LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sony 30 dagen op proef actie

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Sony 30 dagen op proef actie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik was op zoek naar een nieuwe noise-cancelling koptelefoon, en mijn oog viel op de Sony wf-1000xm3 in-ears vanwege de draagbaarheid/compactheid en goede reviews. Na wat gebruik kwam ik er achter dat ik ze, ondanks alle smaken "tips" niet langdurig lekker passend in mijn oren kon dragen, en dat ze voor de geplande vliegreis niet zo handig waren, omdat het inflight-entertainment geen bluetooth kent. (kwam ik onderweg pas achter, jammer)

Maar goed, ik wist van de 30 dagen niet goed-geld-terug actie, maar gezien hier gedeelde ervaringen van mensen met soortgelijke acties van andere bedrijven, was ik werkelijk wel benieuwd of het wat soepel zou gaan, of überhaupt lukken.

Na aanmelding online, kreeg ik een dag later de bevestiging dat ik er voor in aanmerking kwam, en in een mail een paar uur later, kreeg ik een verzendlabel en aflever instructie bij een PostNL punt voor verzending naar de in België gevestigde afhandelaar. Dat was op een donderdag. De maandag erop kreeg ik bericht dat het pakketje ontvangen was, en dat de betaalopdracht was gegeven, Dit zou binnen 20 dagen gebeuren, echter had ik het geld de volgende woensdag al.

Kortom, het was in een week geregeld, goede service van Sony wat mij betreft.

Ter vervanging heb ik de wh-1000xm3 over-ears gekocht, ook van Sony, en die zijn fantastisch.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Sony 30 dagen op proef actie

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ter vervanging heb ik de wh-1000xm3 over-ears gekocht, ook van Sony, en die zijn fantastisch.

Die koptelefoon is zeker fantastisch, ik heb een 'gouwe, helemaal gratis en voor niets gekregen van iemand die 'm ook gratis kreeg bij aanschaf van een Sony smartphone. De service van Sony is inderdaad goed, heb ik in het verleden ervaren.

Gesloten