LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung m86

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Monnik
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2008 20:22

Samsung m86

Ongelezen bericht door Monnik »

Ik heb in mei 2007 een Samsung le 40m86 gekocht, nu blijkt dat dit toestel last heeft van banding (streepjes die over het scherm scrollen) heb dit bij de winkelier gemeld ze erkende het probleem maar wisten geen oplossing. Ik heb het later nog een keer bij hun neergelegd toe zeiden ze dat ik samsung moes bellen. Dat heb ik gedaan, die stuurde een service bedrijf die man kon hem niet maken en zei dat hij hem meenam voor reparatie. Dat was 25 oktober, een paar weken later kreeg ik bericht dat hij niet meer gerepareerd kon worden en dat samsung het geld door samsung zal worden gecrediteerd,en dat ik contact op moes nemen met de dealer. Maar die wil mijn geen nieuwe tv geven want hij heeft geen tv (die heeft die service bedrijf mee genomen) het probleem is nu samsung moet het geld naar de distributeur sturen en de distributeur weer na de winkel waar ik hem heb gekocht. Ik weet dat samsung het geld heeft overgemaakt aan de distributeur, maar die distributeur nog niet naar de winkel waar ik hem heb gekocht. Ik heb die distributeur al een paar keer gebeld, maar ze zeggen al 3 keer dat ze het over maken maar ze doen het gewoon niet. Maar ik zit nu al 4 maanden zonder tv dat is toch niet meer normaal? Wat kan ik hier aan doen?

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Samsung m86

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Incassobureau inschakelen?

Gesloten