LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Airpods 2 en Airpods Pro vervalsingen.

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
ZeerPrivé
Berichten: 5309
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Airpods 2 en Airpods Pro vervalsingen.

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Goed, ^SK, ik zal braaf zijn, maar dan wel nog even dat ik de woorden 'weinig zinvol' corrigeer in 'zinloos'. :mrgreen:

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Airpods 2 en Airpods Pro vervalsingen.

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Er is een vrij simpele regel, als een product van 200 euro voor 30 aangeboden word, is er een niet te verwaarlozen kans dat het nep is. En koop je dat, ben je je daar absoluut van bewust. Ik heb zelf van die Chinese nepperts, maar dan in het zwart. Geluid is iets blikkeriger dan mijn echte Airpods, maar voor 2 tientjes eigenlijk heel goed. Ik gebruik ze vooral in omstandigheden waar je een pod kan verliezen, ideaal dan.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Airpods 2 en Airpods Pro vervalsingen.

Ongelezen bericht door hebra98 »

Arizonakid schreef:
24 aug 2020 16:28
Er is een vrij simpele regel, als een product van 200 euro voor 30 aangeboden word, is er een niet te verwaarlozen kans dat het nep is. En koop je dat, ben je je daar absoluut van bewust. Ik heb zelf van die Chinese nepperts, maar dan in het zwart. Geluid is iets blikkeriger dan mijn echte Airpods, maar voor 2 tientjes eigenlijk heel goed. Ik gebruik ze vooral in omstandigheden waar je een pod kan verliezen, ideaal dan.
>>
Klopt, maar als ik een setje nep verkoop aan iemand voor €200,- , zonder dat hij weet hoe de echte klinken..
Denk je dan dat hij hoort dat het niet de echte zijn?

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Airpods 2 en Airpods Pro vervalsingen.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Lady1234 schreef:
24 aug 2020 13:20
@teunbosseman

U wist dit nog niet?

:roll: tuurlijk wel.

Gesloten