Mediamarkt

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
DRIQUEZ.
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2018 10:27

Mediamarkt

Ongelezen bericht door DRIQUEZ. »

Tv gekocht Beijerlandselaan Rotterdam. Deze zou de andere dag bezorgd worden. Was op voorraad maar kon deze gezien de maat 75''Samsung niet zelf vervoeren. De andere dag zoals afgesproken de hele dag thuis zitten wachten. Geen TV anderdaags tot 12 uur gewacht. Nog niets. Aan het bellen gegaan en kreeg als antwoord kan zeker nog 5 dagen duren. Uitverkocht.... Maar wel betaald. Ik bedankte vriendelijk maar ik vroeg m'n geld terug.. Afspraak gemaakt en vandaag terug geweest naar de Mediamarkt klantenservice. Nou ja service.. Ik had contant betaald en zij weigerde letterlijk en figuurlijk mijn geld contant terug te geven... Het wordt nu op m'n rekening gestort worden.. kan 5 tot 9 werk dagen duren. Dus gewoon 2 weken plus de dagen dat ik heb zitten wachten. Altijd alles gekocht bij de Mediamarkt maar nu. Echt nooit meer. Wat een bagger service. Nog niet eens een excuus. Mediamarkt flikt dit wel vaker. Dec een tv 82'' in de aanbieding. Was ook z.g. uitverkocht tot een paar dagen later weer voor de normale prijs stond. Toen hadden ze deze in eens weer. Ik voel me beduveld.. Nu maar hopen dat m'n geld terug komt anders krijgen ze met m'n advocaat te maken..

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door Methusalah »

Dat je niet contant krijgt is niet zo vreemd, he. De meeste mensen pinnen grote bedragen, helemaal het afgelopen jaar dus ga er vanuit dat dat bedrag gewoon niet contant aanwezig is. 75", waar hebben we het over 1500 - 2000 euro?

De rest van het verhaal, tja. **** happens.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

'Nu maar hopen dat m'n geld terug komt anders krijgen ze met m'n advocaat te maken..'

Je hebt een vaste advocaat??

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Contante bedragen worden afgestort. Een winkel gaat echt geen duizenden euro's in kas houden waar ze niets mee kunnen. Het is dood geld. Als u een flink bedrag moet terug krijgen is het niet zo vreemd dat ze dat dus ook niet in kas hebben. En ja, dat duurt een paar dagen vanwege diverse controles en afdelingen. Het is niet zo dat er in de winkel een medewerkster met de bankpas van de winkel online betalingen doet.

Verder ben ik het eens met de werkwijze die MM heeft. Ze verkopen een hoop dat ze niet op voorraad hebben en gaan pas na verkoop controleren of het nog wel te verkrijgen is.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Los van de beschikbaarheid van het contante geld heef het natuurlijk ook te maken met compliance. Zeker bij grotere bedragen vinden er extra checks plaats.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door D34M0N »

DRIQUEZ. schreef:
24 apr 2021 15:15
Nu maar hopen dat m'n geld terug komt anders krijgen ze met m'n advocaat te maken..
Waarom dit topic als je al een advocaat in de arm genomen hebt? Die advocaat kan jou beter van dienst zijn dan de vrijwilligers op dit forum.

Verder raad ik aan om nooit meer iets te kopen. Een termijn van 5 tot 9 dagen om het geld terug te krijgen bij een retour is redelijk standaard.

16again
Berichten: 16034
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door 16again »

Als je zo lang op geld moet wachten, kun je in de tussentijd van dat geld nog geen andere TV kopen. En dan kan net zo goed wachten op levering van MM TV

sake1987

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door sake1987 »

DRIQUEZ. schreef:
24 apr 2021 15:15
Altijd alles gekocht bij de Mediamarkt maar nu.
Dus altijd een tevreden klant en dan gaat er een keer iets fout en bent u in alle staten?
Blijven er op den duur weinig winkels over om te kopen, want overal gaat het wel eens een keer mis.
Waar gehakt wordt vallen spaanders en Media Markt geeft uw geld terug.

Gesloten