Energetix magneetarmband

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Moneyman

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Moneyman » 22 sep 2017 16:02

Als dit het beste verkoopargument van de armband, is, zegt dat meer dan genoeg :D

breien

Ongelezen bericht door breien » 22 sep 2017 16:44

Dus als ik het goed begrijp dan zit het zo. Als men op alle manieren zo gebalanceerd en gezond mogelijk leeft, dan blijft men dankzij het armbandje in balans. Tja, wat moet ik daar op zeggen.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey » 22 sep 2017 17:05

Thymen Crooijmans schreef: Ik verkoop energetix sieraden.
Dat geloven we graag, je probeert het tenminste.
ik wil als eerste even uit de wereld helpen als verkoper dat wanneer je een armband koopt je het niet kunt vergelijken met een paardenmiddel om weer beter te worden.
zelfs doktors mogen niet garanderen dat bijv de hoofdpijn weg gaat wanneer je een paracetamol in neemt.
En wat wil je daarme zeggen? Wat heeft dit te maken met die armbandjes-scam?
er is dan wellis waar volgens meerdere mensen hier geen wetenschappelijk bewijs voor het magnetisme en de neodymium magneet... Maar...
Oh, er is een overvloed aan wetenschappelijk bewijs voor magnetisme en neodymium magneten. Je kunt ze ook gewoon overal kopen voor tussen de 20 en 40 cent per stuk.
wat zouden wij moeten zonder magnetisch veld om de aarde.. dan hadden wij geen atmosfeer dus ook geen kans op leven.
wat wij willen bereiken met de sieraden is dat we ons meer focussen op de natuurlijke handigheden in de wereld er aangeboden wordt.
we hebben het nodig alleen nemen we het net wat dichterbij waardoor je meer in balans bent enzovoort.
Onsamenhangend gebrabbel waar geen touw aan vast te knopen valt.
zal je imuunsysteem sterker zijn met een armband? wie zal het weten? wij in ieder geval niet.
Wij wel en de wetenschap ook...het antwoord is NEE

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth » 22 sep 2017 18:41

Student MBO niveau 1?

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn » 22 sep 2017 19:31

Nijogeth schreef:Student MBO niveau 1?
Vind ik een beetje degenererend, net of mensen met dit niveau zo denken. Terwijl de geitenwollen sokken zwevers, toch vaak hoog opgeleid zijn.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 22 sep 2017 19:50

Maar ja, die kunnen dan ook zweven op hun sokken. Heel homeopatisch.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth » 22 sep 2017 19:59

Nevyn schreef:
Nijogeth schreef:Student MBO niveau 1?
Vind ik een beetje degenererend, net of mensen met dit niveau zo denken. Terwijl de geitenwollen sokken zwevers, toch vaak hoog opgeleid zijn.
Ik bedoelde dit dan ook meer als reactie op zijn spelling en gebruik (lees: gebrek aan) van leestekens en hoofdletters. Als dit het niveau is dat men op zijn opleiding verwacht, dan zal het niet heel hoog zijn.

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix » 22 sep 2017 22:52

@Thymen Crooijmans:
Zelfs na een MRI scan gaan zulke klachten niet over. De sterkte van zo’n scanner loopt op tot 7 Tsela. Zo’n neodynium magneetje komt niet eens aan een miljoenste daarvan.
U zit gewoon snake oil te verkopen :-(

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW » 23 sep 2017 00:29

Thymen Crooijmans schreef:zelfs doktors mogen niet garanderen dat bijv de hoofdpijn weg gaat wanneer je een paracetamol in neemt.
Leuk dat je erover begint. Paracetamol is een opiaat met een lage werking. Als je na het nemen van een paracetamol nog altijd last hebt pijn, wilt dat niet zeggen dat het medicijn niet werkt. Slechts dat de werking te laag is om effectief te zijn.

Andere opiaten met een zeer vergelijkbare moleculaire structuur zijn Morfine en Heroïne en zij hebben een veel hogere werking. De kans dat de pijn daarmee wegneemt, is dan natuurlijk ook een stuk groter. Of zou je dit willen betwisten?

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha » 23 sep 2017 01:47

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix » 23 sep 2017 08:40

@jvandew: paracetamol is [b]GEEN[/b] opiaat! Opiaten zijn [b]alleen[/b] maar op recept te verkrijgen bij D apotheek. Paracetamol ligt bij elke drogist voor het “grijpen”.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth » 23 sep 2017 10:52

Costnix schreef:@jvandew: paracetamol is GEEN opiaat! Opiaten zijn alleen maar op recept te verkrijgen bij D apotheek. Paracetamol ligt bij elke drogist voor het “grijpen”.
Paracetamol is inderdaad geen opiaat, maar wordt wel vaak gecombineerd met de opiaat codeine.

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW » 24 sep 2017 21:28

Ik zie inderdaad dat ik mij vergist heb. Vermoedelijk is de verwarring ontstaan met Noscapinehydrochloride dat ik kort geleden nog in combinatie met paracetamol heb gebruikt.

Plaats reactie