LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips lpasma sherem

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
brahimorchi
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2007 12:17

philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door brahimorchi »

:ik heb mijn plasma sherem 1 jaar en 4 manden gekocht die is al 3 keer kapot gegaan 2 keer print plaat kapot en een keer softweer probleem :x ik heb 3 jaar garantie .die heb ik bij maxwel gekocht kwa serves is het goed maar . is het mogelijk om in andre tv te ruilen plaats van wat ik heb ,wan hij is drie keer kapot gewest en ik heb voor 1800 euro betald dan verwacht ik wel dat de tv aankomende 10 jaar niet kapot moet gaan. de vraag is het wel mogelijk om de maxwel aansprakelijk te stelen voor en niewe tv of de de liveransier philips mvrg brahimorchi

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

ik heb voor 1800 euro betald dan verwacht ik wel dat de tv aankomende 10 jaar niet kapot moet gaan
Hahahaha! Grapjurk!

brahimorchi
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2007 12:17

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door brahimorchi »

heb je nieks beters te doen grap jas :?:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Brahimorchi,


Er is zover ik weet, geen één tv- of monitor fabriek die het aandurft om op haar produkt 10 jaar garantie te geven,

Waneer echter een electronisch apparaat zoals een tv net na een jaar ( meestal is dan nét de garantie eraf! ) kapot gaat, wordt er meestal een coulance regeling opgestart, helaas is nét de garantie termijn verstreken!,

Spijtig, maar je kan er niks aan doen, in uw situatie is het natuurlijk vervelend dat het apparaat al 3 keer gerepareerd is, en nu mag u zelf voor de "schade" opdraaien!, :cry:

Een eerlijke electronicazaak zou een flinke coulance toepassen omdat u al behoorlijk wat problemen hebt ondervonden met uw plasma tv,

Reken er op dat alles met u in de minne geregeld wordt, mits u vriendelijk blijft tegen de winkelier die u het apparaat verkocht, hij of zij kan er helaas niks aan doen dat het apparaat kapot is, het is voor u natuurlijk knap vervelend om wéér met een kapotte tv te zitten,

Zeer waarschijnlijk wordt het apparaat gerepareerd, en daarbij zal dan een aanbetaling van uw zijde bijkomen,

Veel succes, en vriendelijke groeten.

Ulbe.

ikbenik

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door ikbenik »

en ik heb voor 1800 euro betald dan verwacht ik wel dat de tv aankomende 10 jaar niet kapot moet gaan.
Zulke keiharde garanties zal een winkelier of fabrikant je nooit geven.

En terecht.

Zelfs een tv van €16000,- kan het binnen een jaar begeven.


Waar jij mee te maken hebt is de onbetrouwbaarheid van electronica.

En dat is een eigenschap van electronica dat ook nooit veranderen zal.

Ik vind dat jij een onredelijke eis stelt.
Er is zover ik weet, geen één tv- of monitor fabriek die het aandurft om op haar produkt 10 jaar garantie te geven,
Bij monitoren is dat 3 jaar en niet meer.

alfatrion
Berichten: 21907
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het is niet normaal dat een print plaat binnen drie jaar twee keer kapot gaat. Bij een deugdelijk product gebeurt dat niet.

Als maxwel is de winkel waar u dit product heeft, dan kunt u hen aansprakelijk stellen. Bij de fabrikant kunt u niet terecht. Omdat u nu buiten de garantie periode zit moet u aantonen dat er spraken is van een ondeugdelijk product, dat het niet door uw schuld defect is geraakt. Hierbij is de voor geschiedenis erg handig. De verdeling van deze bewijstlast kan eventueel in het voordeel van u worden aangepast, als het gaat om een defect dat ook optrad binnen de garantie periode.

U kunt aan de winkelier voorstellen om naar een onafhankelijke deskundige te stappen. En dat de gene die ongelijk krijgt betaald de kosten van de deskundige betaald. Als de winkel is aangesloten bij een geschillencommissie kunt u daar te recht. In alle andere gevallen zult u naar de rechter moeten.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Is dat toetsenbord van brahimorchi soms ook van Philips?

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Het blijft inderdaad verbazingwekkend dat er mensen in Nederland wonen die niet normaal kunnen spellen, maar wel geld hebben voor een plasma TV.

Polly Parker
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2007 15:58

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door Polly Parker »

[/quote]Het blijft inderdaad verbazingwekkend dat er mensen in Nederland wonen die niet normaal kunnen spellen, maar wel geld hebben voor een plasma TV.

ik vind het walgelijk dat een dergelijke reactie als deze uberhaupt geplaatst wordt. Dit heeft niet met het onderwerp te maken en schopt alleen onze buitenlandse medemens tegen de schenen. Pure discriminatie!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door queenfan »

@Polly Parker, hier wordt ik zo moe van vertel je wat je ziet/leest en discrimineer je gelijk terwijl je alleen maar de waarheid vertel.

Bedoel ik kan nog niet eens een Plasma van 1800 Euro kopen, maar goed dat terzijde.


Het is natuurlijk niet normaal dat een plasma/LCD/"normale" tv in 1,5 jaar diversen keren de geest geeft.

Een goede winkel bedrijf zal dan in samenspraak met de leverancier (als ik het goed heb) je de mogelijkheid moeten geven om deze terug te nemen en jouw een nieuwe aan te bieden.

Doe eens navraag bij de winkel hierover, volgens mij kan dit na 3x een reparatie.

Succes er mee.

ikbenik

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door ikbenik »

Een goede winkel bedrijf zal dan in samenspraak met de leverancier (als ik het goed heb) je de mogelijkheid moeten geven om deze terug te nemen en jouw een nieuwe aan te bieden.

Doe eens navraag bij de winkel hierover, volgens mij kan dit na 3x een reparatie
Klopt helemaal.

Er wordt ook wel eens gezegd dat je als consument al bij de eerste keer dit mag eisen, echter wordt dit door de winkeliers bijna nooit gedaan.

Simpel, omdat het te duur kost.

De brancheorganisaties gaan ook inderdaad van 3 keer uit.


Waar ik me nogal aan stoor is het feit dat steeds meer mensen de winkelier aan de hoogste boom ophangen als een product binnen een x tijd toch kapot gaat.

Dit idiote gedrag moeten de consumenten gelijk mee stoppen.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

ik vind het walgelijk dat een dergelijke reactie als deze uberhaupt geplaatst wordt. Dit heeft niet met het onderwerp te maken en schopt alleen onze buitenlandse medemens tegen de schenen. Pure discriminatie!
Ook allochtonen kunnen en mogen in NL een spellingchecker gebruiken hoor. Daar zijn ze ook intelligent genoeg voor. :wink:

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door Atmoz »

Ook al ben je niet goed in spelling (ben ik ook niet), dan kun je altijd nog netjes je zinnen beginnen met een hoofdletter. Bovendien vind ik SHEREM echt te ver gaan :lol:

En inderdaad: als je weet dat je spelling niet goed is start je toch gewoon Word even op? Dan type je daar het hele bericht in?

Atmoz

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: philips lpasma sherem

Ongelezen bericht door Shareena »

Polly Parker is een moraal ridder...Als zijn naam JAN was geweest en we hadden het over spelling gehad, was het dan ook discriminatie geweest? Of had je dan net zo hard meegelachen?

En wat die plasma betreft.. Tja, kijk wat er te regelen valt met de winkelier? Was het niet zo dat na 3 keer reparatie je recht hebt op een nieuw exemplaar?

Gesloten