LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.

Wat vind U de voordeligste electronica winkel ?

Peiling eindigde op 13 dec 2006 14:57

ITS
3
4%
BCC
3
4%
Scheer en Foppen
4
6%
Mediamarkt
23
34%
Via Internet
22
33%
Overige
12
18%
 
Totaal aantal stemmen: 67

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door magel725 »

Dat is inderdaad toeval omdat er onderling geen geld over en weer gaat, alleen op holding niveau gebeurt dat. Als je even afwacht zul je zien dat de MM binnenkort ook naar 349 zal gaan, mits ze goed concurrentieonderzoeken doen.

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door Stanley »

Dat zal immers al gebeurd zijn. :wink: De flyer van Saturn is van vandaag 23-11-2006

carlken
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:38

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door carlken »

als je klacht plaatst dan reageren waarschijnlijk verkopers van de media markt daarop
dat vind ik prima de de bon van mijn pc die ik bij media markt kocht was een a4 achterkant blank nergens is de lengte van garantie vermeld er ontbrak een schijf.
maar ik had de hoes met de code dus dat was niet zo vreselijk wel dat ik 2 jaar met een pc zit die niet goed is en waar de media markt niets doet en de medion ook niets doet
dat zijn de feiten helaas ik ben 71 jaar maar ik ben nog nooit zo bedonderd als met deze pc
dank u c.kentie

MueR
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jan 2007 04:02

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door MueR »

In reactie op carlken:
Garantie op een apparaat staat altijd vermeld op de prijskaart in de winkel. Aangezien die bepalingen per merk en type verschillen, is het niet mogelijk om deze op de achterkant van het factuurpapier te plaatsen. Dit is ook al eerder in dit topic gezegd. Het is simpelweg niet te doen om de complete garantiebepalingen van elk product te verstrekken op de kassabon. Vaak zijn deze bepalingen opgenomen in de handleiding van het product, of ter inzage beschikbaar op de website van de fabrikant.
Mocht u twijfelen over de lengte van de garantie, vaak staat dit ook in de gebruikershandleiding van uw PC.

vdW
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:55

Re: Mediamarkt

Ongelezen bericht door vdW »

Verreweg internetwinkels. Mediamarkt is helemaal niet goedkoop ! Hoe men daarbij komt is mij een raadsel! Ik ben toch niet gek! :lol:

Gesloten