Kartonnen verpakking ipv plastic cd doosjes

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
ZeerPrivé

Re: Kartonnen verpakking ipv plastic cd doosjes

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 20 okt 2018 11:15

Geen kasten meer, geen CD speler meer, geen geloop naar de kast om een andere te pakken.
Geen beperking in collectie en kwaliteit.
Geen beperking in lokatie ( je neemt het zo met je mee en speelt het ook in trein of auto af ).

Tot zo'n 8 jaar geleden had ik een enorme multimediakast in mijn kamer staan, nam de hele wand in beslag. Toen alle cd's + kast er uit gegooid. Zo'n 2 jaar geleden alle dvd's + dvd spelers er uit gegooid. Heerlijk, geen dag spijt van gehad.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 » 20 okt 2018 13:12

PJ 66 schreef:
19 okt 2018 15:58
Wie nog cd's koopt zal het al merken. De amaray cd doosjes worden steeds meer verpakt in goedkope kartonnen cd verpakkingen. Dit noemen ze verduurzamen. Maar verduurzamen betekent ook een product wat lang meegaat. Plastic dus! Die kartonnen rommel waar ze nu mee komen is vaak zo slecht dat bij gebruik, maar zelfs nieuw al kapot gaat of is. Scheuren vouwen putjes. Zelfs het boekje zit soms zo lastig in het kartonnen gleufje dat het gelijk al scheurt.

Plastic mag dan slecht zijn voor het milieu, maar kartonnen doosjes zijn nog veel meer een bron van ergernis. Kennelijk wil de muziekbranche dat je steeds een nieuwe koopt. Lekker duurzaam zo...pff :twisted:
Volgens mij zaten de LP's ook in kartonnen hoezen.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 21 okt 2018 10:09

Geruzie / grof taalgebruik verwijderd.

Plaats reactie