LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deuken in scherm nieuwe tv 'normaal', aldus verkoper en Philips

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Deuken in scherm nieuwe tv 'normaal', aldus verkoper en Philips

Ongelezen bericht door Revoked »

De glasbak is hier de hut uit en ik heb er een 75" ambilight 4K-huppeldepup Philips ding voor teruggehangen. Het scherm is idd niet zo vlak als thermopane beglazing, maar om je daar nou druk over te maken.....

16again
Berichten: 16101
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Deuken in scherm nieuwe tv 'normaal', aldus verkoper en Philips

Ongelezen bericht door 16again »

Erthanax schreef:
07 dec 2018 14:58
Die vervorming vind ik onacceptabel ....
Ik ervaar dat anders: doordat het scherm zo spiegelt zijn bemerk je de lichte golfvorm in het scherm. Beste oplossing m.i zou zijn een scherm dat niet spiegelt

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Deuken in scherm nieuwe tv 'normaal', aldus verkoper en Philips

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ja, zo kun je het ook zien (pun not intended); het gaat eigenlijk om de combinatie van vervorming en spiegeling die (voor mij) onacceptabel is.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Deuken in scherm nieuwe tv 'normaal', aldus verkoper en Philips

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik ben in winkel geweest en inderdaad zijn er enkele merken die dit hebben, wel is elders hangen een oplossing of gewoon een goedkopere kopen zoals mijn geen Oled... gewoon Full HD en ik ben tevreden....

Gewoon beter kijken voor je iets koopt en dat naast Philips ook andere dure dit soms hebben, maar de 50"Philips was beter dan 55" en waarom? geen idee, de nog grotere had ook perfect beeld dus koop een demo die goed beeld heeft Uit de showroom of eerst in winkel aanzetten en kijken of deze goed is......

Zullen ze niet blij mee zijn.

Gesloten