LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Omega Beheer

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Walter Reupkes
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 feb 2010 14:27

Stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door Walter Reupkes »

Beste lezers,

Ik zoek via dit forum mensen die net als ik gedupeerd zijn door bewindvoering Omega Beheer.
Ik zit nu 4 jaar bij Omega Beheer en kwam er al snel achter dat er iets niet goed ging dit heb ik laten weten maar niemand geloofde mij.
Ik heb alles na gechect en gekeken mensen die er verstand van hebben zijden ook al jongen dit gaat niet goed zo.
Maar nog geloofde ze me niet ik ben onder hand al 4 jaar verder met een enorme schuld en 2 keer bij de rechter geweest te zijn gaan de hulpverleners eindelijk een keer geloven wat ik heb gezecht alleen vind ik het verdomd jammer dat daar 4 jaar over gedaan moet worden terwijl de schulden steeds opliepen.En voorbeeld ik werd gebeld door de woningbouw met de melding dat ik 7 maanden huur achter stand had maar Omega Beheer liet niks weten ook naar de woningbouw lieten ze niks weten terwijl de woningbouw om antwoord vroeg meerdere malen hebben ze gebeld en meerdere malen hebben ze geschreven naar Omega Beheer iedereen die reageerde bahalve Omega Beheer.
Zo zijn er meerdere dingen gebleken die ze niet betaald hadden en de schuld loopt steeds hoger op.
Momenteel ben ik in overleg met een andere bewindvoerder die me gaat helpen en na een aanplak biljet op het raam te hebben gehad voor inboedel verkoop staat nu de deurwaarder achter mij en heeft zelf ook al contact opgenomen met Omega Beheer ook zij zecht zeker geen hoge pet op te hebben van Omega Beheer.
Deze mevrouw heeft ook contact opgenomen met mijn nieuwe bewindvoerder en ook mijn advocaat zaal haar benaderen.
Nu weet ik dat er meer mensen gedupeerd zijn door Omega Beheer.
Daarom wil ik een oproep doen aan iedereen die dit forum leest.
Ben jij of ken jij iemand die bij Omega Beheer zit en heeft net als ik de zelfde klachten zou je mij dan een mail willen sturen met jouwn verhaal naar [email protected].
Wie weet kunnen we met z'n allen Omega Beheer aan pakken want hoe ze te werk gaan is gewoon van de zotten.

Ik hoop op een goede medewerking


Bijvoorbaad dank Walter Reupkes
Laatst gewijzigd door Walter Reupkes op 03 jun 2010 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Stichting Omega Beheer

Ongelezen bericht door kuklos »

Je zit hier in het verkeerde topic.

Gesloten