LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door kuklos »

Als jij iets gedaan heb in het alternatieve circuit en het heeft
je goed geholpen dan mag je dat zeer zekers verder vertellen, ik snap niet
waarom dat niet zou kunnen.
En hoe garandeer je dat die persoon de gegevens juist weer geeft? Of dat het alternatieve die persoon juist geholpen heeft en niets iets anders ten oorzaak ligt aan de verbeterde situatie?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door kuklos »

Dat hoef ik niet op mezelf toe te passen, want ik lees alles en begrijp best waar jullie naar toe willen.Ik begrijp gewoon niet waarom er niet wordt geaccepteerd, dat reguliere en alternatieve geneeswijze zeer goed samen kunnen gaan.
En waar wordt naar toe geredeneerd dan?

Wie zegt hier dat reguliere en alternatieve geneesKUNDe niet samen kunnen gaan? Er wordt keer op keer gevraagd naar het bewijs van de geneeskunde, waar dit voor reguliere geneeskunde wettelijk is vastgelegd en moet voldoen aan strenge eisen. Maar zodra deze zelfde eisen worden toegepast op alternatief is het ineens afkraken, spreken namens de farmaceutische industrie, reguliere geneeskunde niet accepteren etc.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

kuklos schreef:
Als jij iets gedaan heb in het alternatieve circuit en het heeft
je goed geholpen dan mag je dat zeer zekers verder vertellen, ik snap niet
waarom dat niet zou kunnen.
En hoe garandeer je dat die persoon de gegevens juist weer geeft? Of dat het alternatieve die persoon juist geholpen heeft en niets iets anders ten oorzaak ligt aan de verbeterde situatie?
Het valt toch te proberen, nee heb je en ja kan je krijgen.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door kuklos »

Het valt toch te proberen, nee heb je en ja kan je krijgen.
Opnieuw bah. Je geeft geen antwoord op de vraag. Maar blijft hangen in het standaard Nederlandse gedrag.
Deze vragen:

En hoe garandeer je dat die persoon de gegevens juist weer geeft? Of dat het alternatieve die persoon juist geholpen heeft en niets iets anders ten oorzaak ligt aan de verbeterde situatie?

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door Meno »

Als je fanatiek vóór regulier bent en je hebt een vervelende kwaal waar regulier geen oplossing voor heeft, of alleen één met veel vervelende bijwerkingen... Dan zie je de oplossing op zo'n simpel lijstje staan, samengesteld door ervaringsdeskundigen , of afkomstig uit de oude volksgeneeskunde dan kies je voor...? Ik weet het wel zeker!

http://www.omaweetraad.com/tips.php?rubriek=gezondheid

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door kuklos »

@meno, je geeft goed weer waar mensen als jij de fout in gaan. Men is niet fanatiek voor regulier. Men is fanatiek voor bewezenheid en verifieerbaarheid.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door Meno »

Wedden?

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

ik denk dat en ieder baat heeft bij zowel reguliere geneeskunde, maar ook bij Homeopathische en dat daar eigenlijk geen discussie over moet kunnen bestaan!
Difetrie, dysentrie je bent van beiden behoorlijk ziek, alleen van dysentrie ben je sneller van af.
Als ik onverschillig overkom over Polio, nou sorry dan, is niet mijn bedoeling, maar als je daar gevolgen van overhoud, is het wel duidelijker dan een kind, die gevolgen overhoud van een enting!
Het Rota virus deden ze 17 jaar geleden ook best wel laconiek over, mijn kind heeft dat virus gehad, anders bel ik niet naar de huisarts hé?
Oh, de huisarts had het te druk, ze was met een snotneusje bezig en dan denk ik toch echt, nou lekker belangrijk zeg!

Even terug on topic, ze kunnen mensen opgeven omdat ze niets meer weten, maar behandel methodes zijn er nog wel degelijk, alleen Nl koopt ze niet aan!
Ik hou verder maar mijn mond dicht, we zijn maar mensen en zieke mensen brengen niets in!


ecva
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 okt 2008 23:50

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door ecva »

Quote:
Toen mijn vriendin zwanger was van haar 3e kindje bleek ze een tumor in de baarmoeder te hebben en moest de baby gehaald worden om mijn vriendin te redden. Helaas heeft ze nog maar 1 1/2 jaar mogen leven, omdat ze meer dan 100 uitzaaïngen in haar hoofd had, einde verhaal en ze liet drie kindjes achter in de leeftijd van 1 tot 6 jaar en laat Trijntjewinkel nu eens aan die kinderen uitleggen, waarom ze geen moeder meer hebben en dat er helaas in hun geval er iets mis is gegaan, met hun moeder dan, want die kinderen snappen het nog steeds niet en zijn misschien ook nog door dit alles erfelijk belast.
Het kwam door hormoongebruik, ze was een DES-dochter.

@jeanne-Vegel,
Er zal geen sprake van erfelijk belast. Hormoongebruik is bij zaak niet de hoofd oorzaak. Dat is de productie van de moderne geneeskunde. Als je weet waarom in het algemeen vrouwen lange leven dan de mannen. Dan vind je de oorzaak waarom een tumor in de baarmoeder had gevonden terwijl haar zoon gezond kon geboren. Met een juiste kunde kon een goede afloop zijn voor haar. Zij hoefde helemaal niet dood gegaan.

Heeft u dit verhaal gelezen:
wo 06 jan 2010 12:48
Hallo,
Ik werd 40 en moest dus ook een uitstrijkje laten maken, nou laten we dat maar doen, ik heb nergens last van dus alles zal wel goed zijn.
4,5 week later belt de dokter dat ik moet worden door verwezen naar de gynaecoloog omdat mijn uitstrijkje niet goed was,
hij vond het wel vreemd want ik had PAP3a en normaal moet je dan gewoon over een half jaar of jaar terug komen,
maar ik werd er speciaal voor gebeld zei de dokter.
Dus afspraak gemaakt en 2 weken later onderzoek, biopten genomen en 30 december de uitslag.
Er is een vrij groot gebied met onrustige cellen en die moeten we operatief weghalen.
Ja wat moet dat moet, dus 13 januari moet ik om 7.15 in het ziekenhuis zijn. Nou maar hopen dat nadien al die onrustige cellen weg zijn en weg blijven.
Maar lekker slapen doe ik niet echt meer, je weet dat het moet, maar je maakt je onderbewust toch druk.
Er werd geadviseerd door mijn arts om onder algehele narcose te gaan, doe ik ook liever omdat ze vrij veel weg moeten halen.
Hoop op een spoedig herstel, en wens iedereen sterkte, het is toch wel enger dan het lijkt.
Groetjes Sandria

Een andere verhaal, maar met dezelfde verklaring voor uw vriendin.
Een andere verhaal, maar met dezelfde verklaring voor de Hepatitis B.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ik ga er van uit dat u weet wat een DES dochter is.
Toen ze overleed, moest er een autopsie worden verricht, omdat ze zich eerder had aangemeld bij een vereniging van DES slachtoffers, om in aanmerking te komen voor een schadevergoeding en alleen na haar overlijden hebben ze
kunnen vaststellen, door autopsie op de hersenen of het door DES kwam.

Kinderen van een DES moeder lopen bijna altijd een verhoogd risico en toen het
bij haar werd geconstateerd, had ze al meer dan 100 uitzaaiingen in haar hoofd.

Er was echt geen redden meer aan en het is bij toeval ontdekt tijdens haar 3e zwangerschap. Als haar moeder dat hormoon niet had gebruikt, was haar verhaal misschien anders geweest.
Dank je wel voor de uitleg. Waardeer het en wens u heel veel gezonde jaren nog toe, zonder zorgen, maar ik denk dat dat toch altijd een beetje aanwezig blijft.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door Meno »

En dan vermeldt het RIVM DES-gebruik als risicofactor voor borstkanker niet eens op hun website.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door kuklos »

Als haar moeder dat hormoon niet had gebruikt, was haar verhaal misschien anders geweest.
Nadruk op misschien. Vandaar de autopsie, om aan te tonen of DES echt de oorzaak was.
En dan vermeldt het RIVM DES-gebruik als risicofactor voor borstkanker niet eens op hun website.
DES wordt ook niet meer gebruikt. Dus DES gebruik is geen issue. DES gebruik in het verleden is een ander verhaal.

ecva
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 okt 2008 23:50

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door ecva »

@jeanne-veghel,
Denk maar rustig even goed na hoe oud is uw vriendin geworden. 33? 33 jaar lang zonder tumor in de baarmoerder? Een DES dochter. Hele leven nog gezond. 2 gezonde baby zonder probleem bevallen. Pas 32 jaar bij de 3e bevalling een tumor in de baarmoeder gevonden. Erfenis? DES?
Weet je waarom in het algemeen vrouwen lange leven dan de mannen? Weet je waarom moeten wij slapen? Weet je waarom hebben wij rust nodig bij koorts? Het lever. Dat is de werking van het lever. Bij slapen gaat het lever arbeiden. Bloed zuiveren. Weet je op welke maniers gaat het lever zuiveren, virus en baterieën ontgift? Via de nier, ontlasting, urine en het huid. Soms moet het met hulp van een koorts.
Weet je waarom in het algemeen vrouwen lange leven dan de mannen? Omdat vrouwen hebben nog een extra functie dan de mannen. De baarmoeder en de menstruatie.
De gif die eigenlijk via de baarmoeder werd afgevoerd was door omstandigheden achtergebleven en werd ontstoken waar later tumor geworden. De tumor in de baarmoeder was al ingekapsel zonder gevaar. Het belangrijkste dat de patiënte zonder pijn voelde en nergens last van. Dus goed luister naar je lichaam. Na het bevalling was het kans groot dat het samen met de placenta uit de baarmoeder vloeien.Of na de 1e menstruatie op weg naar het genezing. Operatief verwijderen van baarmoeder betekent de uitgaan wordt blokkeerd. Als onderkant geen uitweg dan zoeken zij een andere uitweg. Naar boven. 100 uitzaaiing in haar hoofd.

Dit was de latere bericht van Sandria. De bekende symptomen bij kanker: De vermoeidheid. Ik lees dat zij 40 uur per week kan werken. Nergens last van.

wo 06 jan 2010 23:27
Hallo,
Ja je schrikt je een hoedje, maar gelukkig werk ik gewoon 40 uur, dus afleiding genoeg, en gelukkig voor mij werk ik met allemaal mannen en die denken gewoon niet na over dit soort dingen, dus dat is soms wel prettig.
en ik zie natuurlijk wel tegen de operatie aan, maar ga er wel van uit dat het na de operatie weer goed is.
Maar nu nog de vraag, hoe herstel je, gaat zo iets snel of ben je heel lang uit de running.
Ik heb geen idee de dokter zei je kan er een week last van hebben maar ook 6 week, dus dat is wel erg ruim genomen.
Ik heb mezelf voor genomen om niet eerder naar mijn werk te gaan dan dat ik echt geen pijn meer heb.
En ik laat me zelf gewoon in de watten leggen door mijn man en kinderen.
Bedankt voor de steun
Groetjes Sandria

Hepatitis B is een lachetje. De productie van de inentingen.
Diabetes type I is een lachetje. De productie van de vaccinaties.
Kinderkanker o.a. Leukemie en hersentumor is ook een lachetje. De productie van de vaccinaties.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/5 ... ie___.html
Donderdagmiddag 5 maart haalde ik Freek op van school en reden we naar een sporthal voor zijn laatste vaccinatie tegen DTP en BMR. Freek hield zich flink, en zei na afloop: ‘Mam, ik heb helemaal geen pijn gevoeld.’ Diezelfde middag is hij nog naar voetbal gegaan. De volgende ochtend klaagde hij over pijn in zijn arm, maar verder was er weinig aan de hand. De volgende dag was Freek hangerig, en zo kenden we hem niet. Hij was altijd actief. ’s Middags leek het iets beter te gaan. Hij heeft zelfs nog met Arne, zijn oudere broer, gevoetbald hier voor het huis. Die avond ging het echt slechter met hem. Hij liep onrustig heen en weer door het huis en klaagde dat hij het zo warm had. Zijn pyjama trok hij uit, zo heet had hij het, daarna zijn hemd en uiteindelijk ook zijn boxershort. ‘Kom maar bij ons in bed,’ zeiden we tegen hem.
Huisartsenpost
De volgende ochtend, op zondag, begon ik me serieus zorgen te maken. Freek bleef maar slapen. Niets voor hem. Hij is altijd om zes uur wakker, maar om twaalf uur sliep hij nog! Ik heb de huisartsenpost gebeld en verteld dat Freek was gevaccineerd en hangerig was. Heel normaal, zeiden ze. Wel moest ik hem temperaturen. De thermometer schoot gelijk naar de 40 graden. Onmiddellijk heb ik de huisartsenpost gebeld. Ik mocht langskomen, maar pas om tien over drie – drie uur later! Half slapend hebben we Freek in de auto getild. De dienstdoende huisarts luisterde naar zijn longen en zei dat er niets aan de hand was. Ik snapte het niet. Freek ademde heel snel en hoog, hij kon amper zuchten toen ze dat vroeg. Ik zei nog: ‘Weet u het zeker dat we ons geen zorgen hoeven te maken?’ Maar het hoorde allemaal bij de vaccinatie, zei ze. Ook de koorts was een bijwerking. We moesten Freek paracetamol geven, dan zou hij zich snel lekkerder gaan voelen en ook de koorts zou zakken.
Bij het weggaan heb ik nog een derde keer gevraagd of ze zeker wist dat alles goed was. Ik vertrouwde het niet, maar weer hoorde ik dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Thuis hebben we Freek een zetpil gegeven, de koorts zakte iets, maar niet veel. Hij bleef hangerig, wilde niet eten, niet drinken en lag de hele avond op de bank. Om half twaalf zijn we met zijn allen naar bed gegaan. Ik ben op Freeks kamer gaan liggen, Roel legde Freek op zijn zij in ons bed en is ernaast gaan liggen. Hij heeft hem die nacht twee keer water gegeven, heel kleine slokjes. Om half vijf, toen Roel wakker werd, viel het hem op dat Freek nog altijd op zijn zij lag. Hij draaide hem om en zag dat er bloed uit zijn mond kwam en dat zijn ogen waren weggedraaid. ‘Thanh!’ riep hij: ‘Freek is dood!’

Lees nogmaals de verhaal hierboven. De oorzaak is over duidelijk.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Damn,

Ik wens jullie heel veel sterkte toe!
Andere woorden heb ik er even niet voor!

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ik heb het zeker nog een keer gelezen en moet alles even laten bezinken.
Ook ik wens je sterkte met alles.

gr. van jeanne

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door Meno »

@kuklos. Over de gevolgen van DES wordt het liefst gezwegen. Terwijl het toch om heel veel vrouwen gaat. Vrouwen die vroeger DES gebruikt hebben kunnen tientallen jaren later nog borstkanker krijgen. Daarom hebben het KWF en de Borstkankervereniging het ook als risicofactor op hun website staan. Vrouwen hebben recht op die informatie!
En dan is er nog het onderzoek van Palmer over DES-dochters en het borstkankerrisico:
http://cebp.aacrjournals.org/content/15/8/1509.full
Over dat zwijgen over DES heeft een vader van twee DES dochters en boek geschreven met de veelzeggende titel: 'DES-interesse'

-----
'Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?'

http://www.vanstockum.nl/product/134687 ... ngen-.html
http://www.geneesmiddelenbulletin.nl/pr ... rue&size=K

ecva
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 okt 2008 23:50

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door ecva »

Is Hepatitis een ziekte?
Ik zie dit niets anders dan een gewoonte zoals koorts of griep.

Bij zuigelingen en kleuters verloopt de infectie of Hepatitis meestal ongemerkt. Rust nemen en gewoon uitzieken. Zodra de gif of vocht in het bloed door de lever heeft gereinigd. Meestal duurt het maar paar dagen. Dan verdwijnt alle symptomen van Hepatitis zoals de misselijkheid, vermoeiheid, koorts, geelzucht en verlies van eetlust. Dit ziekte is onschuldig. Dit ziekte lost het lichaam zich op met de juiste kunde.
Wie dit natuurlijke proces verstoort met allerlei medicijnen en vaccinaties. Dan krijg je allerlei producten van de medicijnen en vaccinaties. De zogenaamde Hepatitisvirussen. Naast het A-type(HAV) nog verschillende types, van B tot en met G. Hun ontstaan dankzij de bijwerking van medicijnen en vaccinaties. Niet door besmetting.

Wat is eigenlijk Bof, Mazelen, Waterpokken en Rode hond voor een nut?

Melktanden
In de periode waarin de melktanden door definitieve tanden vervangen worden, spreekt men van een wisselgebit. Er zijn dan tanden van beide soorten in het gebit aanwezig. Bij de mens duurt het wisselgebit ongeveer vanaf het 5de tot het 14de jaar.
Na een bepaalde tijd waarin een melktand "wiebelt", valt deze vanzelf uit het tandvlees. Dit heeft twee oorzaken. Ten eerste duwt de nieuwe tand de melktand naar buiten. Ten tweede wordt er een stof aangemaakt waardoor de wortel van de oude tand langzaam oplost. Op een gegeven moment heeft deze dus geen houvast meer.
Als de melktanden blijven zitten terwijl de nieuwe tanden al doorkomen, spreken we van een persistent melkgebit. Hierbij lost de tandwortel niet goed op, en staan er op een gegeven moment twee tanden in het gebit, waar er maar plaats is voor een. De gevolgen zijn scheve, moeilijk te poetsen tanden.


Bof, Mazelen, en Rode hond hebben dezelfde wisselproces als de melktanden. Maar wel met een antivirus immuniteitssysteem. Deze antivrius stoffen zijn standaard in de embryo ingeplant via de moederschap waar later na het geboorte moet laten uitkomen en volmaken.
Het moet uitkomen en het komt maar 1 keer in je leven voor. Na de wisselproces kunnen wij goed tegen hitte, droge, vochtige weer aan. Zelfs goed tegen virus en griep. Kaarsje69 heeft hier de ervaringen van met haar kinderen.

Bof antivirus natuurstof die goed tegen de hitte weer kan.
Mazelen antivrius natuurstof die goed tegen de wind kan.
Rode hond antivirus natuurstof die goed tegen de kou kan.
Waterpokken antivirus natuurstof die goed tegen de droog kan.
Wij leven in de aarde. De aarde kent 4 seizoenen in een jaar. Lente, Zomer, Herfst en Winter. Hoe kunnen wij jaar in en jaar uit gezond leven in de aarde? Het antwoord is gewoon met behulp van de voor ingeplante Bof-, Mazelen-, Rode hond- en Waterpokken antivirus stoffen. Dan hebben wij de basis immuniteitsysteem goed tegen allerlei ziekte samen met een goede eet-, drink- en leefgewoonte voor een gezonde en lange leven.
De ziekte van Crohn kan je een seizoen ziekte noemen. Als je de oorzaak van de BMR-vaccinaties kan vinden dan kom je zelf achter wat is de oorzaak van Crohn.

Hebben wij geduld voor 1 week of 1 maand de tijd om dit natuur middelen te bewerken? Of willen wij via een onnatuur manier het hele leven laten inentingen of vaccineren met allerlei bijwerkingen?
De keuze ligt aan jullie.

Weten jullie wat zal er gevolgd als het moet uitkomen en dit worden alleen maar tegen gehouden o.a. bloedneus, bloed bij de menstruatie, koorts, griep, bof, mazelen, waterpokken en rode honden?

Waarom was de BMR-DTP-vaccinatie misgegaan bij Freek en Louise?
Waarom is Freek drie dagen na een BMR-DTP-vaccinatie kwam te overlijden en de andere niet?

Het ging allemaal zo snel, vertelt zij. Haar zoontje liet zich donderdag 5 maart, net als veel leeftijdsgenoten, vaccineren in de sporthal van Barendrecht. ,,'s Nachts had hij een zere arm, maar dat is normaal na zo'n inenting.'' Diezelfde middag ging hij nog gewoon trainen op de voetbalclub.
Vrijdag zag hij er nog wat zwakjes uit, maar ging Freek gewoon naar school en 's avonds naar zwemles. Op de voetbalclub voelde hij zich de volgende dag eigenlijk niet zo lekker, maar speelde hij toch mee met zijn teamgenootjes.
Zondag was het goed mis. De jongen bleek hoge koorts te hebben. Zijn ouders brachten hem daarom 's middags naar de huisartsenpost van het Maasstadziekenhuis in Rotterdam. ,,Maar de arts zei dat alles er goed uit zag,'' vertelt zijn moeder. ,,Ik moest hem een zetpil geven.''
Die nacht ontdekten de ouders dat het niet goed gaat met Freek. ,,Om half vijf 's ochtends zag mijn man dat er iets mis was. Freek reageerde niet en gaf bloed op. We hebben direct 112 gebeld en die was heel snel ter plaatse.'' Freek werd met spoed naar het Sophia Kinderziekenhuis gebracht, maar het bleek al te laat.
Naar de oorzaak van zijn dood kunnen zijn ouders alleen maar gissen. Het enige wat ze tot nu toe hebben gehoord van artsen is dat er een ontsteking in zijn longen is aangetroffen en een schadelijke bacterie in zijn bloed aanwezig was.

Lees nogmaals de verhalen van Louise en Freek en u vindt de oorzaak.

trijntjewinkel
Berichten: 774
Lid geworden op: 30 aug 2009 14:42

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door trijntjewinkel »

Is Hepatitis een ziekte?
Ik zie dit niets anders dan een gewoonte zoals koorts of griep.

Bij zuigelingen en kleuters verloopt de infectie of Hepatitis meestal ongemerkt. Rust nemen en gewoon uitzieken. Zodra de gif of vocht in het bloed door de lever heeft gereinigd. Meestal duurt het maar paar dagen. Dan verdwijnt alle symptomen van Hepatitis zoals de misselijkheid, vermoeiheid, koorts, geelzucht en verlies van eetlust. Dit ziekte is onschuldig. Dit ziekte lost het lichaam zich op met de juiste kunde.
Wie dit natuurlijke proces verstoort met allerlei medicijnen en vaccinaties. Dan krijg je allerlei producten van de medicijnen en vaccinaties. De zogenaamde Hepatitisvirussen. Naast het A-type(HAV) nog verschillende types, van B tot en met G. Hun ontstaan dankzij de bijwerking van medicijnen en vaccinaties. Niet door besmetting.

Wat is eigenlijk Bof, Mazelen, Waterpokken en Rode hond voor een nut?

Melktanden
In de periode waarin de melktanden door definitieve tanden vervangen worden, spreekt men van een wisselgebit. Er zijn dan tanden van beide soorten in het gebit aanwezig. Bij de mens duurt het wisselgebit ongeveer vanaf het 5de tot het 14de jaar.
Na een bepaalde tijd waarin een melktand "wiebelt", valt deze vanzelf uit het tandvlees. Dit heeft twee oorzaken. Ten eerste duwt de nieuwe tand de melktand naar buiten. Ten tweede wordt er een stof aangemaakt waardoor de wortel van de oude tand langzaam oplost. Op een gegeven moment heeft deze dus geen houvast meer.
Als de melktanden blijven zitten terwijl de nieuwe tanden al doorkomen, spreken we van een persistent melkgebit. Hierbij lost de tandwortel niet goed op, en staan er op een gegeven moment twee tanden in het gebit, waar er maar plaats is voor een. De gevolgen zijn scheve, moeilijk te poetsen tanden.

Bof, Mazelen, en Rode hond hebben dezelfde wisselproces als de melktanden. Maar wel met een antivirus immuniteitssysteem. Deze antivrius stoffen zijn standaard in de embryo ingeplant via de moederschap waar later na het geboorte moet laten uitkomen en volmaken.
Het moet uitkomen en het komt maar 1 keer in je leven voor. Na de wisselproces kunnen wij goed tegen hitte, droge, vochtige weer aan. Zelfs goed tegen virus en griep. Kaarsje69 heeft hier de ervaringen van met haar kinderen.
Wat is dit voor onzin? Neem je de boel in de maling ofzo?

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Zet de farmaceutische industrie je op het verkeerde been?

Ongelezen bericht door Pavlova »

[quote="ecva]Naar de oorzaak van zijn dood kunnen zijn ouders alleen maar gissen. Het enige wat ze tot nu toe hebben gehoord van artsen is dat er een ontsteking in zijn longen is aangetroffen en een schadelijke bacterie in zijn bloed aanwezig was.

Lees nogmaals de verhalen van Louise en Freek en u vindt de oorzaak.[/quote]

Het is in- en intriest, inderdaad, wat er is gebeurd met Freek. En zeker kan ik me voorstellen als je als ouder zijnde wil weten hoe een kennelijk gezond kind zomaar komt te overlijden.

Ook is het een goede zaak dat er door het OM en door GGN om nader onderzoek verzocht is om duidelijkheid te verschaffen.

Maar ik vind het wel bijzonder suggestief en aanmatigend om te beweren dat het wel duidelijk is wat de oorzaak is van de dood van Freek. Het staat namelijk helemaal niet vast dat er een verband is met het vaccin. Wie het tegendeel beweert mag met bewijs komen. Misschien heeft het OM ook interesse hierin.

Gesloten