LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Floww Health Technology

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door kuklos »

En nog steeds geen enkel bewijs voor welke claim dan ook.

gert05
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 jul 2006 17:42

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door gert05 »

Bewijs zat. Maar dat ga ik hier niet melden.
Mag ik ook niet.

Maar ik werk niet voor niets samen met een ziekenhuis.

[Offtopic bijdrage door Moderator verwijderd]

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door harkja »

Uit eigen ervaring heb ik gewoon baat bij een geneesmiddel van Bional. Het reguliere
medicijn dat de huisarts voorschreef had voor mij te veel bijwerkingen. Als mensen uitbehandeld zijn bij de regulieren artsen....is er dan nog een alternatief ? Behalve de kwakzalvers ben je dan zo wie zo dus dood. Baat het niet dan schaadt het dus wel maar je hebt dan wel alle wegen bewandeld.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door kuklos »

harkja schreef:Als mensen uitbehandeld zijn bij de regulieren artsen....is er dan nog een alternatief ? Behalve de kwakzalvers ben je dan zo wie zo dus dood. Baat het niet dan schaadt het dus wel maar je hebt dan wel alle wegen bewandeld.
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen. De medische wetenschap heeft helaas niet alle antwoorden. Alleen bij Star Trek zijn alle ziektes geneesbaar. In de echte wereld helaas nog niet.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kuklos schreef:
harkja schreef:Als mensen uitbehandeld zijn bij de regulieren artsen....is er dan nog een alternatief ? Behalve de kwakzalvers ben je dan zo wie zo dus dood. Baat het niet dan schaadt het dus wel maar je hebt dan wel alle wegen bewandeld.
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen. De medische wetenschap heeft helaas niet alle antwoorden. Alleen bij Star Trek zijn alle ziektes geneesbaar. In de echte wereld helaas nog niet.
Haha, tell that to the vidiians. Something about a plague?

Maar goed, als je echt terminaal bent en er niets voor je gedaan kan worden door de wetenschap snap ik best dat mensen naar kwakzalvers gaan. Voor hen beter valse hoop dan de zekerheid van geen hoop.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Moneyman »

Julie4444 schreef:Maar goed, als je echt terminaal bent en er niets voor je gedaan kan worden door de wetenschap snap ik best dat mensen naar kwakzalvers gaan. Voor hen beter valse hoop dan de zekerheid van geen hoop.
Dat snap ik ook, zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Alleen zou het wel fijn zijn als de keuze voor alternatieve genees- en zienswijzen dan ook gebaseerd is op de realiteit - en niet op valse claims en angst.

Mucha

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door puma73 »

gert05 schreef:Bewijs zat. Maar dat ga ik hier niet melden.
Mag ik ook niet.

Maar ik werk niet voor niets samen met een ziekenhuis.

En nu stop ik deze onzinnige discussie. Kan mijn tijd beter gebruiken.
Oftewel gewoon een grote leugenaar.Onzin van de bovenste plank verkopen en verder helemaal niks. Heeft net zoveel onderbouwing als die machine werking heeft, niks nada noppes helemaal niks.

Waarschijnlijk heeft meneer warme banden met of is zelf de fabrikant van dit onnozele ding.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic berichten door Moderator verwijderd.

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

Het blijft een leuk topic hier. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te weten dat de huidige straling schadelijk is. En niemand zal dat toegeven, want het commerciële belang is daarvoor veel te groot. Als ik een kamer binnenloop weet ik direct of er een wifi-modem staat, dat hoor en voel ik.

De reguliere "geneeskunde" mag je evengoed in twijfel nemen. De wetenschap... onderzoekers in loondienst met eigenbelang.

Maak je eigen mening op, overal worden we belazerd. Als iets werkt dan werkt het voor iemand. Maar ga niet iets roepen zonder dat je het ooit zelf hebt geprobeerd. Als je gelooft dat het aspirientje van de dokter werkt, dan werkt het waarschijnlijk ook.

Maar niemand, maar dan ook niemand, heeft de waarheid in pacht. Punt.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door kuklos »

Hawker17 schreef:Het blijft een leuk topic hier. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te weten dat de huidige straling schadelijk is. En niemand zal dat toegeven, want het commerciële belang is daarvoor veel te groot. Als ik een kamer binnenloop weet ik direct of er een wifi-modem staat, dat hoor en voel ik.

De reguliere "geneeskunde" mag je evengoed in twijfel nemen. De wetenschap... onderzoekers in loondienst met eigenbelang.

Maak je eigen mening op, overal worden we belazerd. Als iets werkt dan werkt het voor iemand. Maar ga niet iets roepen zonder dat je het ooit zelf hebt geprobeerd. Als je gelooft dat het aspirientje van de dokter werkt, dan werkt het waarschijnlijk ook.

Maar niemand, maar dan ook niemand, heeft de waarheid in pacht. Punt.
Snel een alu hoedje opzetten dan maar. En op naar Niburu, daar geloven ze dergelijke onzin nog.

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

breien schreef:
Hawker17 schreef:Het blijft een leuk topic hier. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te weten dat de huidige straling schadelijk is. En niemand zal dat toegeven, want het commerciële belang is daarvoor veel te groot. Als ik een kamer binnenloop weet ik direct of er een wifi-modem staat, dat hoor en voel ik.

De reguliere "geneeskunde" mag je evengoed in twijfel nemen. De wetenschap... onderzoekers in loondienst met eigenbelang.

Maak je eigen mening op, overal worden we belazerd. Als iets werkt dan werkt het voor iemand. Maar ga niet iets roepen zonder dat je het ooit zelf hebt geprobeerd. Als je gelooft dat het aspirientje van de dokter werkt, dan werkt het waarschijnlijk ook.

Maar niemand, maar dan ook niemand, heeft de waarheid in pacht. Punt.
Vandaar dat ik altijd een stukje zwarte toermalijn bij me draag. Tosca Tetteroo raadt het in haar boek Edelstenentherapie van A tot Z aan.
Prima toch, als het voor jou werkt is dat toch voldoende? En het ziet er vast nog mooi uit ook. Ik zal me er ook eens in gaan verdiepen. Bedankt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

Hawker17 schreef:Het blijft een leuk topic hier. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te weten dat de huidige straling schadelijk is.
De huidige generatie van raketgeleerden heeft vastgesteld dat de meeste soorten straling onschadelijk zijn bij nomale blootstelling. Hieronder vallen bijv. gewoon licht, de meeste soorten radiostraling, infrarood, radar, 3G en 4G netwerkfrequencies. Dezelfde raketgeleerden hebben vastgesteld dat gammastraling, rontgen en gelijkaardige soorten hoog-energetiche straling wel degelijk schadelijk kunnen zijn. Mijn eigen moeder stelde 40 jaar geleden al vast dat zonnestraling op het strand in hoog-zomerse tijden al na 1 à 2 uurtjes gevaarlijk zijn en zij was géén raketgeleerde.
Als ik een kamer binnenloop weet ik direct of er een wifi-modem staat, dat hoor en voel ik.
Maar natuurlijk! We gaan er tegenwoordig automatisch van uit dat er in elk huis wel een wifi modem aanwezig is. Dat u dat denkt te "horen" of "voelen" is uiteraard nonsens tenzij in een dubbelblind onderzoek vastgesteld.
De reguliere "geneeskunde" mag je evengoed in twijfel nemen. De wetenschap... onderzoekers in loondienst met eigenbelang.
Waar komt toch die notie vandaan dat wetenschappers of artsen géén eigenbelang mogen hebben? Werkt u voor nop? Maar goed, zelfs u gaat naar de dokter, de èchte dan, als er iets met u mis is.
Maak je eigen mening op, overal worden we belazerd. Als iets werkt dan werkt het voor iemand. Maar ga niet iets roepen zonder dat je het ooit zelf hebt geprobeerd. Als je gelooft dat het aspirientje van de dokter werkt, dan werkt het waarschijnlijk ook.
Het placebo effect is uitstekend gedocumenteerd maar heeft niets te maken met het elf hebben geprobeerd. Standaard kwakzalverij- en oplichtengs-babbels.
Maar niemand, maar dan ook niemand, heeft de waarheid in pacht. Punt.
U lijkt de pretentie uit te dragen dat u dat wel degelijk heeft...leg eens uit?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

Trouwens:

Zoals wordt geadverteerd:
14/11/2016 FLOWW failliet

http://www.faillissementsdossier.nl/nl/ ... l-b-v.aspx
Op 09-11-2016 is Floww International B.V. h.o.d.n. Floww International te Nuland (Noord-Brabant) door de rechtbank in Gelderland failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. M.H. Boersen. Het insolventienummer van deze zaak is F.05/16/689. Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.
Commentaar:
De misleiding van het goedgelovige publiek was kennelijk niet krachtig genoeg.




09/2016 FLOWW is nu ook door Radar totaal en finaal onderuit gehaald als onwerkzame nonsens.

" . . Radar laat dit mysterieuze product onderzoeken bij de universiteit Twente. De conclusie: het apparaat werkt niet. Floww reageert in de studio. . ."
http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... 6-09-2016/
". . . Straling van bijvoorbeeld wifi is slecht voor je, aldus Floww. Het bedrijf heeft dé oplossing.
Honderden euro's voor niet-werkend apparaat. . . . "

Onderdeel:
http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... equenties/

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

newmikey schreef:
Hawker17 schreef:Het blijft een leuk topic hier. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te weten dat de huidige straling schadelijk is.
De huidige generatie van raketgeleerden heeft vastgesteld dat de meeste soorten straling onschadelijk zijn bij nomale blootstelling. Hieronder vallen bijv. gewoon licht, de meeste soorten radiostraling, infrarood, radar, 3G en 4G netwerkfrequencies. Dezelfde raketgeleerden hebben vastgesteld dat gammastraling, rontgen en gelijkaardige soorten hoog-energetiche straling wel degelijk schadelijk kunnen zijn. Mijn eigen moeder stelde 40 jaar geleden al vast dat zonnestraling op het strand in hoog-zomerse tijden al na 1 à 2 uurtjes gevaarlijk zijn en zij was géén raketgeleerde.

Precies, zo voel ik de dingen ook prima aan. Dank je. Welke huidige generatie van raketgeleerden hebben vastgesteld dat de meeste stralingen onschadelijk zijn? Dat kunnen ze niet weten. Ze kunnen niet in de toekomst kijken. Buiten dat, het zijn maar mensen die alles beter denken te weten en te kunnen verklaren.
Als ik een kamer binnenloop weet ik direct of er een wifi-modem staat, dat hoor en voel ik.
Maar natuurlijk! We gaan er tegenwoordig automatisch van uit dat er in elk huis wel een wifi modem aanwezig is. Dat u dat denkt te "horen" of "voelen" is uiteraard nonsens tenzij in een dubbelblind onderzoek vastgesteld.

Jij kent me beter dan mezelf? Wat een betweter zeg. Ik ga je niet eens vertellen over mijn kwaal, dat snap je toch niet.
De reguliere "geneeskunde" mag je evengoed in twijfel nemen. De wetenschap... onderzoekers in loondienst met eigenbelang.
Waar komt toch die notie vandaan dat wetenschappers of artsen géén eigenbelang mogen hebben? Werkt u voor nop? Maar goed, zelfs u gaat naar de dokter, de èchte dan, als er iets met u mis is.

Er is geen echte dokter, niet eentje zal iemand gezond kunnen houden. Snap je 'm?
Maak je eigen mening op, overal worden we belazerd. Als iets werkt dan werkt het voor iemand. Maar ga niet iets roepen zonder dat je het ooit zelf hebt geprobeerd. Als je gelooft dat het aspirientje van de dokter werkt, dan werkt het waarschijnlijk ook.
Het placebo effect is uitstekend gedocumenteerd maar heeft niets te maken met het elf hebben geprobeerd. Standaard kwakzalverij- en oplichtengs-babbels.

Yep, net als de reguliere (oplichtings)geneeskunde.
Maar niemand, maar dan ook niemand, heeft de waarheid in pacht. Punt.
U lijkt de pretentie uit te dragen dat u dat wel degelijk heeft...leg eens uit?
Jij bent degene die stellig overtuigd is van zichzelf. Daarnaast alleen maar aannames, vanuit ego oogpunt. Ik benoem alleen mijn constateringen. Niemand heeft de waarheid namelijk, laat staan "wetenschappers" of de zogenaamde "vakblaadjes". Allemaal meningen, niets meer dan dat.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

Hawker17 schreef:Allemaal meningen, niets meer dan dat.
Uw "mening" is duidelijk - u neemt het op voor een frauduleus bedrijf dat inmiddels failliet is gegaan omdat er niet genoeg mensen meer waren die in deze onzin trappen. Het lost zichzelf automatisch op...door de "mening" van de bewuste en weldenkende consumenten - die vinden het duidelijk maar niks!

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hawker17 schreef:Jij bent degene die stellig overtuigd is van zichzelf. Daarnaast alleen maar aannames, vanuit ego oogpunt. Ik benoem alleen mijn constateringen. Niemand heeft de waarheid namelijk, laat staan "wetenschappers" of de zogenaamde "vakblaadjes". Allemaal meningen, niets meer dan dat.
Jouw constatering is ook slechts een mening. Niet meer dan dat. Houd alsjeblieft op met het veroordelen van anderen terwijl je zelf hetzelfde gedrag vertoont.

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

newmikey schreef:
Hawker17 schreef:Allemaal meningen, niets meer dan dat.
Uw "mening" is duidelijk - u neemt het op voor een frauduleus bedrijf dat inmiddels failliet is gegaan omdat er niet genoeg mensen meer waren die in deze onzin trappen. Het lost zichzelf automatisch op...door de "mening" van de bewuste en weldenkende consumenten - die vinden het duidelijk maar niks!
En weer een foute aanname/leesfout. Ik heb niets over dit bedrijf gezegd. Het ging over straling. Daar krijgen we later wel de rekening van. 100%. Dat vind ik, jij niet. Prima toch?

Prima dat dit bedrijf weg is, nu nog de telefoontjes weg, daar is ook nog nooit iemand wijzer van geworden. :wink: Of zouden we dat nou echt nodig hebben? Of denken we dat gewoon? Of doen de verkopers ons dat denken? Moeilijk....

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Radar »

Topic door Moderator gesloten wegens herhaaldelijk plaatsen off-topic bijdragen.

Gesloten