LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Behandeling door bioresonantie

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Behandeling door bioresonantie

Ongelezen bericht door sjohie »

hänschen klein schreef:Waarom escaleert een topic in zo'n onvriendelijke toon?

Misschien heeft iemand hier een theorie over, maar een goede en neutrale tip is om raad te zoeken bij diegenen die zèlf betroffen zijn. Zoek dus via de zoekmachine naar Lyme-patiëntenverenigingen en ga niet in discussie op een algemeen consumenten forum waar 'de beste stuurlui aan wal staan'.

Ik herinner me goed aan de tijd dat oosterse behandelingen met gedraai aan naalden volgens een oude traditie in het westen werden weggelachen en als hokus-spokus werden afgedaan.

Onterecht, zoals later bleek.
Dat escaleren gebeurt meestal door één van twee redenen, of mensen gaan er van alles bijhalen om gelijk te krijgen, jouw acupunctuur opmerking zit wat dat betreft voor mijn gevoel al in een grijs gebied, dat heeft niks met bioresonantie als behandeling voor de ziekte van Lyme van doen, of voorstanders van de genoemde alternatieve geneeswijze komen met allerlei sites/personen die claimen dat het wel werkt, maar die verwijzen meestal of naar elkaar, of naar finaal uit de context getrokken medische onderzoeken als "bewijs". Als men dat vervolgens weerlegt, worden ze tegengewerkt door een grote boze kracht, en vooral niet begrepen door mensen die vragen om enig onderbouwd direct bewijs voor het geclaimde.

jbur
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2020 20:09

Re: Behandeling door bioresonantie

Ongelezen bericht door jbur »

Bij mij was de bio-resonantie wel de redding.

De reguliere zorg verstrekte 2x 2 weken antibiotica en dat was het, maar het hielp niet. Vervolgens 4 maanden onder behandeling bij een bio-resonantie-arts en nu genezen. Iedereen die het kwakzalverij noemt, kijkt niet verder dan zijn neus lang is. (en er zullen ook wel verkeerde behandelaars tussen zitten, dus goed kiezen is belangrijk)

Heb ook nog wat e-mail-discussie gehad met de secretaris van de anti-kwakzalverij-vereniging maar die liep vast in de bekende dogma's. Hij was net een hond die zijn staart aan het najagen was, ik liet hem maar zo wijs ;-).

Succes allen.

Gesloten