Airpods 2 en Airpods Pro vervalsingen.

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Radar
Site Admin

Re: Airpods 2 en Airpods Pro vervalsingen.

Ongelezen bericht door Radar »

ZeerPrivé schreef:
24 aug 2020 14:56
Als je daarentegen ieder namaakartikel gaat melden, dan zitten er simpelweg te weinig uren in een dag om voor ieder verdacht product of voor iedere verdachte advertentie een apart topic aan te maken.
@SK: en dat is precies wat Hebra98 van plan is! Hij is namelijk een heksenjacht begonnen op FB en voor iedere 'ontdekking' wordt dan op Radar een topic geopend. Dit terwijl er genoeg andere sites zijn waar dat al op vermeld wordt of vermeld kan worden.

Maar fijn om te lezen dat de meldknop nog werkt. :mrgreen: :roll:
Volgens mij staat in mijn vorige post dat een algemene waarschuwing voor dergelijke praktijken op zich prima is, maar dat het wellicht inderdaad weinig zinvol is om voor alle verdachte (namaak)artikelen en misleidende advertenties te waarschuwen. Zullen we het daar gewoon even op houden, voordat het weer uit de hand loopt? ;)

Vriendelijk dank, groeten, Radar^SK

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Goed, ^SK, ik zal braaf zijn, maar dan wel nog even dat ik de woorden 'weinig zinvol' corrigeer in 'zinloos'. :mrgreen:

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Er is een vrij simpele regel, als een product van 200 euro voor 30 aangeboden word, is er een niet te verwaarlozen kans dat het nep is. En koop je dat, ben je je daar absoluut van bewust. Ik heb zelf van die Chinese nepperts, maar dan in het zwart. Geluid is iets blikkeriger dan mijn echte Airpods, maar voor 2 tientjes eigenlijk heel goed. Ik gebruik ze vooral in omstandigheden waar je een pod kan verliezen, ideaal dan.

hebra98

Ongelezen bericht door hebra98 »

Arizonakid schreef:
24 aug 2020 16:28
Er is een vrij simpele regel, als een product van 200 euro voor 30 aangeboden word, is er een niet te verwaarlozen kans dat het nep is. En koop je dat, ben je je daar absoluut van bewust. Ik heb zelf van die Chinese nepperts, maar dan in het zwart. Geluid is iets blikkeriger dan mijn echte Airpods, maar voor 2 tientjes eigenlijk heel goed. Ik gebruik ze vooral in omstandigheden waar je een pod kan verliezen, ideaal dan.
>>
Klopt, maar als ik een setje nep verkoop aan iemand voor €200,- , zonder dat hij weet hoe de echte klinken..
Denk je dan dat hij hoort dat het niet de echte zijn?

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Lady1234 schreef:
24 aug 2020 13:20
@teunbosseman

U wist dit nog niet?

:roll: tuurlijk wel.

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

hebra98 schreef:
24 aug 2020 16:30

>>
Klopt, maar als ik een setje nep verkoop aan iemand voor €200,- , zonder dat hij weet hoe de echte klinken..
Denk je dan dat hij hoort dat het niet de echte zijn?
Ik denk dat de kans klein is dat iemand de normale prijs via een Facebook advertentie betaald. Dan koop je via het officiële kanaal of een bekende dealer. En mochten er toch mensen zijn die dat doen, tsja...dan kun je die wel tegen zichzelf blijven beschermen naar dat is water naar de zee dragen. Zodra je die 2 seconden uit het oog verliest halen ze weer een andere frats uit. Kom ik toch weer terug bij het logisch nadenken. Dat kun je mensen niet aanleren hoeveel en hoe vaak je ze ook waarschuwt.

Plaats reactie