Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
gontje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2021 12:18

Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door gontje1 »

Zwaar belazerd door de Mediamarkt! Tv gekocht eind Mei. Verkeerd voorgelicht.
6u!! in de wacht gestaan voor een oplossing,
8!!verschillende mensen gesproken
5! Mails
20!! beloftes
Terug naar Mediamarkt Tilburg voor een oplossing. Uur gewacht.
€45,- bij moeten betalen voor plaatsen en muurbeugel vooraf!
Medewerker weer vergeten een afspraak te maken met het plaatsingsbedrijf
Ik zou teruggebeld worden door Mediamarkt, niet teruggebeld
2 weken later plaatsingsbedrijf aan huis. Geen opdracht gehad voor muurbeugel! En dus niet bij.
Bij uitpakken tv blijkt er een scheur in de tv te zitten
Gebeld en hij zou omgewisseld worden
Moest de tv wel weer uit de doos halen om foto's te maken van de tv terwijl het plaatsingsbedrijf dit al voor mij had gedaan en door zou sturen. Ik gaf aan dat ik alleen ben en met mijn slechte rug dit niet goed kon. Hij weigerde contact op te nemen met het bedrijf waardoor ik de doos open heb moeten snijden om de tv eruit te halen en foto's te maken. Hij zou terugbellen of hij de foto's goed had gehad.
Wederom niet teruggebeld!
Deze ochtend naar Mediamarkt Tilburg gegaan, uur gewacht en daar wordt doodleuk verteld dat hij ter beoordeling naar een reparatiecentrum moet omdat hij al 19 dagen in huis staat!!!! Hoe gek kun je het maken!
Door het toedoen en niet handelen van medewerkers van de Mediamarkt staat hij zo lang in huis!
Geen sorry of wat vervelend, niks! alleen een hooghartig mens zonder compassie of medeleven of enigszins mijn emotie snappen.
Hoe verschrikkelijk slecht kun je met je klanten omgaan! :oops: :oops: :oops: :oops:
Oftewel nooit iets kopen en maandag zet ik er een advocaat op!
Contactmomenten met Mediamarkt:
30-5
1-6
2-6
3-6
4-6
5-6
9-6
11-6
18-6
19-6
En weer terug bij af of nog erger maar moeten afwachten tot er iets gebeurd of nog meer vervelende gebeurtenissen erop volgen.
Ik slaap hier ondertussen slecht van! heb hard gespaard voor een nieuwe tv. Degene die ik nu heb staan werkt niet meer goed en zo dadelijk heb ik niks!

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

gontje1 schreef:
19 jun 2021 12:28
Zwaar belazerd door de Mediamarkt!
Ik hoor meer slechte verhalen over de Mediamarkt. Goed dat u ook hier uw verhaal deelt.

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik lees een emotioneel verhaal, waarvan ik het zakelijk deel samenvat als volgt.

Eind mei heeft u een televisie gekocht. Enkele weken daarna heeft u een muurbeugel en installatie bij besteld. Toen het installatie bedrijf kwam bleek de koop van de muurbeugel niet geregistreerd. Verder bleek op dit moment dat er een scheur in de televisie zit. De communicatie verloopt mondeling en stroef.

U zou een voorbeeldbrief van ConsuWijzer kunnen pakken en deze samen met de koopakte en foto's kunnen versturen.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zullen we nu teruggaan naar het onderwerp. Ik vind hetgeen alfatron zegt wel hout snijden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumleden,

Meerdere reacties zijn verwijderd, zodat er inhoudelijk verder kan worden gediscussieerd.
Mocht er geen reacties meer volgen van TS, dan zal het topic worden gesloten.

Groet,
Radar Internetredactie^TP

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

J. Deltoer schreef:
20 jun 2021 09:39
gontje1 schreef:
19 jun 2021 12:28
Zwaar belazerd door de Mediamarkt!
Ik hoor meer slechte verhalen over de Mediamarkt. Goed dat u ook hier uw verhaal deelt.
Noem eens een (groot) bedrijf waar geen klachten over zijn? Een bedrijf zonder klachten heeft geen klanten, of is zo klein dat het niet zichtbaar is. Een bedrijf met 100 klanten waarvan 1 ontevreden is, valt niet op. Een bedrijf met een 1 miljoen klanten en 100 klachten vult de eerste pagina van de google zoekresultaten. Welke bedrijf is beter?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door reggie2 »

Over de MM lees je inderdaad veel klachten, maar eerlijk is eerlijk....ik had tijdens de lockdown iets besteld was niet wat ik voor ogen had, en kon het heel makkelijk terugsturen en mijn geld was zo weer terug gestort.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Koude douche voor Mediamarkt! Heel slechte service!

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het is mij een beetje onduidelijk hoe of wat, maar als je met MediaMarkt niet tot een oplossing kom, ga dan naar https://www.degeschillencommissie.nl/ voor een bindend uitspraak.

Gesloten