LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tv-aansluiting door upc

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Sahebali

tv-aansluiting door upc

Ongelezen bericht door Sahebali »

Sinds weken zijn wij bezig om de tv-aansluiting in onze nieuwe woning (nieuwbouw) via eneco en upc te realiseren. Dit tot op heden telefonisch wat ons bij elk telefoontje 0,10 cent per minuut kost. Elke keer wordt ons toegezegd dat er iemand morgen/overmorgen langskomt en het in orde maakt. Wij werden door eneco naar upc verwezen, en upc verwees op zijn beurt naar eneco. Al die tijd tikte de belmeter door .
Inmiddels hebben wij wel de rekeningen binnengekregen.
Gisteren (23 juni) is er eindelijk iemand van upc geweest. Dat kostte mij een vrije dag, want er zou iemand van 12.00-18.00 uur langskomen. Hoe verwonderlijk is het dan, daar waar wij uitgingen van nu krijgen wij eindelijk tv, dat upc komt kijken, in de meterkast wat nakijkt probeert het kastje open te krijgen. Als dit niet lukt, schroeft hij het maar weer dicht en mompelt dat de aannemer moet kijken. Als ik verder vraag begrijp ik dat hij bedoelt dat de aannemer van UPC moet kijken en dat dat niet meer zou lukken diezelfde dag. Wanneer wel, weet hij ook niet.
Als mijn man belt met upc klantenservice en dit vertelt, krijgt hij hetzelfde verhaal: er moet een aannemer langskomen en naar kijken. Er zit niets anders op dan te wachten hierop. Als mijn man verder vraagt waarom dit allemaal zo lang moet duren, waarom wij zo lang moeten wachten op tv-aansluiting, hangt mevrouw van klantenservice gewoon op met de mededeling: ik verval in herhaling, het gesprek heeft geen zin.
Ik vind het onbegrijpelijk en werkelijk schandalig dat na weken bellen eindelijk iemand langskomt en dat er dan niets gebeurt. Dat de oplevering van onze woning al ruim 4 weken geleden is geweest en dat er nu nog een aannemer moet komen kijken. Dat 3 deuren verder gewoon tv gekeken kan worden. En het ergste: dat als wij ons verhaal willen vertellen (0,10 cent per minuut) dat wij op deze manier afgescheept worden door upc “klantenservice”.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: tv-aansluiting door upc

Ongelezen bericht door hoffie »

welkom in de wondere wereld van UPC...

en je zal verbaasd staan te kijken als je bij de volgende afspraak hetzelfde antwoord krijgt, maar goed vergeet niet dat het UPC is :?

Gast

Re: tv-aansluiting door upc

Ongelezen bericht door Gast »

ik zou voor de schotel gaan. uiteindelijk goedkoper en meer kanalen. ellende met upc is echt verschrikkelijk en uitputtend

Gast

Re: tv-aansluiting door upc

Ongelezen bericht door Gast »

Het is onbegrijpelijk, dat zulke praktijken anno 2004 nog zijn toegestaan.Helaas vallen er nog steeds mensen voor de mooie verkooppraatjes van UPC, die in de praktijk gewoon niet waargemaakt worden.Dit verhaal is voor mij herkenbaar, omdatt het bij mij ook op een dergelijke manier ging.Ik wilde Cinenova, omdat ik graag films kijk.Er kwamen 2 mannetjes uit Heerenveen om dit te realiseren.
Kortom:Zij zijn 2 keer geweest en hebben het niet voor elkaar gekregen.
Nu heb ik Canal + via de schotel.Perfect!!!
Ach, zo zijn er nog legio van dit soort schrijnende gevallen.
Advies: Wil je niet nog meer ellende, zeg dan op bij UPC.
Je zult zien, dat je nog veel meer problemen krijgt, zolang je blijft bij dit stelletje amateurs.

Groeten Mart

Tip: Zorg dat je je administratie goed op orde houdt.Bewaar dus echt alles wat je ontvangt van UPC.Voorkom daarmee, dat ze je met van alles naaien.Het is namelijk belangrijk, dat je je kunt verdedigen.

Lucifer

Re: tv-aansluiting door upc

Ongelezen bericht door Lucifer »

Eerlijk gezegd is upc service ok,tenminste het schijnt te verschillen in de gemeente waar je woont.bij mij is het ok maar zoals jullie behandeld worden kan je beter over gaan op schotel en stoppen met bellen naar upc,kost alleen maar geld en het lost niets zsm op :wink: ps als ik weer ga verhuizen kies ik ook voor een "schotelantenne"

Gast

Re: tv-aansluiting door upc

Ongelezen bericht door Gast »

Verstandige keus Lucifer.

Mart

Gesloten