LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online bestelling Magic Photo Editor Picget niet geleverd, producent laat niets horen

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Lillith

Online bestelling Magic Photo Editor Picget niet geleverd, producent laat niets horen

Ongelezen bericht door Lillith »

Onlangs bestelde ik het fotoprogramma Magic Photo Editor. Omdat ik jaren ervoor dit ook had besteld en het goed ging, leek er geen vuiltje aan de lucht. Na betaling ontving je een mailtje dat de codes binnen 48 uur geleverd zouden worden. Niet dus. En na een kleine week begon de hele communicatie met support.nlmycommerce.com en shareitcommerce.

Je moest een account aanmaken die super ingewikkeld was. De producent van het product gaf niet thuis. Bleek uit China te komen wat je van tevoren ook niet wist. De Online Winkel stond garant voor terugbetaling en dat ze toestemming hadden gekregen, onderwijl ontving ik weer verwarrende mailtjes, dat ze nog met de producent moesten overleggen. De verwarring tussen de supportmycommerce mailtjes en die van shareit commerce en al het werk dat je moet doen om gehoor te krijgen zijn een fikse tegenvaller.

Ik hoop dat ik mijn geld binnen een week nu terug ga krijgen want een maand wachten op een product wat niet geleverd wordt en helemaal in het buitenland blijkt te zitten is niet leuk. Vooral ook omdat je van de producent (dan weer in Duitsland, dan weer in China, dan weer in Nederland) niets hoort en het was wel zo leuk geweest om in elk geval een mailtje (ook van de ONLINE WINKEL) te krijgen dat het ivmb Corona niet lukt allemaal. Dat zij die processen veel beter in de gaten moeten houden.

Kortom: Magic Photo Editor is zeker Magisch. Want het is zo onzichtbaar in de 'andere wereld' dat zelfs de codes niet arriveren.
Simsalabim!

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Online bestelling Magic Photo Editor Picget niet geleverd, producent laat niets horen

Ongelezen bericht door Jablan »

Hoe heb je betaald? Via een overboeking of via een PayPal of via ... ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Online bestelling Magic Photo Editor Picget niet geleverd, producent laat niets horen

Ongelezen bericht door berndv »

Lillith schreef:
30 jun 2020 12:13
Kortom: Magic Photo Editor is zeker Magisch. Want het is zo onzichtbaar in de 'andere wereld' dat zelfs de codes niet arriveren.
Simsalabim!
ik kan eerlijk gezegd ook niet eens vinden wie de producent is. Ik kom verschillende clickbait-achtige downloadsites tegen waar ik het programma (en nog wat ongewilde rotzooi) kan downloaden. Sites als softonic en cnet vind ik niet heel betrouwbaar. Het platform waar u gekocht heeft, is een soort marktplaats waar ontwikkelaars softwarelicenties verkopen.

succes om uw geld terug te krijgen, maar ik vrees het ergste.

Lillith
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jul 2020 13:01

Re: Online bestelling Magic Photo Editor Picget niet geleverd, producent laat niets horen

Ongelezen bericht door Lillith »

Ik plaatste net een reactie, maar zag het niet verschijnen. Ik heb mijn geld terug. Na sturen forumlink stond het er binnen 3 dagen op.
Zo jammer dat de Online Winkel en de verkoperssupport (van product of winkel zelf, geen idee, beiden andere naam) zo langs elkaar heen mailden. Telkens zelfde mail met mijn gegevens vragen.
Wat ik het meest vervelend vind, is dat de verkoper in Keulen, totaal alles doodzweeg. Geen codes, geen reacties, geen auto mail met: het gaat niet lukken vanwege de crisis. Online gewoon doen alsof alles normaal verloopt.

Dat vind ik erg jammer, we zitten in Europa ook allen in hetzelfde schuitje. Ik had een betere service verwacht. Maar na heeeeeeel veeeel mailen is het er dan toch eindelijk.

Dank je wel Radar Forum en piepels!!

Lillith
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jul 2020 13:01

Re: Online bestelling Magic Photo Editor Picget niet geleverd, producent laat niets horen

Ongelezen bericht door Lillith »

Zojuist mailde ik, dat het bedrag binnen is. Klopt ook. Shareitmycommerce heeft terugbetaald. Tot mijn stomme verbazing kwam opnieuw [email protected] er weer achteraan met een berichtje dat zij het geld aan mij zouden terugboeken.
Word je toch horendol van! Uiteraard gemaild dat GELD AL BINNEN IS. Zul je zien dat die lui het nog een keer overmaken, dat ik het dan weer terug kan boeken, en ondertussen die codes wel krijg, waardoor de ene maal teveel gestortte door hun is terugbetaald en ik uiteindelijk toch voor een straks niet meer gewenste code kan betalen.

wat een verschrikkelijke service, echt verschrikkelijk.

Lillith
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jul 2020 13:01

Re: Online bestelling Magic Photo Editor Picget niet geleverd, producent laat niets horen

Ongelezen bericht door Lillith »

en dan hier nog iets over deze bedrijven gevonden:

https://www.trustpilot.com/review/shareit.com

Gesloten