LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met nikken magneet technologie

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
georgius
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:19

ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door georgius »

M.H. Ik ben 6 jaar gebruiker van nikken producten en kan alleen maar zeggen het is helemaal het einde En die verhalen van het zit tussen de oren ,daar kan ik alleen maar om lachen en op zeggen , gebruik het product nikken maar bij dieren (Die hebben nl. niets tussen de oren) Ik heb hier ongelooflijke resultaten mee geboekt.Een 10 jaar oude bouvier met H.D 2 weken met een PalMag behandeld en ging weer als een jonge hond.enz..enz Personen met spataderen verdwijnen als sneeuw voor de zon, naar enkele maanden van intensief gebruik enz enz.enz. De medische gezondheid zou daar maar eens meer gebruik van moeten maken, dat zou het kostenplaatje in deze wereld aanzienlijk verlagen.Deze magneet technologie zal in de toekomst nog veel van zich laten horen.
G.v D.

Paul123
Berichten: 69
Lid geworden op: 27 nov 2004 17:44

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door Paul123 »

Personen met spataderen verdwijnen als sneeuw voor de zon
Dat lijkt me een vervelende bijwerking..

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door kuklos »

Even een paar leuke ertussenuit gepakt:
gebruik het product nikken maar bij dieren (Die hebben nl. niets tussen de oren)
Laat maar een wetenschappelijk onderzoek zien dat het resultaat aantoont.
Personen met spataderen verdwijnen als sneeuw voor de zon, naar enkele maanden van intensief gebruik enz enz.enz.
Verdwenen die personen? Maar ook hier, waar is het bewijs?
De medische gezondheid zou daar maar eens meer gebruik van moeten maken, dat zou het kostenplaatje in deze wereld aanzienlijk verlagen.
Uhhhm, ja. Ik zou zeggen, doe eens een goed onderzoek en publiceer dit. Wellicht luistert de medische wereld. Maar zulke juichverhalen zonder bewijs als jouw post helpen niks.
Deze magneet technologie zal in de toekomst nog veel van zich laten horen.
Ik zou er niet op wachten als ik jou was.

Perdita
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 jul 2008 14:08

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door Perdita »

Laat maar een wetenschappelijk onderzoek zien dat het resultaat aantoont.
Nou, ik zou ook weleens een wetenschappelijk bewijs willen zien dat dieren niks tussen de oren hebben.

Of verdwenen die dieren soms ook?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door mlmangel »

Kritische informatie over Nikken kan je terug vinden via http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/nik ... ts-go.html Niet geschikt voor Nikken aanhangers :wink:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door antileugens »

De site van mlmangel bevat informatie die bewezen onjuist is. Zo weigert hij foutieve info over Aloë Vera producten van zijn site te verwijderen. Zoals duidelijk zal zijn uit de info op deze blog is deze er op gericht alles wat met MLM te maken heeft in een kwaad daglicht te stellen. In het verleden is hier op trosradar al aangetoond dat mlmangel er geen moeite mee heeft leugens te vertellen. In één specifiek geval is dat over dezelfde zaak tot drie keer aangetoond. Erg betrouwbaar is de info van mlmangel dus niet. Doe je eigen onderzoek.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door trebelski »

antileugens schreef: Doe je eigen onderzoek.
Vind ik ook, Waarom je pas 9 maanden later hier dit plaatst is mij onduidelijk. Maar goed, dit is ook wat ouder maar heeft aan duidelijkheid niets verloren omdat het de uitspraak ( dat het hooguit een vorm van placebo-effect heeft ) kennelijk niet wetenschappelijk weerlegt kan worden.
http://www.skepsis.nl/nikken.html

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door antileugens »

Dat het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden zegt me niet veel. Dat werd ook gezegd over hoogspanningskabels. Schapenhouders weten al jaren dat je schapen niet onder hoogspanningskabels moet laten grazen want dan worden ze heel ziek of sterven. En recent is besloten huiseigenaren te compenseren en ze te laten verhuizen als ze onder die kabels wonen. Maar bewezen is er nog steeds niks. Tenminste, niet officieel.
Maar goed, wat de boer niet kent.....

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 jan 2012 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door kuklos »

antileugens schreef:Dat het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden zegt me niet veel. Dat werd ook gezegd over hoogspanningskabels. Schapenhouders weten al jaren dat je schapen niet onder hoogspanningskabels moet laten grazen want dan worden ze heel ziek of sterven. En recent is besloten huiseigenaren te compenseren en ze te laten verhuizen als ze onder die kabels wonen. Maar bewezen is er nog steeds niks. Tenminste, niet officieel.
Maar goed, wat de boer niet kent.....
Dit is wel heel erg zoveel mogelijk aan elkaar gaan plakken om het voor nikken op te nemen.
Verbazingwekkend is dat er voor nikken geen bewijzen zijn anders dan de testimonials. Combineer dat met mensen die het spul verkopen en over het algemeen geen medische opleiding hebben dan is het geen kwestie van "wat de boer niet kent .... ", maar een kwestie van ontbrekend bewijs voor een werking.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door ronald g »

Nikken magneet technologie werkt echt goed, voor de verkoper dan maar voor de gebruiker weer niet. Placebo effect"ik gebruik het dus het werkt"

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door antileugens »

[ongepaste tekst verwijderd door de moderator] Gewoon je eigen onderzoek doen en je even afvragen waar de critici nu eigenlijk tegen ageren. Voor zover ik weet heeft Nikken ook nog een geld terug garantie dus probeer het gewoon ff, dan weet je zo of het voor jou werkt. En als het dat niet doet is er niets aan de hand. Je kunt de sieraden natuurlijk ook gewoon kopen omdat je ze mooi vind. [ongepaste tekst verwijderd door de moderator]

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door kuklos »

antileugens schreef:JGewoon je eigen onderzoek doen en je even afvragen waar de critici nu eigenlijk tegen ageren. Voor zover ik weet heeft Nikken ook nog een geld terug garantie dus probeer het gewoon ff, dan weet je zo of het voor jou werkt. En als het dat niet doet is er niets aan de hand. Je kunt de sieraden natuurlijk ook gewoon kopen omdat je ze mooi vind.
Ah, standaard patroon bij nikken. Eerst doe je eigen onderzoek, dan je krijgt je geld terug als het niet werkt en daarna maar het zijn ook mooie sieraden. Veel woorden om te verhullen dat er geen bewijs is voor de werking van nikken.
Waarom moet een koper zijn eigen onderzoek doen? Waarom zijn er geen onderzoeken die de werking van nikken bevestigen? Waarom de baat het niet dan schaadt het niet opmerking? Waarom blijven de onderzoeken van de baat van nikken uit?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ervaring met nikken magneet technologie

Ongelezen bericht door antileugens »

Tja, dat heb ik al uitgelegd maar dat is verwijderd.

Gesloten