LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOSE verkoopt audio maar levert niet en is onbereikbaar

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
jovlie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2021 10:11

BOSE verkoopt audio maar levert niet en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door jovlie »

BOSE Nederland en Belgie is nu 12 dagen onbereikbaar, Bezoek aan de vestiging in Purmerend heeft niet geholpen. Er is een
storing gaande waar men niets over wil zeggen. Op zaterdag 6 maart is een radio aangeschaft via de website van Bose, toe had ik nog niks in de gaten, want ik kon de radio gewoon bestellen , Het bedrag van € 599 werd afgeschreven. Er volgde geen bevesting per email. Als je belt met BOSE , krijg je uiteindelijk een bandje waardoor je eindeloos in de wacht komt te staan. Bij BOSE Belgie in Tongeren sta je ook eindeloos in de wacht,
Op Internet kan ik geen enkele melding vinden dat er wat mis is met BOSE. Inmiddels is er een klacht gemeld door mij bij Consuwijzer. Gebeld met de Kvk. Ook dit heeft niets geholpen.

Seinhuis
Berichten: 2371
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: BOSE verkoopt audio maar levert niet en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik zou zeggen, stuur hun een mail waarbij je aangeeft dat je de aankoop binnen 14 dagen wil hebben, en anders de koop gaat ontbinden.

Mocht je het product dan nog niet hebben, stuur dan een mail dat de koop is ontbonden en dat je je geld terug wil binnen 14 dagen.
Je kunt dan ook bij je rechtsbijstandverzekering terecht.

Als je niks terug krijg, dan kan je via je creditcard maatschappij je geld terug vragen (als je daarmee betaald hebt), anders moet je bij https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... uiswinkel/ een proces starten. Dit kost 52,50 en het geld krijg je terug als jij in het gelijk wordt gesteld.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: BOSE verkoopt audio maar levert niet en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Jablan »

jovlie schreef:
18 mar 2021 10:19
Er is een storing gaande waar men niets over wil zeggen.
Hou er rekening mee, dat het hele bedrijfssysteem plat ligt. Gehackt of malware of gijzelsoftware zijn de drie meest voorkomende redenen in dit soort situaties. De vierde heet 'achterstallig onderhoud' oftewel geen updates geïnstalleerd.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: BOSE verkoopt audio maar levert niet en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door henk51 »

Al geprobeerd?


App het woord BOSE om contact op te nemen met de klantenservice via WhatsApp.*

Maandag - Vrijdag
09:00 - 18:00

jovlie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2021 10:11

Re: BOSE verkoopt audio maar levert niet en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door jovlie »

Intussen ontvang ik mailtjes van sales support Bose en Technical Support Bose.
Men beweert het op te gaan lossen, als ik bewijzen van de betaling opstuur. Dat heb ik al eerder gedaan, vreemd.
De naam Gerard wordt genoemd als medewerker van de klantenservice. Hij raadt mij aan de bewijzen van betaling naar hem te mailen en niet naar zijn Whatsapp collega. Daarna schrijft hij me om een no-reply email te negeren. Ook worden de telefoonnummers uit Nederland en Belgie genoemd, waar je nog steeds eindeloos in de wacht staat. Al met al blijft het een verdachte gang van zaken

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: BOSE verkoopt audio maar levert niet en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Jablan »

Ik lees hier: Systeem draait voor een deel, er is een backup teruggezet en nu heb je direct contact met iemand van de klantenservice, die waarschijnlijk vanuit huis moet werken.

Gesloten