LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten Maagvullende afslanker

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
waakvoorlistenbedrog

Klachten Maagvullende afslanker

Ongelezen bericht door waakvoorlistenbedrog »

Wie is er bekend met de afslankkuur die vormt een stevige kneedbare gel die de maaginhoud tijdelijk op een volkomen veilige manier verkleint?.

en wil zijn ervaringen delen. Ik zelf heb hele slechte, zeg maar gerust nare, ervaringen met dit product. Na de eerste keer gebruiken kreeg ik al klachten als hoofdpijn, maagpijn, misselijkheid, duizeligheid, buik- en darmkrampen. Ik dacht dat dit mischien normaal is omdat je vaker hoort dat mensen na het laten plaatsen van een maagballon misselijk zijn. Helaas na en paar dagen gebruik bleven de klachten aanhouden. Ik heb de firma opgebeld en kreeg pas na meer als 20 keer bellen een meisje aan de telefoon die zei dat ik haar vader moest hebben en dat die nu niet thuis (!) was en dat ik later maar terug moest bellen. Op zich natuurlijk al raar maar toch maar teruggebeld. Ik ben toen hoogst onvriendelijk te woord gestaan door een man met een Gronings accent die zo lang op mij aan het inpraten was dat ik bijna nog een ander product van hem aangeschaft had. Ik heb het product regelrecht in de kliko gekieperd, wat een oplichterij.

Groetjes Lenie

Gesloten