thuishoort, dan over het onderwerp zelf. Daarom zijn de meeste van die berichten verwijderd. Een paar ervan hebben we laten staan, om toch aan te geven dat die discussie speelde.

Het topic had inderdaad evengoed in een ander subforum kunnen staan, maar dat het hier staat is nu ook weer niet zo ontzettend onlogisch of vergezocht dat het per sé verplaatst moet worden.

Hopelijk kan de discussie nu weer gewoon over de (terugkeer van de) BioStabil gaan.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door jor »

Magnetic Field Research Medical Center (New York, Tokyo, Zürich) Om de werking van de BioStabil 2000 te begrijpen, is het belangrijk om te weten dat er in ons lichaam elektriciteit (spanning) is. Het hart is te vergelijken met een dynamo, die de elektriciteit genereert (produceert). Elektriciteit heeft altijd twee ladingen : positief (+) en negatief (-). De hersenen zijn te vergelijken met een accu (Accumulator) die via het zenuwstelsel de elektrische impulsen doorgeeft. Voor een optimaal functioneren van het lichaam, moeten deze twee ladingen in evenwicht zijn.
De BioStabil 2000 heeft dezelfde functie op het menselijk lichaam als b.v. de spanningsregelaar op de auto. Deze zorgt ervoor dat, of u nu snel of langzaam rijdt, dezelfde hoeveelheid elektriciteit naar b.v. de verlichting stroomt. De fiets heeft geen spanningsregelaar, hoe harder wordt getrapt hoe meer spanning naar de verlichting stroomt. De mens heeft ook geen spanningsregelaar, dus hoe drukker wij ons maken hoe harder ons hart pompt. Met de consequentie dat de spanning die naar onze hersenen stroomt wordt verhoogd en het teveel aan positieve of negatieve lading een uitweg zoekt via ons zenuwstelsel naar de zwakke punten.
Waar dat Magnetic Field Research Medical Center dan precies zit, of dat dit onafhankelijk is lijkt zelfs al een keer( voor een klein deel) inzet te zijn geweest voor een rechtszaak die werd aangespannen door Bruno S.
Zelf kan ik het in ieder geval niet vinden.
http://www.domjur.nl/ace.php/c,5,2580,, ... 719b256b1a

trijntjewinkel
Berichten: 774
Lid geworden op: 30 aug 2009 14:42

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door trijntjewinkel »

Mensen die niets van dit soort processen weten, geloven deze onzin waarschijnlijk. Dat is ook heel normaal, we hoeven dat ook niet te weten, we moeten er op kunnen vertrouwen dat we niet worden voorgelogen. Helaas wordt er heel veel misbruik gemaakt van het feit dat niet iedereen alles kan weten.

Daarom moet je gewoon naar de dokter als je wat mankeert en geen dingen uit de reclame kopen.

Amyl
Berichten: 356
Lid geworden op: 29 dec 2009 15:21

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door Amyl »

Als je geloofd in de heilzame werking van stenen/kettingen etc, dan zou ik een mooie edelsteen uitzoeken en die om mijn hals hangen, dat ding is gewoon niet mooi (in mijn opinie). Maar goed, ik kijk wel uit naar de nieuwe belachelijke reclame's. Ik vond dat voetenbad dat allerlei kleurtjes kreeg omdat het giften uit je voeten zuigt ook heel grappig. :lol:

Pepsis
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 okt 2008 15:34

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door Pepsis »

Als die zaak je boeit Jor. Kijk hier eens:

http://web.archive.org/web/*/http://www ... .sucks.nl/

Gewoon een beetje rondklikken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: BioStabiel komt terug

Ongelezen bericht door jor »

Pepsis schreef:Als die zaak je boeit Jor. Kijk hier eens:
.
Oke, bedankt voor de link. Ik ga daar eens lezen :wink:

Gesloten