LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruitvat DVD+R aktie

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
audiofreak1

Kruitvat DVD+R aktie

Ongelezen bericht door audiofreak1 » 31 mei 2005 20:11

Kruitvat weer eens in de picture!
Na de aktie met computers die er niet waren hadden ze in de folder een spindle met 25 Sony DVD+R voor 9,95. Ook op hun internetsite dezelfde aktie. Kom je in de winkel bij de kassa wordt er doodleuk vertelt dat de spindle 22,95 kost en geen 9,95. Foutje bedankt.
Heb je dan een verkeerde prijs afgedrukt maak dan een rectificatie op internet dan komen de klanten niet voor niets

Tosbaga

Re: Kruitvat DVD+R aktie

Ongelezen bericht door Tosbaga » 31 mei 2005 22:10

niet crossposten!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 01 jun 2005 10:41

audiofreak kan kennelijk niet goed lezen, maar interesseert hem/haar dat?

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 01 jun 2005 11:03

Audiofreak1 heeft gelijk.
In de folder staat wel degelijk van 14,60 voor 9,99. Ook op internetsite staat deze prijs vermeld.
Hoezo niet goed lezen, gast 10:41 uur?

Trouwens: Kruidvat heeft wel meer van dit soort aanbiedingen waarvan slechts enkele stuks dan voorradig zijn in de winkel (of soms helemaal niet > onder het mom dat het artikel al uitverkocht is, waarbij mijn twijfel).

johnb

Ongelezen bericht door johnb » 05 jun 2005 14:49

gewoon via internet bestellen bij opus.nl, veel goedkoper dan in de winkel en prima geregeld.

franzki

Ongelezen bericht door franzki » 08 jun 2005 22:13

Ik heb zelf ook bij het kruidvat gestaan.... en ik had eerst gevraagd of het de DVD+R's van de aanbieding waren. Vervolgens bleek de prijs 22,95 te zijn. De folder werd erbij gehaald... En een medewerkster ging naar achter (voor overleg?). Ik kreeg uiteindelijk te horen dat het een foutieve prijs betrof in de folder. Maar ik mocht toch één spindel voor de geadverteerde prijs meenemen (lijkt me netjes).

Overigens is de prijs van 9,99 niet realistisch voor 25 merk-DVD+R's... voor dit bedrag koop je hooguit een spindel van 25 merk-CDR's. Alleen jammer dat er niet op de website werd gerectificeerd en de folder gewoon online beschikbaar bleef.

Gesloten