LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsung led UE32B6000

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
SonjaP
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:29

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door SonjaP »

Hoi Aap,

Ik weet het. Die 600 staat nu toevallig in het reclame boekje van de Block voor 644,=. Probleem is dat ze deze volgens mij bij de MM niet hebben. Op mijn vraag gister of er nog een LED in dezelfde prijsklasse was, lieten ze mij de sharp LC32LE700E zien. En die is 899,= Vanmiddag wel even praten bij de MM. Misschien dat ik hem voor de prijs van mijn Samsung kan krijgen. Ik ga zo ook nog even langs de Block, kijken bij die 600.

Groetjes Sonja

Ouwe aap schreef:Sonja,
Die Sharp waar je het over hebt, is dat die LC32LE600E waar ik het over had ? Want die kost nog geen € 700,- namelijk.

SonjaP
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:29

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door SonjaP »

Hoi allemaal,

Mysterie van de krassen op de samsung is nog steeds niet opgelost, maar gelukkig ook niet meer mijn probleem. HEb vanmiddag bij de MM een sharp 32LE705A opgehaald. Super mooi tv-tje. MM was ook zeer meegaand. Kreeg mijn BTW korting nogmaals (had de tv met de btw actie gekocht. ) En omdat ik er zo veel gedoe mee had gehad kreeg ik ook nog de helft van het verschil van mijn Samsung en de Sharp vergoed.. Super...

Lees veel vage verhalen over de MM, maar ik heb echt geen klachten. Vanaf moment een serieus genomen en nu ook nog heel netjes mijn klacht afgehandeld. MM Alphen a.d. Rijn is misschien anders dan een MM elders?

groetjes Sonja

janenjanniedilling
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2010 11:31

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door janenjanniedilling »

Hallo

Leuk dit heen en weer geschrijf over een probleem dat bij Samsung bekend is. Mijn mening is dat als er problemen zijn met een apparaat je naar de handelaar gaat waar je hem gekocht hebt. Dit heb ik ook gedaan met mijn LED 6000 serie. Dit was een Expert winkel die op de hoogte is van het ontstaan van krassen op de rand. Het blijkt een te zachte piano lak te zijn waardoor er krassen op komen als je het schoon maakt met wat voor doek dan ook. Expert kan hier niks voor mij betekenen. Heb nu Samsung een aantal malen gemaild maar laat niets van zich horen. Vandaag weer een mailtje gestuurd wacht nu af wat er gebeurd. Mocht ik niets horen dan stuur ik een aangetekende brief.

Groeten Jan Dilling

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Tegenstrijdig verhaal dit.
Eerst zeg je :
Mijn mening is dat als er problemen zijn met een apparaat je naar de handelaar gaat waar je hem gekocht hebt.
Vervolgens ga je toch naar Samsung ?
Je hebt hierboven gelezen hoe het gegaan is. Stuur die brief naar Expert, zij zijn verantwoordelijk, zij zijn jou aanspreekpunt, zij moeten je helpen.
Print anders het verhaal van Sonja uit, hun moeten toch het gevoel krijgen dat het niet zo kan zijn dat de MM een betere service verleent dan Expert !!

SonjaP
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:29

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door SonjaP »

Hallo Jan,

Allereerst ben ik heel blij met jouw reactie. Dat geeft aan dat ik gelukkig niet de enige ben (was) met dit probleem. Net als wat Ouwe Aap al zegt: Erg tegenstrijdig. Je zegt me dat ik terug moet gaan naar de verkopende partij en niet naar Samsung, maar blijkbaar doe jij precies hetzelfde als ik. Zowel bij de verkopende partij als bij Samsung informatie inwinnen. Probleem voor jou is alleen dat Expert er niets mee doet. MM daarentegen was daar heel flexibel en servicegericht in. Het probleem van de krassen was ook bij hun bekend en daarom hebben zij ook tot twee maal toe de tv weer ingenomen. Samsung echter komt met nul komma nul, en dat terwijl het toch een fabricage?fout van hun is. En hier kan de verkopende partij niets aan doen.

Ik heb mijn toestel terug gegeven bij MM en zij hebben deze weer terug gestuurd met de klacht. Ondertussen heb ik nu een aantal weken de LED tv van Sharp in huis en ben ik meer als tevreden. Wat betreft Samsung, ik zal wel drie keer nadenken om nog een keer een product van hen te kopen, gezien de slechte service en de onwetendheid van het personeel. Nu ik lees dat ook bij Expert het probleem van de krassen bekend is, is het toch wel heel slecht dat de telefoonmedewerkers van Samsung hier NIET van op de hoogte zijn...

Succes! Maar als ik jou was zou ik, net als wat ouwe aap zegt, mijn verhaal meenemen naar expert en proberen of je een andere tv uit kunt kiezen. Want ik ben bang dat dit een verhaal zonder eind gaat worden..

Nogmaals.. heel veel succes.

SonjaP
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:29

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door SonjaP »

Trouwens, wat ze mij bij de MM vertelde, is dat de eerste serie van de LED van Samsung allemaal dit probleem hadden. Dit is was toen ook bekend bij Samsung en zij hebben in de productie wat aangepast... althans.. dat was de bedoeling...

a7123
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2010 11:50

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door a7123 »

`kheb `t ook, `t gekraste en alleen t meegeleverde doekje gebruikt 1 keer of zo.
1,5 jaar later zie `k ze ook zitten. weet niet of ze `r al daarvoor zaten, maar nooit iets mee gedaan met de tv.
ook alleen te zien als je schuin kijkt. UE 55 inch 7020
echt bergen met krassen

Quillo
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2011 22:05

Re: samsung led UE32B6000

Ongelezen bericht door Quillo »

De T,v's en monitor,randen, die glimmen,zijn van heel een vrij zacht plastic,niet geweldig dus,
Quillo

Gesloten