LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung-televisie slecht afgewerkt na reparatie

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
leziaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2018 14:47

Samsung-televisie slecht afgewerkt na reparatie

Ongelezen bericht door leziaf »

In april heb ik contact gehad met Samsung voor klachten aan mijn televisie. Ik had namelijk witte vlekken in mijn scherm wat zeer storend was. Hiervoor is netjes een monteur ingeschakeld van de firma Servilux die bij op locatie de panel hebben vervangen. Helaas is de vervangen panel niet netjes afgewerkt. Ik heb hier een melding van gemaakt en gevraagd of ze volgende keer de panel van te voren willen nakijken omdat ik vrij moet nemen van werk en thuis moet blijven. Nou dit is dus niet gebeurd ik heb weer vrij genomen en dit keer komen ze met een verkeerde onderdeel. Afspraak is opnieuw ingepland en scherm is weer vervangen dit keer met een iets mindere afwijking maar nog steeds een afwijking wat heel goed te zien is en wat voor mij zeer storend is zeker voor een televisie van 2500+. Hierna is de scherm nog 2x vervangen de monteur geeft aan dat ze de scherm wel moeten vervangen omdat het een procedure is. In totaal dus 4x thuis gebleven en geen goed resultaat. Het lijkt erop dat Samsung B Onderdelen plaats aangezien de afwerking van de panels er zeer slecht uitziet. Nu heb ik Samsung weer gebeld en krijg de mededeling dat ze niks kunnen doen. Ik heb ze namelijk een foto gestuurd waarin duidelijk te zien is dat mijn tv niet mooi afgewerkt is. Ik krijg als feedback het volgende: De afwerking van de tv valt onder de richtlijnen je geeft aan dat je televisie wel goed werkt dus is het probleem verholpen. Resultaat: Mijn mooi afgewerkte tv waar ik trots op was wordt gerepareerd onder garantie maar ik krijg er een minder mooi afgewerkte TV voor terug. Ik koop de tv niet alleen voor de werking maar ook voor de uiterlijk. De Samsung medewerker geeft als terugkoppeling “ja de TV werkt nu gewoon goed dus meer kunnen we niet doen”. Ik vind dit volkomen onacceptabel!

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung-televisie slecht afgewerkt na reparatie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bij wie heeft u de tv gekocht? U moet namelijk bij de verkoper zijn en niet bij de fabrikant.
Of het wel of niet netjes afgewerkt is, is een persoonlijke keuze. Wat de een mooi vindt is voor de ander spuuglelijk. U zou er eigenlijk achter moeten komen wat de eisen zijn om een scherm goed- of af te keuren.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Samsung-televisie slecht afgewerkt na reparatie

Ongelezen bericht door thecure »

Wat bedoel je met slecht afgewerkt? Foto?

Gesloten