LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Make it Easy stoppen met roken.

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik heb chronisch last van mijn evenwichtsorgaan dus duizelig...ik slikt er betahistine 3x16 mg voor als het dus na een week niet over is kan je hierom vragen is vrij onschuldig middel,zeggen ze...
gelukkig niks ernstigs dus...
ik ga plat.. :( vaknte en dan 3 wk boeten,maar heb het er voo over..

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

betahistine heb ik gehad deed bij mij niks ik moet nu zonder medicatie de oefeningen doen , vanuit ligstand snel omhoog met het hoofd 1 kant op en dat een keer of 10 en dat 3 keer op een dag, ga lekker plat rozemarijntje hopelijk ben je er morgen weer. :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hoi nee het neemt niet alles weg,maar wel dat ik niet om val zeg maar...2 wk terug net voor de vakantie viel ik snachts haast in bad,toen ik naar het toillet wilde...mijn man verschrikt is er wat...ik heel droog nee hoor verlies ff mijn evenwicht...
ik heb ook cirrizazine ik weet alleen niet of ik het goed schrijf...
idd als je een ontsteking hebt dat kan! dan ben je er even zoet mee...

hoe gaat het roken..nou ik ben nu nog wel ff 3 wk...out of order hoor,zo moet ik bijkomen...ik lig elke keer plat de werkster is al 2dg achter elkaar geweest,ff schoonmaak en wassen....ja ..helaas

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

het roken gaat nog niet best althans er vanaf komen blijf het moeilijk vinden ,tis erg he, lukt me nog steeds niet.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: vandaag beter heb pas 3 peukjes op, dus ben er weer mee bezig.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dank je vandaag weer het zelfde gisteren over de hele dag en avond 10 peukjes dus ga de goede kant op ,tis wel moeilijk :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

goed zo..volhouden...volhouden!!!denk aan ...oh al het geld gaat niet naar het rijk,ik hou het lekker in mijn portomonee..en ik kan voor mezelf of?iemand wat leiks voor kopen,p week zal dat toch wel wat schelen?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dank je wel rozemarijntje gisteren al 1 minder in totaal 9 over de hele dag en avond maar tis verdorie wel moeilijk hoor , bedankt voor je steun:-)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

lijkt ook me ook moeilijk,weet niet of het te vergelijken is ,ik had het met morfine en toch wil je het pakken en denk jeniet doen!!! ik ben er vanaf gekomen..makkelijk na een aantal weken....
maar is anders als roken.....je moet het doen omdat je het zelf wilt,niet voor weet ik veel wat,ziek worden we toch wel?of je moet al wat mankeren,maar snap je wat ik bedoel?
en volgend jaa komt er weer 25 ct bij ,per pakje...

goed zo! volhouden he....ben trots op je...duurd niet lang meer of we krijgen commantaar..maar het is consumenten..gaat over roken..en de prijs van roken dus...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dank je wel rozemarijnte en het lijkt mij moeilijk om van de morfine af te komen heb het nooit gehad maar snap dat zoiets helemaal moeilijk is. knap van je.

ik zit op 9 sigaretten per dag nog steeds dank je voor je steun maar dat is toch ook voor de consumenten ? het ken als je wilt maar giga moeilijk.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja dat was echt een hoge dosering maar zoveel neve efecten dat ik liever iets mere pijn heb,dan van de wereld ben,.nu heb ik ook veel pillen een cocktail van 23 pillen per dag,verschilt per dag van 20 tot 25 kan het zelf instellen...
maar ben niet suf of iets...en dat is goed...verder veel pijn,maar goed het zei zo...

goed zo...9!!!! beter als een heel pakje toch! nu doe je langer met een pakje!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dat zijn veel pillen rozemarijntje ach wat nodig is is nodig toch?

ik ben de kas niet meer aan het spekken zit nog steeds op die lage dosis van roken dus wie weet gaat de staatskas nog minder krijgen :mrgreen:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tennis »

@tiptoo
welke betahistine heb je gebruikt?
Mag ik vragen, hoe je de oefeningen van liggend naar recht maakt?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

@tennis hoi , ik heb de betahistine 16 mg gehad maar die werkten bij mij niet want dat is voor je evenwicht.

ik doe de oefeningen op advies van de KNO arts dan moet je op bed gaan liggen , dan je hoofd 1 kant op naar rechts of links en dan snel naar zitstand vanuit ligstand en dan weer liggen, en dat doe je ongeveer een keer of 8 a 10 en dat 3 keer per dag en het gaat nu beter, dat is dus voor als je gruis achter de oren hebt.

dus als je last van duizelingen hebt ken je het doen hou er wel rekening mee dat je op die manier effe de duizelingen weer oproept maar het helpt echt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tennis »

tiptoo schreef:@tennis hoi , ik heb de betahistine 16 mg gehad maar die werkten bij mij niet want dat is voor je evenwicht.

ik doe de oefeningen op advies van de KNO arts dan moet je op bed gaan liggen , dan je hoofd 1 kant op naar rechts of links en dan snel naar zitstand vanuit ligstand en dan weer liggen, en dat doe je ongeveer een keer of 8 a 10 en dat 3 keer per dag en het gaat nu beter, dat is dus voor als je gruis achter de oren hebt.

dus als je last van duizelingen hebt ken je het doen hou er wel rekening mee dat je op die manier effe de duizelingen weer oproept maar het helpt echt.
Sorry, wou jou niet controleren, maar even weten hoe je het doet.
Ik heb dit, incl.. de medicijn 8 jaar geleden gebruikt, en heel veel baat gehad, dus ook kwijt geraakt.
Maar zeker drie keer na het stoppen met de medicijn, opnieuw moeten beginnen/gebruiken.
Ik heb het wel zeker in de begin 8 keer per dag de oefeningen gedaan.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

tennis schreef: Ik heb het wel zeker in de begin 8 keer per dag de oefeningen gedaan.
je hoeft geen sorry te zeggen maar je moet geen 8 keer per dag maar 3 keer per dag en dan ......8 a 10 keer vanuit ligstand dus achter elkaar , hoop dat het bij jou ook gaat helpen en anders nog effe na laten kijken , sterkte.

dus dan eerst 's morgens dan tussen de middag of iets later en dan 's avonds nog het beste is dan tegen de tijd dat je gaat slapen als je al duizelig bent ken je niet vallen als je al op bed ligt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tennis »

tiptoo schreef:
tennis schreef: Ik heb het wel zeker in de begin 8 keer per dag de oefeningen gedaan.
je hoeft geen sorry te zeggen maar je moet geen 8 keer per dag maar 3 keer per dag en dan ......8 a 10 keer vanuit ligstand dus achter elkaar , hoop dat het bij jou ook gaat helpen en anders nog effe na laten kijken , sterkte.

dus dan eerst 's morgens dan tussen de middag of iets later en dan 's avonds nog het beste is dan tegen de tijd dat je gaat slapen als je al duizelig bent ken je niet vallen als je al op bed ligt.
Toch moet ik weer sorry zeggen, want je hebt mijn berichtje niet gelezen.
Ik hoef geen sterkte, maar sinds 8 jaar ben ik het kwijt!

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door aquino »

maar sinds 8 jaar ben ik het kwijt!
Dat verklaart al heel veel.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tennis »

aquino schreef:
maar sinds 8 jaar ben ik het kwijt!
Dat verklaart al heel veel.
Kan ik jou geen ongelijk geven, dat dit veel verklaart:

http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=143209

Gesloten