LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Floww Health Technology

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
pigo
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2014 18:35

Floww Health Technology

Ongelezen bericht door pigo »

Heeft er iemand positief of negatief ervaring met Floww Health Technology producten?
Die produkten zouden garant staan voor een gezond en vitaal leven met straling.
Het betreft hier straling via een tv scherm, draadloze telefoon, wifi, etc.
Via Google wordt je naar hun site verwezen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door puma73 »

je mag ook mijn bankrekening nummer wel hebben als je geld teveel hebt.

oftewel gewoon onzin in een commercieel jasje

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door kuklos »

pigo schreef:Die produkten zouden garant staan voor een gezond en vitaal leven met straling.
Zodra ze in gerenommeerde meidsche tijdschriften staan wordt het de moeite waard om er naar te kijken. Tot die tijd is het de zoveelste geldklopactie.

judithjobse
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2014 16:48

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door judithjobse »

Ik heb er positieve ervaringen mee. Er staat een artikel over de werking van Floww producten in het tijdschrift voor Integrale geneeskunde geschreven door dr. Nico Westerman zie http://www.floww.com/dnld/Wetenschappel ... w-Veld.pdf

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door dhc »

Het verzoek was om met erkende medische verwijzingen te komen, niet met een of ander vaag geitenwollensokkenverhaal met een quasi wetenschappelijke "beleving"....

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door kuklos »

@judithjobse, wat dhc zegt.

fuzzyfurry
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jan 2012 09:38

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door fuzzyfurry »

Placebo site, niks werkt en ze verkopen je alleen rommel! BEGIN ER NIET AAN!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

judithjobse schreef:...het tijdschrift voor Integrale geneeskunde...
Dat tijdschrift is een initiatief van ene Frans Kusse waarover op Artsennet het volgende te lezen stond:

Integrale geneeskunde

...
De tweede spreker, Frans Kusse, is voorstander van integrale geneeskunde en coördinator van de opleiding en nascholing van homeopathische artsen. Hij hield een lang en vaag verhaal, waar bij tijd en wijle geen touw aan vast te knopen was...Na deze voordracht was het wachten op een heldere conclusie. Die kwam niet.

Communicatie

Na de pauze volgde het debat. Er zaten reguliere en alternatief werkende artsen in de zaal. Beide groepen waren duidelijk herkenbaar aan hun stijl van communiceren. Reguliere artsen praatten kort en zakelijk en stelden heldere vragen. Alternatieve artsen waren over het algemeen lang van stof en hinderlijk vaag. Alternatieve artsen beginnen hun verhaal vrijwel altijd met de bekende klaagzang dat reguliere artsen geen tijd geven aan de patiënt en alleen maar pillen voorschrijven en niet holistisch naar de patiënt zouden kijken. Vervolgens beweren ze dat de alternatieve behandelwijze van hun keuze (homeopathie, acupunctuur, orthomoleculaire ‘geneeskunde’) altijd fantastisch werkt en dat al hun patiënten tevreden zijn. Ze hebben lak aan de grote berg negatieve onderzoeksresultaten en zoeken steun bij dubieuze positieve onderzoeksresultaten gepubliceerd in tijdschriften met een impactfactor kleiner dan één.

Gekwetst

Alternatieve behandelaars worden tijdens het debat regelmatig echt boos en raken geëmotioneerd, omdat hun geloof in hun favoriete alternatieve behandelwijze niet als waarheid wordt geaccepteerd. Alternatieve behandelaars hebben lak aan wetenschap en medische richtlijnen en eisen respect voor hun geloof. Ze zijn gekwetst als je het niet met ze eens bent en dat laten ze merken. Hun emotionele uitbarstingen schaden de voortgang van het debat. Een op deze wijze gevoerde fact free discussie leidt simpelweg tot niets.

Doodlopende weg

Het zal u wel duidelijk zijn geworden dat wat mij betreft de integrale geneeskunde een doodlopende weg is. Naar mijn mening dolen de bewandelaars van deze weg met hun hoofd in de mist. Alternatieve behandelaars kunnen met veel new-age-blijheid hun geloof in alternatieve behandelwijzen blijven verkondigen maar zolang er geen deugdelijk bewijs van werkzaamheid en effectiviteit is, zal hun integrale gedoe nooit tot de geneeskunde gaan behoren.

Stuiptrekking

Het Patiënten Platform Complementaire Gezondheidszorg (PPCG) probeert de voorstanders van integrale geneeskunde te helpen in hun strijd om erkenning. Dit Platform heeft een open brief aan minister Schippers gestuurd waarin beweerd wordt dat op korte termijn vijftien procent kosten in de gezondheidszorg kan worden bespaard door gebruik te maken van integrale geneeskunde. De onderbouwing van deze bewering rammelt aan alle kanten. De brief is ondertekend door een bont gezelschap met onder anderen Irene van Lippe Biesterfeld, cabaretiers, schrijvers en een cineast. Geen enkele artsenorganisatie steunt dit sneue plan. Deze brief is hopelijk een laatste stuiptrekking van de zieltogende PPCG, die een systeem van waandenkbeelden aanhangt dat alternatieve of complementaire of, tegenwoordig, integrale geneeskunde heet.

Ontwormingskuur

Het is te hopen dat dit niet de laatste keer is dat de KNMG integrale geneeskunde, CAM en alternatieve behandelwijzen als onderwerp op de agenda heeft geplaatst. Misschien kan tijdens de volgende debatavond besproken worden hoe de KNMG zich kan ontdoen van deze hinderlijke parasieten die zich in de ingewanden van de KNMG hebben genesteld en die het aanzien van de alle regulier werkende artsen en de KNMG in het bijzonder schaden. Tijd voor een integrale ontwormingskuur.

Laatst gewijzigd: 30 december 2013

Ivooo
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2014 10:32

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Ivooo »

Mijn ervaring is juist heel positief en ik snap alle negatieve reacties eigenlijk niet zo goed. Je krijgt niet voor niets een 90 dagen niet-goed-geld-terug garantie als het bij jou niet werkt. Dit soort garanties kun je alleen geven als je kwaliteit verkoopt, want rommel wordt meteen terug gestuurd. Er is op internet veel te koop en heb al bakken met geld uitgegeven aan producten die zogenaamd beschermen tegen electrosmog, maar bij de producten van Floww boek ik eindelijk resultaat. Het was een hoop geld, maar achteraf zeker de moeite waard, want ik ga me elke maand beter voelen en dat is voor mij het enige dat telt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

Ivooo schreef:Mijn ervaring is juist heel positief en ik snap alle negatieve reacties eigenlijk niet zo goed.
Welk deel van het moeilijke woord "kwakzalverij" begrijpt u eigenlijk niet?
Het is weinig zinvol om serieus in te gaan op al deze betekenisloze wartaal. Ik weet zeker dat je in een door een homeFloww set beschermde woning nog gewoon zult kunnen radio luisteren, televisie kijken, draadloos internetten en mobiel telefoneren. En dat is toch echt het keiharde en onweerlegbare bewijs dat die staafjes en bezemstelen geen enkel effect hebben!
Bron: http://kloptdatwel.nl/2012/11/02/floww-kwak-met-aanpak/ en http://kloptdatwel.nl/2014/06/25/floww- ... e-geloven/

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door ruud_a »

pigo schreef:Heeft er iemand positief of negatief ervaring met Floww Health Technology producten?
Die produkten zouden garant staan voor een gezond en vitaal leven met straling.
Het betreft hier straling via een tv scherm, draadloze telefoon, wifi, etc.
Via Google wordt je naar hun site verwezen.
daar betalen ze goochel ook voor, dus dat is niet zo vreemd.
die miljarden winsten van goochel moeten toch ergens vandaan komen?

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door ruud_a »

Ivooo schreef:Mijn ervaring is juist heel positief en ik snap alle negatieve reacties eigenlijk niet zo goed. Je krijgt niet voor niets een 90 dagen niet-goed-geld-terug garantie als het bij jou niet werkt. Dit soort garanties kun je alleen geven als je kwaliteit verkoopt, want rommel wordt meteen terug gestuurd. Er is op internet veel te koop en heb al bakken met geld uitgegeven aan producten die zogenaamd beschermen tegen electrosmog, maar bij de producten van Floww boek ik eindelijk resultaat. Het was een hoop geld, maar achteraf zeker de moeite waard, want ik ga me elke maand beter voelen en dat is voor mij het enige dat telt.
ik zou liever zien, dat je pas na 90 dagen moet betalen op basis van no cure, no pay, met een jaar garantie.
dan komt het al een stuk betrouwbaarder over.

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

Nederland doet wat betreft straling (WIFI/UMTS ed) heerlijk aan struisvogelpolitiek. Andere (buur)landen waarschuwen wel voor de straling. Zou het kunnen zijn omdat WIFI een Nederlandse uitvinding is, de belangen (wereldwijd) te groot zijn? Dat zal het niet zijn zeker. Medische bewijzen dat straling op de lange duur schadelijk is, zijn er al lang. Hier gooien we het op de "lage" dosis van straling en iedereen neemt dat klakkeloos aan. Ook al zou het een "veilige" dosis straling zijn, doe dan die dosis eens x 1000000 wifi routertjes in Nederland. En dan nog is mijn schatting aan routers veel te klein. Los van het geweldige 3G/4G netwerk. Ook buiten lopen we weer heerlijk in de straling. Neem de slimme meters... Je kan doorgaan hier, maar het schijnt alleen in Nederland veilig te zijn.

Ik hou de nieuwsberichten de komende jaren met smart in de gaten. De weldenkende mens trekt zijn eigen conclusies wel en neemt maatregelen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

Hawker17 schreef:Medische bewijzen dat straling op de lange duur schadelijk is, zijn er al lang.
Ongefundeerde bewering - die "bewijzen" zijn er niet, nooit geweest.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door puma73 »

Hawker17 schreef:Nederland doet wat betreft straling (WIFI/UMTS ed) heerlijk aan struisvogelpolitiek. Andere (buur)landen waarschuwen wel voor de straling. Zou het kunnen zijn omdat WIFI een Nederlandse uitvinding is, de belangen (wereldwijd) te groot zijn? Dat zal het niet zijn zeker. Medische bewijzen dat straling op de lange duur schadelijk is, zijn er al lang. Hier gooien we het op de "lage" dosis van straling en iedereen neemt dat klakkeloos aan. Ook al zou het een "veilige" dosis straling zijn, doe dan die dosis eens x 1000000 wifi routertjes in Nederland. En dan nog is mijn schatting aan routers veel te klein. Los van het geweldige 3G/4G netwerk. Ook buiten lopen we weer heerlijk in de straling. Neem de slimme meters... Je kan doorgaan hier, maar het schijnt alleen in Nederland veilig te zijn.

Ik hou de nieuwsberichten de komende jaren met smart in de gaten. De weldenkende mens trekt zijn eigen conclusies wel en neemt maatregelen.
Dan zou ik bij jouw thuis de stekker van het internetmodem er heel gauw uittrekken, je weet niet hoeveel; straling er van jouw Wi-Fi modem afkomt. Geen mobieltje meer gebruiken, de televisie de deur uitsmijten, eventuele dect telefoons in de vuilnisbak.

Verder zou ik aluminium hoedjes opzetten om te voorkomen dat de straling daar nog verder de boel aantast.

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

Aha... komen jullie eens met onderbouwde resultaten waaruit blijkt dat die straling niet schadelijk is. Dat lukt namelijk niet. Je hebt alleen voor- en tegenstanders van al die geweldige "nieuwtjes". Ik heb trouwens bekabeld internet en geen slimme meter. En jullie hebben geen tinnitus, dat weet ik nu zeker. Voorbeelden genoeg bij de NVVS. Maar als je zelf nog niets hebt, wat kan het een ander dan schelen he? Struisvogelpolitiek wat ik al eerder zei.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

Hawker17 schreef:Aha... komen jullie eens met onderbouwde resultaten waaruit blijkt dat die straling niet schadelijk is.
Nee, niet de zaken omdraaien - wie eist, die bewijst. Jij claim dat er wetenschappelijk bewijs is dat straling van bijv. wifi netwerken slecht voor de mens zou zijn dus het is aan jou om dit te bewijzen.

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

Ik wil het alleen maar onder de aandacht brengen. Iedereen laat tegenwoordig ook maar gewoon zo'n slimme meter plaatsen. Weet je eigenlijk wel wat je in huis haalt? Het zal wel geen kwaad kunnen en wat betreft de privacy? Ze worden al geinstalleerd met een leugen.

Google maar eens op elektromagnetische straling. Begin anders hier: http://www.gezondheidenvoeding.nl/elekt ... evaarlijk/

Waar rook is, is vuur. En ik praat over mezelf qua klachten en van andere lotgenoten. Ben ik bijvoorbeeld op zee, heb ik nergens last van. E-keurmerken/normwaardes en dergelijke overtuigen mij in elk geval niet. Allemaal bepaald uit commercieel belang en het zegt niets over de schadelijke gevolgen voor de gezondheid.

Volk domhouden, tot de bom weer barst, net als met vliegen over vijandelijke gebieden. En dan pas gebeurt er wat.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door newmikey »

Hawker17 schreef:Ben ik bijvoorbeeld op zee, heb ik nergens last van.
lekker op zee gaan zitten dan in plaats van hier FUD te verspreiden.

Hawker17
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2014 13:43

Re: Floww Health Technology

Ongelezen bericht door Hawker17 »

Het interesseert je niet, omdat jij kennelijk nergens last van hebt. Voorbeelden te over die het tegendeel bewijzen. Jij verspreidt hier FLUDT berichten, zonder argumenten noch onderbouwing.

Gesloten