2e hands tv verkocht die het deed via mp

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Ik heb 1 oktober j.l. een 2e hands tv verkocht op marktplaats,
De persoon die hem kocht stuurde dezelfde avond op 1 oktober j.l. een bericht dat ze er zo blij mee was hij deed het super nogmaals heel erg bedankt

Op 8 oktober komt er een bericht binnen dat de tv het niet doet en mij de schuld niet geeft, maar zoals ze het omschreef moest het met de instelling op de tv of afstandsbediening te maken hebben , waarop ik antwoorde van ligt het misschien aan de batterijen of aan de instelling. Nee ligt het niet aan gelukkig had ik de oude nog. Ik kan daar niks mee. Verder heb ik niet meer gereageerd.

19 oktober krijg ik een bericht van de tv doet het niet heb contact gelegd met het bedrijf, heb een miskoop gedaan, met andere woorden de schuld bij mij neerleggen.

Vanaf dat moment blijft de persoon in kwestie bezig. met iedere keer weer andere dingen, op 23 oktober ja hij deed het na 2 dagen al niet krijg zwart wit sneeuwbeeld . dus kortom er klopt ergens iets in dit hele verhaal niet.

Nu net krijg ik een bericht dat ik een ondeugdelijk product verkocht heb en hem volgens haar terug moet kopen en dat vind ze niet eerlijk en wil dan de helft.

Heb alles wat er gecommuniceerd is via marktplaats ook opgeslagen in word.

Wat vinden jullie?

Persoonlijk vind ik als je het 2e hands op marktplaats koopt en het punt 1 een hele week gedaan heeft niet meer terug moet komen.
En daarna verdraait ze compleet de verhalen. zo heb ik ook op de website van de tv gezien dat ze daar ook een verhaal op gezet heeft en het daar weer een ander verhaal is

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ben je gewoon particulier verkoper (je spreekt over “het bedrijf”)? Laat je dan niet naaien. Je bent niets verplicht. Geef hooguit nog één keer duidelijk aan waar je staat en reageer daarna niet meer.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, ik ben een beetje klaar met MP. Heb laatst een boekenkast gekocht, eenmaal in elkaar gezet - blijkt hij ondeugdelijk. Planken passen nog maar net, eenmaal een paar boeken er op, en hij stort in elkaar. En hoe vaak ik verhalen lees over puzzels van Jan van Haasteren die niet compleet blijken te zijn... Idem klokken, die koop ik ook allang niet meer via dat rioolmedium.

Je weet zelf of de tv het wel of niet deed toen je hem verkocht. Kennelijk heeft de koopster hem laten testen? En daaruit bleek dat er van alles mis was? Wist je dat er wat mis mee was? Hoe duur was die tv, hoe oud is hij, en wat voor merk/type is het?

Ik vind het net even te makkelijk om te zeggen dat een particuliere verkoper de grootste troep kan verkopen en geen enkele verantwoordelijkheid hoeft te nemen. Dat is wat ik ervan vind.
Laatst gewijzigd door witte angora op 03 nov 2021 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Beste Moneyman,

Ik spreek niet uit over het bedrijf. Maar ik als particulier degene die het product werkend verkocht heeft, en de persoon in kwestie dezelfde avond een reactie op marktplaats een reactie stuurde van o ben er zo blij mee etc etc.
En op 8 oktober dat ze de tv aan wilde zetten en zwart wit beeld kreeg. En vanaf dan blijft lastig vallen met dat hij het niet doet en of ik een technisch iemand weet en dat ze t op moet sturen naar het bedrijf dat het geld kost, en later ook een miskoop dat ze mij de schuld wil geven etc etc.

Vorige week donderdag bood ik overigens aan wat ik uberhaupt niet verplicht ben trouwens om anders te kijken, en wat ik als handleiding heel makkelijk stuurde wat ze moest doen met de afstandsbediening of de zijkant van de tv of ze dat zelf wilde proberen maar weigerde totaal. waardoor ik me handen terug trok en ook vermelde bleef mevrouw je zou helpen je moet me helpen. En aangezien ik alles bewaard en opgeslagen heb en continu de verhalen anders zijn. klopt er naar mijn gevoel ergens totaal iets niet.

Ze heeft de tv trouwens in een bestelletje vervoerd met de rug naar de banden toe en het scherm naar boven gericht overigens ook niet goed lijkt mij. Er stond ook een fiets naast, geen idee of die vast stond ook.

Ik hoef volgens mij als particulier zijnde geen geld aan deze persoon terug te geven, aangezien het zo ie zo een week gedaan heeft. en het een 2e hands tv betreft.

En nu vanavond 3 november dit bericht ontvangen.

Hallo een update over de tv.
Er zijn ondertussen verschillende technische mannen over de vloer geweest om naar de tv te kijken en of zij hem aan de praat kunnen krijgen. Helaas is dat niet gelukt. Er werd mij gezegd dat ik de tv terug moet geven aan je omdat je mij een ondeugdelijk apparaat hebt verkocht. Aan de ene kant ben ik het daar mee eens maar aan de andere kant voel ik me daar niet lekker bij. Daarom stel ik voor dat ik je de tv terug geef en dat je mij de helft terug betaalt. Dat lijkt me redelijk. Hoor graag van je vriendelijke groeten van


Ik ben niet verplicht volgens mij het geld terug te geven als particulier hij het ook een week gedaan heeft bij die persoon en het eigenlijk een risico voor de koper is als ze iets koopt op marktplaats.

Wat moet ik hier op antwoorden dat dit nu ook echt gaat stoppen. ik ben er nu echt letterlijk klaar mee.

Als ik niet reageer zoals ik ook gedaan heb op berichten die ze tussentijds stuurde bleef ze volhouden tot ik wat probeerde te helpen. maar nu dit weer.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

witte angora schreef:
03 nov 2021 22:24
Naja, ik ben een beetje klaar met MP. Heb laatst een boekenkast gekocht, eenmaal in elkaar gezet - blijkt hij ondeugdelijk. Planken passen nog maar net, eenmaal een paar boeken er op, en hij stort in elkaar. En hoe vaak ik verhalen lees over puzzels van Jan van Haasteren die niet compleet blijken te zijn... Idem klokken, die koop ik ook allang niet meer via dat rioolmedium.

Je weet zelf of de tv het wel of niet deed toen je hem verkocht. Kennelijk heeft de koopster hem laten testen? En daaruit bleek dat er van alles mis was? Wist je dat er wat mis mee was?

Ik vind het net even te makkelijk om te zeggen dat een particuliere verkoper de grootste troep kan verkopen en geen enkele verantwoordelijkheid hoeft te nemen. Dat is wat ik ervan vind.

Ik ben altijd heel eerlijk met de advertenties als er iets mist of klopt niet zet ik het altijd in de advertentie erbij. Aangezien ik van eerlijkheid hou en idd maar weinig mensen nog te vertrouwen zijn dat geef ik toe. Maar hier was echt nul komma nul mee, zag er zelfs nog als nieuw uit.

Hij heeft het bij mij gedaan tot op de dag van de verkoop, 1 oktober 2021
mevrouw reageerde dezelfde avond 1 oktober 2021 dat hij het deed en zelfs zonder bril tv kan kijken en echt superblij ermee is. dank je wel.

Een week later 8 oktober stuurt ze een bericht van marktplaats dat ze hem niet aankreeg zwart wit beeld maar de dvd en video wel werkt en daarna allemaal verschillende verhalen En echt alle verhalen die verdraait ze op andere manieren.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ik ben klaar met MP.
Één keer heb ik een zgn ' teleurgestelde' koper gehad.
Zij had andere verwachtingen ondanks dat de foto.s , en mijn verhaal erbij , super helder waren geweest.
Om van het gez***af te zijn heb ik de helft vh bedrag teruggestort , toen niets meer gehoord !

Ik weet niet om welk bedrag het gaat?
Is het véél?
Was de TV echt 100 % super ok?

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

moederslink schreef:
03 nov 2021 22:54
Ook ik ben klaar met MP.
Één keer heb ik een zgn ' teleurgestelde' koper gehad.
Zij had andere verwachtingen ondanks dat de foto.s , en mijn verhaal erbij , super helder waren geweest.
Om van het gez***af te zijn heb ik de helft vh bedrag teruggestort , toen niets meer gehoord !

Ik weet niet om welk bedrag het gaat?
Is het véél?
Was de TV echt 100 % super ok?
Ik heb eerlijk gezegd veel verkocht op marktplaats en nooit iemand gehad met klachten gelukkig. tot nu dan helaas. Ik vermeld erbij als het beschadigd is of een butsje of iets weet ik t. hou juist van eerlijkheid zodat je geen verwijten achteraf naar mekaar krijgt.


De tv deed het super goed, was op de slaapkamer alleen doordat ik eigenlijk nooit tv kijk in de slaapkamer en hooguit 10x een half uurtje aangestaan heeft wil ik er iemand anders gelukkig mee maken. en het was niet zo heel veel. Maar als ik eerlijk ben kan ik toch niet als ik iets 2e hands koop een week later klagen dat hij het niet doet en blijven doorgaan en nu een maand later je geld terug wilt krijgen
Ik denk als ik dat bij iemand doe dat ik vierkant uit gelachen wordt, ik heb zelfs aangeboden om even te kijken tot ik een handleiding vond op internet en uitlegde op een hele makkelijke manier van probeer dit eerst even nee doe ik niet als de tv niks doet krijg je hem helemaal niet aan maar de videorecorder en dvd doen het gewoon zei ze

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U wordt gewoon beduveld.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door Sira »

Helemaal niet meer reageren. Als jullie mobiel contact hebben dan nummer blokkeren.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door Moneyman »

skippy2009 schreef:
03 nov 2021 21:33
19 oktober krijg ik een bericht van de tv doet het niet heb contact gelegd met het bedrijf, heb een miskoop gedaan, met andere woorden de schuld bij mij neerleggen.
skippy2009 schreef:
03 nov 2021 22:28
Beste Moneyman,

Ik spreek niet uit over het bedrijf. Maar ik als particulier degene die het product werkend verkocht heeft, en de persoon in kwestie dezelfde avond een reactie op marktplaats een reactie stuurde van o ben er zo blij mee etc etc.
En op 8 oktober dat ze de tv aan wilde zetten en zwart wit beeld kreeg. En vanaf dan blijft lastig vallen met dat hij het niet doet en of ik een technisch iemand weet en dat ze t op moet sturen naar het bedrijf dat het geld kost, en later ook een miskoop dat ze mij de schuld wil geven etc etc.
Zowel in je openingspost als in je reactie spreek je over "het bedrijf", maar je vertelt nog steeds niet wie dat bedrijf is of wat dat bedrijf ermee te maken heeft. Als jij als particulier verkoopt aan een particulier speelt "een bedrijf" helemaal geen rol.

Als "het bedrijf" een deskundige is ofzo die door de koper wordt ingeschakeld, heb je er al helemaal niets mee te maken. Jij hebt een werkende TV verkocht, en dat heeft de koper duidelijk bevestigd. Hiermee is het voor jou klaar.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
04 nov 2021 09:09
Als "het bedrijf" een deskundige is ofzo die door de koper wordt ingeschakeld, heb je er al helemaal niets mee te maken. Jij hebt een werkende TV verkocht, en dat heeft de koper duidelijk bevestigd. Hiermee is het voor jou klaar.
Volgens de 'deskundige' was het anders een miskoop. Geen idee waarom dat zo gezegd is.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
04 nov 2021 09:33
Moneyman schreef:
04 nov 2021 09:09
Als "het bedrijf" een deskundige is ofzo die door de koper wordt ingeschakeld, heb je er al helemaal niets mee te maken. Jij hebt een werkende TV verkocht, en dat heeft de koper duidelijk bevestigd. Hiermee is het voor jou klaar.
Volgens de 'deskundige' was het anders een miskoop. Geen idee waarom dat zo gezegd is.
Ik ook niet. Het is, als "deskundige" van de koper, natuurlijk wel een logische partijverklaring.

Juridisch gezien moet de zaak aan de overeenkomst voldoen. Dat deed hij in ieder geval direct na aankoop, getuige de lovende ervaring van de koper. Als de TV het naderhand ineens toch niet blijkt te doen (er vanuit gaande dat dat daadwerkelijk zo is), moet de koper bewijzen dat de TV bij aanschaf al ondeugdelijk was. Dat lijkt me, gezien de door de koper gegeven reactie, een onmogelijke taak. Ergo: TS kan achterover gaan leunen.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja, iets kan het ook heel even doen. Mijn laptop is dringend aan vervanging toe: gisteren lukte het niet om in te loggen. Kennelijk is het toetsenbord versleten. Inmiddels gaat het weer prima - tot zolang het duurt uiteraard.

Uiteraard kan ik hem op MP zetten zo gauw er een andere is. Maar eigenlijk kun je wel raden wat er gaat gebeuren.

Ik denk dat we te weinig info hebben om een zinnig advies te geven. Sowieso snap ik de reactie niet dat de tv het zo goed deed. Dat bekijk je toch voordat je hem koopt? Waarom er nog op terug komen?

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Lady1234 schreef:
03 nov 2021 23:40
U wordt gewoon beduveld.
Dat gevoel heb ik ook idd, vandaar dat ik het hier ook postte

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Sira schreef:
04 nov 2021 08:58
Helemaal niet meer reageren. Als jullie mobiel contact hebben dan nummer blokkeren.
Heb gisteravond na deze post nog een bericht gestuurd dat ik niks teruggeef en het 2e hands is en geen garantie heeft, en dat hij het een week gedaan heeft dus ik beeindig deze discussie. Gelukkig heeft ze mijn nummer niet en als ik die had zou ik haar alleen prive bellen en niet bekend.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Moneyman schreef:
04 nov 2021 09:09
skippy2009 schreef:
03 nov 2021 21:33
19 oktober krijg ik een bericht van de tv doet het niet heb contact gelegd met het bedrijf, heb een miskoop gedaan, met andere woorden de schuld bij mij neerleggen.
skippy2009 schreef:
03 nov 2021 22:28
Beste Moneyman,

Ik spreek niet uit over het bedrijf. Maar ik als particulier degene die het product werkend verkocht heeft, en de persoon in kwestie dezelfde avond een reactie op marktplaats een reactie stuurde van o ben er zo blij mee etc etc.
En op 8 oktober dat ze de tv aan wilde zetten en zwart wit beeld kreeg. En vanaf dan blijft lastig vallen met dat hij het niet doet en of ik een technisch iemand weet en dat ze t op moet sturen naar het bedrijf dat het geld kost, en later ook een miskoop dat ze mij de schuld wil geven etc etc.
Zowel in je openingspost als in je reactie spreek je over "het bedrijf", maar je vertelt nog steeds niet wie dat bedrijf is of wat dat bedrijf ermee te maken heeft. Als jij als particulier verkoopt aan een particulier speelt "een bedrijf" helemaal geen rol.

Als "het bedrijf" een deskundige is ofzo die door de koper wordt ingeschakeld, heb je er al helemaal niets mee te maken. Jij hebt een werkende TV verkocht, en dat heeft de koper duidelijk bevestigd. Hiermee is het voor jou klaar.

Nou zei heeft contact gelegd met het merk van de tv dus het bedrijf

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Sorry voor het onderstaande maar dit zijn enkele voorbeelden, van de vele reacties. Mijn voorgevoel zei vrijwel na 8 oktober ergens klopt er hier iets niet en dat blijkt nu wel. mijn gevoelens worden nu alleen nog maar versterkt.

Vrijdag 1 oktober 2021
Dag skippy laat je even weten dat de tv is aangesloten en hij het
geweldig doet. Super, ben er erg blij mee. Kan nu zonder bril tv kijken.
Dank je wel.
Alle goeds voor jou. Hartelijke groet
________________________________
vr 8 okt
Dag skippy vanmiddag wilde ik de tv aan zetten en helaas reageerde hij niet op de afstandsbediening. Via de zijkant kreeg ik hem aan maar met een sneeuwbeeld. Daarna ging de sensor rood knipperen en uit. Zwart beeld. Ik denk dat hij kapot is. Heb een mail gestuurd naar Panasonic en wacht nu af of er iets aan gedaan kan worden. Mijn teleurstelling wilde ik even aan je kwijt hoewel jij er natuurlijk ook niets aan kunt doen. Ik was juist zo blij met de tv. Hartelijke groet

di 19 okt
Dag skippy het service team van Panasonic gaf mij de tip om iets in het menu te doen. Alleen als ik de tv niet aan krijg kan ik ook niet in de menu. Ik ga er maar vanuit dat ik een miskoop heb gedaan. Jammer want ik had er het volste vertrouwen in. Vriendelijke groet

ma 25 okt
Dag skippy. helaas werkt de tv helemaal niet naar behoren. Hoe was dat toen hij bij jou stond. Was hij toen aangesloten en kreeg je toen ook sneeuw. Dat had ik nl de eerste twee dagen. Daarna deed hij het helemaal niet meer. Ik baal ontzettend. Weet jij soms een technisch iemand die er naar zou kunnen kijken?. Graag hoor ik van je. Vriendelijke groet

Goedemiddag, Beste ...,

Ik betreur het ten zeerste dat de tv het na een aantal dagen een defect vertoont.
De tv heeft het bij mij goed gedaan. Wanneer de tv kapot zou zijn geweest dan had ik deze uiteraard nooit verkocht, sterker nog dan zou hij het bij u ook helemaal niet gedaan hebben. De tv heeft u 1 oktober opgehaald u heeft zelfs nog een mail gestuurd dat u er blij mee was. Op 8 oktober wilde u de tv aanzetten en hij reageerde toen niet. Dus heeft de tv het een week goed gedaan.

Nee hoor ik geef je zeker niet de schuld Echt niet. Dit is een risico voor de koper Garantie tot de deur😏 Ik heb er twee dagen van genoten en toen laten rusten om te bedenken wat ik zou kunnen doen. Dus nogmaals ik geef je niet de schuld. Maar ik zou het wel heel fijn vinden als je me wilt helpen. Het kan een kleinigheidje zijn. En met z’n tweeen weten we meer dan een toch ? Ik heb gister op internet een handleiding gevonden en uitgeprint. Maar daar snap ik niks van. Dus graag als je tzt tijd hebt kunnen we samen dat even door lopen. Lukt het niet om de tv aan de praat te krijgen dan geef ik beslist jou niet de schuld. Vertrouw daarop

Je moet niet alles zo woordelijk nemen. Natuurlijk was ik teleurgesteld omdat de tv het niet doet. Maar we zijn nu een past weken verder en ik zoek een oplossing om hem aan de praat te krijgen. Nogmaals vertrouw me. Ik heb geen enkele rancune naar je. Lees mijn vorige mail aub goed. Het komt wel goed 😊


Woensdagavond 3 november 2021
Nu gisteravond deze reacties.
Hopelijk is het er nu klaar mee.
Hallo een update over de tv. Er zijn ondertussen verschillende technische mannen over de vloer geweest om naar de tv te kijken en of zij hem aan de praat kunnen krijgen. Helaas is dat niet gelukt. Er werd mij gezegd dat ik de tv terug moet geven aan je omdat je mij een ondeugdelijk apparaat hebt verkocht. Aan de ene kant ben ik het daar mee eens maar aan de andere kant voel ik me daar niet lekker bij. Daarom stel ik voor dat ik je de tv terug geef en dat je mij de helft terug betaalt. Dat lijkt me redelijk. Hoor graag van je vriendelijke groeten van e
19:04

Het spijt me zeer dat je dit ervaart. Ik kan hier NIETS MEE !!!!!!! En dat teruggeven ben ik niet eens, het is eenmaal het risico van 2e hands iets van internet halen aangezien je het niet nieuw koopt en er GEEN GARANTIE op zit. Hij heeft het hier gedaan tot op de dag van de verkoop . Sterker nog je reageert dezelfde avond nog op 1 oktober dat je er super blij mee bent en zelfs zonder bril tv kan kijken en vervolgens 8 oktober dat je die dag de tv aan wilt zetten en zwart wit beeld krijgt. Dus de TV HEEFT HET 1 WEEK GEDAAN !!! Ik verkoop niet iets wat stuk is STERKER NOG dan zou hij het nooit gedaan hebben bij je. in je eerdere mail wisselingen en daarna verdraai je de hele boel en daar ben ik niet van gediend. Bij deze beëindig ik nu dit hele gesprek en Dan moet je zelf de tv maar verkopen. Dat is eenmaal het risico voor de koper.
Ik kan ook niet iets via marktplaats kopen en een week later hiermee aan komen. dan lachen ze me vierkant uit. Dat is dan mijn eigen risico. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Succes verder en tot ziens.
Hier laat ik het bij

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

witte angora schreef:
04 nov 2021 10:00
Sja, iets kan het ook heel even doen. Mijn laptop is dringend aan vervanging toe: gisteren lukte het niet om in te loggen. Kennelijk is het toetsenbord versleten. Inmiddels gaat het weer prima - tot zolang het duurt uiteraard.

Uiteraard kan ik hem op MP zetten zo gauw er een andere is. Maar eigenlijk kun je wel raden wat er gaat gebeuren.

Ik denk dat we te weinig info hebben om een zinnig advies te geven. Sowieso snap ik de reactie niet dat de tv het zo goed deed. Dat bekijk je toch voordat je hem koopt? Waarom er nog op terug komen?
Hoi hoi,

Ik heb even wat dingen uitgebreider neergezet dat is nog een klein stukje van wat ze nog meer beweerd ook, en weigert dingen te doen die ik aanreik terwijl ik eigenlijk vanaf het moment dat ze tevreden een bericht stuurt van hij doet het en ben er zo blij mee, niks meer verplicht ben en de koop dan afgerond is natuurlijk eigenlijk bij de drempel al. Aangezien ben ik nogal een gevoelsmens ben het dan lullig vind en toch wil proberen adviezen te geven met een handleiding die ik gekregen heb aangezien iedereen die ik spreek het over de ab heeft dat het daar mee te maken heeft met de verkeerde knoppen te drukken naar de tv, en iedereen zegt ook als hij het niet doet gaat het natuurlijk helemaal niet meer aan, en dat doet ie dus wel zoals ze naar jou typt. ik zeg ja met later allemaal andere dingen erbij.

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Sneeuw krijg je, voorzover ik weet, alleen bij analoog beeld. Als zij bij Ziggo zit, kan het zijn dat analoog inmiddels is uitgeschakeld in haar regio. In dat geval heeft zij een digitale ontvanger van Ziggo nodig.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: 2e hands tv verkocht die het deed via mp

Ongelezen bericht door skippy2009 »

ZeerPrivé schreef:
04 nov 2021 12:07
Sneeuw krijg je, voorzover ik weet, alleen bij analoog beeld. Als zij bij Ziggo zit, kan het zijn dat analoog inmiddels is uitgeschakeld in haar regio. In dat geval heeft zij een digitale ontvanger van Ziggo nodig.
Nou ja dat denk ik zelf dus ook wat zei beweerd dat de tv het niet meer doet, terwijl het in allerlei berichten van haar staat met sneeuw is het niet dat de tv het niet doet als hij het niet doet kan ze reageren en drukken op de tv wat ze wil maar dan blijft het zwart.

Gesloten