LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energetix magneetarmband

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Student MBO niveau 1?

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Nevyn »

Nijogeth schreef:Student MBO niveau 1?
Vind ik een beetje degenererend, net of mensen met dit niveau zo denken. Terwijl de geitenwollen sokken zwevers, toch vaak hoog opgeleid zijn.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Maar ja, die kunnen dan ook zweven op hun sokken. Heel homeopatisch.

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nevyn schreef:
Nijogeth schreef:Student MBO niveau 1?
Vind ik een beetje degenererend, net of mensen met dit niveau zo denken. Terwijl de geitenwollen sokken zwevers, toch vaak hoog opgeleid zijn.
Ik bedoelde dit dan ook meer als reactie op zijn spelling en gebruik (lees: gebrek aan) van leestekens en hoofdletters. Als dit het niveau is dat men op zijn opleiding verwacht, dan zal het niet heel hoog zijn.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Costnix »

@Thymen Crooijmans:
Zelfs na een MRI scan gaan zulke klachten niet over. De sterkte van zo’n scanner loopt op tot 7 Tsela. Zo’n neodynium magneetje komt niet eens aan een miljoenste daarvan.
U zit gewoon snake oil te verkopen :-(

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door JvandeW »

Thymen Crooijmans schreef:zelfs doktors mogen niet garanderen dat bijv de hoofdpijn weg gaat wanneer je een paracetamol in neemt.
Leuk dat je erover begint. Paracetamol is een opiaat met een lage werking. Als je na het nemen van een paracetamol nog altijd last hebt pijn, wilt dat niet zeggen dat het medicijn niet werkt. Slechts dat de werking te laag is om effectief te zijn.

Andere opiaten met een zeer vergelijkbare moleculaire structuur zijn Morfine en Heroïne en zij hebben een veel hogere werking. De kans dat de pijn daarmee wegneemt, is dan natuurlijk ook een stuk groter. Of zou je dit willen betwisten?

Mucha

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Costnix »

@jvandew: paracetamol is [b]GEEN[/b] opiaat! Opiaten zijn [b]alleen[/b] maar op recept te verkrijgen bij D apotheek. Paracetamol ligt bij elke drogist voor het “grijpen”.

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Costnix schreef:@jvandew: paracetamol is GEEN opiaat! Opiaten zijn alleen maar op recept te verkrijgen bij D apotheek. Paracetamol ligt bij elke drogist voor het “grijpen”.
Paracetamol is inderdaad geen opiaat, maar wordt wel vaak gecombineerd met de opiaat codeine.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door JvandeW »

Ik zie inderdaad dat ik mij vergist heb. Vermoedelijk is de verwarring ontstaan met Noscapinehydrochloride dat ik kort geleden nog in combinatie met paracetamol heb gebruikt.

riek2210
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2019 23:22

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door riek2210 »

Ingetrapt helaas. Mooie woorden. Ik stopte ermee. Ze hadden me nooit gezegd over een website dat ik die ook op moest zeggen. Nooit een email van gehad mevrouw vergeet uw betaling niet. :( Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Gesloten