LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service Samsung Electronics

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
F.B.
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2020 10:56

slechte service Samsung Electronics

Ongelezen bericht door F.B. »

Op 9-10-2017 heb ik een Samsung UE55KS7500 tv aangeschaft, op feb 2019(binnen de garantie) waren de printplaten van beeldscherm stuk. Tot 2x toe monteurs gehad die telkens de platen vervingen en 2e keer het gehele beeldscherm probleem leek opgelost.

Nu nog geen jaar later beeldscherm en geluid, op 2 maart 2020 en 1 dag na de software update stuk.
klacht gemeld vermoedelijke kosten 386 euro (een eventuele coulance van de fabrikant is reeds bij dit bedrag inbegrepen ) of korting op nieuwe tv.

De ene medewerker geeft aan 25% korting de andere 15%, na klacht hier over te hebben ingediend "we nemen contact op met een beter aanbod (terug bellen ho maar). Al met al voel ik mij goed in de maling genomen door dit gebrek aan service.

Dat een tv van 1300 euro na 2 1/2 jaar al stuk is al ronduit belachelijk en je dan verschuilen achter garantie is voorbij en dan misleidende richtlijnen te melden is je klanten in de maling te nemen.

dinsdag 10 maart komt de monteur afwachten wat hier uitkomt.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: slechte service Samsung Electronics

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Welke misleidende richtlijnen?

F.B.
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2020 10:56

Re: slechte service Samsung Electronics

Ongelezen bericht door F.B. »

na contact met enkele medewerkers geven ze diverse korting % op als je een nieuwe tv bij hun koopt.
van morgen zei 1 medewerker 25-30% afhankelijk wel toestel je kiest.
Nadat ik een tv had bekeken en zelf had berekend welke korting ze gaven kwam ik uit op 15% (764 van 899) is 15%)als ik daar dan naar verwijs kunnen ze ineens niets aan de prijzen doen, is vast gesteld zo lust ik er wel een paar.
de ene medewerkers zegt 15% dan weer een ander 25% en 25-30%,vandaag ook weer enkele uren met ze bezig geweest om een betere service te krijgen helaas uiteindelijk schiet je er alleen mee op dat je bloeddruk stijgt en er geen donder mee opschiet.
De reparatiekosten schat men nu op 431 euro, heb uit ergernis besloten de tv naar de stort te brengen en een andere tv van een merk welke wel goede service bied aan te schaffen en Nooit maar dan ook Nooit iets meer van Samsung aan te schaffen.
normaal zal het product best wel goed zijn, maar de service indien je een maandagochtend apparaat hebt is 0,0 en dat is schrijnend.

sake1987

Re: slechte service Samsung Electronics

Ongelezen bericht door sake1987 »

U koopt een ander merk, kan ik mij gevoelsmatig goed voorstellen. Maar zoiets wat u nu schrijft heeft mijn zwager met een Philips van 3 jaar oud gehad. Hij kocht met een kwaaie kop een Samsung

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: slechte service Samsung Electronics

Ongelezen bericht door berndv »

En wat was de rol van de verkoper in dit verhaal? Of heeft u de tv rechtstreeks bij samsung gekocht?

Gesloten