LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung UE55H6640

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
rhgroeleven
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2015 15:37

Samsung UE55H6640

Ongelezen bericht door rhgroeleven »

Heb nu een half jaar een Samsung UE55H6640. TV voldeed direct niet. Mediamarkt Eindhoven Centrum gekocht. Deze verwezen mij naar Samsung. Probleem is dat ik 3 donkere ronde vlekken in midden van het beeld heb. Samsung zegt dat het blacklight probleem is maar binnen de specificaties valt van het toestel. Ze zeiden er bij dat het wel vervelend is en dat ze het begrepen, maar het is nou eenmaal zo dat het binnen de specs valt. Door Mediamarkt aan het lijntje gehouden dat het toch echt door Samsung moet worden verholpen, maar als hun vinden dat het binnen de specs van het toestel valt, dat het dan overgaat en ook hun niets willen en kunnen doen. Hun erop gewezen dat ze mij zelf binnen de omruilgarantie erop wezen dat ik de tv niet terug hoefde te brengen, maar dat de TV gemaakt zou worden. Helaas was ik te goed van vertrouwen en heb hier gehoor aan gegeven. Nu nergens meer gehoor.

Samsung en Mediamarkt wat een slechte service. Ik ben dit van deze bedrijven niet gewend. Al jaren klant van Mediamarkt en al jaren gebruiker van samsung producten. Zo blijkt maar dat wanneer er niets mis is met een device, je er niet van uit moet gaan dat het goede bedrijven zijn. Als je een keer een probleem hebt en de bedrijven hebben hun centen binnen, dan ben je als klant klaar en bedankt.

Kan iemand hierin helpen. Wat kan ik nog doen? Zijn er instantie waar ik hiermee naar toe kan?

Groetjes

Telstar
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2015 13:30

Re: Samsung UE55H6640

Ongelezen bericht door Telstar »

Wat hierboven als probleem wordt beschreven is : Dirty Screen Effect (DSE). Dit is tegenwoordig inherent aan bijna elke LED-tv en heeft te maken met de (te) smalle behuizing. De mate van aanwezigheid hiervan is een geval van pech of geluk hebben. Van één bepaalde serie kan de een er wel en de ander niet, of in mindere of meerdere mate last van hebben. Als je op Youtube 'Dirty Screen Effect' opzoekt, zie je verschillende voorbeelden en ik neem aan dat er van dit euvel sprake is.

Gesloten