LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tablet bij abonnement veronica

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
annelieshomealone
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2013 14:30

Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door annelieshomealone »

het hele ding werkt niet, geen internet verbinding, en altijd maar een standaard antwoord, neem contact op met uw provider die werkt ons tegen
Maar ook bij Mc waar gratis wifi is en bij onze dochter op school, is geen internet verbinding te krijgen
dan krijg je een standaard antwoord, het is een heel gevoelig apparaat, het ligt aan uw provider, dan loopt het apparaat ook constant vast, het werkt gewoon niet en men geeft op de vele honderden klachten van dit apparaat geen antwoord als alleen bovenstaand antwoord
Iedereen is zeer kwaad maar men blijft zich in onschuld wassen en het ligt alleen maar aan de gebruiker, eerst moesten we heel lang wachten tot het apparaat geleverd werd en dat werd ook nog eens 3 keer uigestelt nu denken wij had het maar nooit gekomen want het is een lokkertje en het werkt niet en we voelen ons eigelijk opgelicht door veronica want die bemoeit zich er totaal niet mee
Het gaat om een empire tablet

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door sjohie »

annelieshomealone schreef:het hele ding werkt niet, geen internet verbinding, en altijd maar een standaard antwoord, neem contact op met uw provider die werkt ons tegen
Maar ook bij Mc waar gratis wifi is en bij onze dochter op school, is geen internet verbinding te krijgen
dan krijg je een standaard antwoord, het is een heel gevoelig apparaat, het ligt aan uw provider, dan loopt het apparaat ook constant vast, het werkt gewoon niet en men geeft op de vele honderden klachten van dit apparaat geen antwoord als alleen bovenstaand antwoord
Iedereen is zeer kwaad maar men blijft zich in onschuld wassen en het ligt alleen maar aan de gebruiker, eerst moesten we heel lang wachten tot het apparaat geleverd werd en dat werd ook nog eens 3 keer uigestelt nu denken wij had het maar nooit gekomen want het is een lokkertje en het werkt niet en we voelen ons eigelijk opgelicht door veronica want die bemoeit zich er totaal niet mee
Het gaat om een empire tablet
Bij oa de McDonalds is het zo dat het WiFi netwerk open lijkt, maar voordat je het kan gebruiken met bijvoorbeeld whatsapp of de play-store om apps te updaten, moet je daar in de browser op de tablet éérst nog een pagina met voorwaarden accepteren, voordat de WiFi verbinding werkend is. Bij V&D en veel hotels werkt het overigens hetzelfde.

Maar waarom zou uw (internet?)provider u hiermee helpen? Dat zouden ze enkel hoeven doen als je van hen een adsl-, kabel-, of glasvezelmodem met ingebouwde WiFi router in bruikleen hebt, als je achter het modem een eigen WiFi router hebt geplaatst, is dat al je eigen verantwoordelijkheid.

annelieshomealone
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2013 14:30

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door annelieshomealone »

dat zegt empire dat wij contact op moeten nemen met onze provider want empire zegt het is een fout van de provider en ja we hebben die apps ook en dan doet hij het niet
ht hele tablet werkt niet en loopt bij opstarten als vast
en zoals bij honderden die bij empire klagen wij zijn niet de enige
het apparaat werkt niet en men neemt geen verantwoording ervoor
als iets niet werkt moet je het kunnen omruilen maar er word niets gedaan voor al die klachten

annelieshomealone
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2013 14:30

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door annelieshomealone »

ps wij hebben dus een router met wifi en zo in bruikleen van ziggo

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door sjohie »

Simpele test is dan om met de tablet, en hierop WiFi ingeschakeld via de instellingen, naar een McDonalds te gaan, en de browser op te starten. Als je dan geen startpagina met voorwaarden ziet, ligt het aan de tablet. Klinkt misschien wat lomp, maar ik krijg hier bij IT soms collega's met tablets, klagend over geen internet etc, terwijl ze zelf gewoon de WiFi uitgezet hebben, en het zeker weten niet aan hunzelf ligt... :shock:

Zoniet, dan kan het aan het Ziggo modem met WiFi router liggen, die router functionaliteit is ook niet echt denderend is mijn ervaring, en de standaard wachtwoorden op die dingen zijn zo lang, dat je met invoeren gauw een tikfoutje maakt.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door sjohie »

Je kan je overigens ook veel ergernis besparen, dat ding op marktplaats mieteren, en bijvoorbeeld een Archos tablet kopen. Ook een relatief budget merk, maar die dingen werken gewoon.

VeronicaMagazine
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2013 09:12

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door VeronicaMagazine »

Beste Annelies,


Vervelend om te horen dat je van het kastje naar de muur gaat en dat je niet verder komt bij Empire Electronics. Zou jij je gegevens in een privé bericht naar ons willen sturen. Dan nemen we contact met je op en gaan we voor een goede oplossing zorgen.

Groet,
Veronica Magazine

Thomas333
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2014 17:34

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door Thomas333 »

Ik wil iets kwijt over de "reclame actie" in zijn algemeen:
Afgelopen februari heb ik mijn abonnement opgezegd.
Nu kreeg ik een slijmbrief van Veronica hoe graag ze willen dat ik weer lid word en een tablet cado krijg.

Heel diep verborgen staat er dan in hele kleine lettertjes dat je minimaal 9 maanden geen veronica gids op deze naam of adres ontvangen mag hebben.

Als ik hierover een klacht maak bij Veronica op de site krijg ik de melding dat mijn bericht eerst beoordeeld wordt alvorens ze hem plaatsen. Uiteraard is het bericht nooit geplaatst :)
Alleen de berichten van " lovende reacties van mensen" mogen op de site... liefst met 5 sterren.

Hoeveel mensen zijn hier al ingetrapt en zijn weer een jaar lid geworden? ( zonder ooit een tablet gezien te hebben? )

Vermoeiend soms al die "acties en reclames"

Mvgr,
Thomas

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door olaf79 »

Dus het stond duidelijk in de voorwaarden. Nou dan lijkt het me duidelijk. Geen recht op die tablet. Niet dat je die wilt want het troep, maar ala

EdwinvdBeek
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 apr 2014 15:54

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door EdwinvdBeek »

Ook ik ben in het bezit van een Empire tablet, die ik als welkomsgeschenk kado kreeg bij een abonnement op Veronica Magazine.
Het had heel wat voeten in aarde om contact te kunnen leggen met de leverancier van Empire, de website werkte in eerste instantie niet en daarna kon je in ieder geval wel contact maken met Empire Electronix Support.
De tablet kan ik nu in ieder geval opsturen aan hen onder bijvoeging van het garantiebewijs.

Maar als ik hier in dit forum lees, dat ik niet de enige ben met een niet werkende Empire tablet, vraag ik me af waarom Veronica Magazine nog steeds met het merk Empire nieuwe leden werft.
Immers, iets dat in 8 van de 10 gevallen niet werkt, lijkt mij geen beste reclame voor Veronica Magazine.

Truus01
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:52

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door Truus01 »

Hier hetzelfde, ook een defecte Empire tablet van Veronica. (Loopt sneller leeg dan dat ie oplaadt, loopt zelfs tijdens het laden leeg, laadt niet eens zeer slecht contact met de lader, loopt supersnel leeg, valt geregeld uit, is soms niet aan te krijgen, het scherm is vaak bevroren, het scherm draait niet meer automatisch mee.)
Ik heb een PB gestuurd naar de 'VeronicaMagazine' hierboven en ben benieuwd. Even afwachten dus.
Ik houd jullie op de hoogte.

EdwinvdBeek
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 apr 2014 15:54

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door EdwinvdBeek »

Okay, ik ben zeer benieuwd naar het antwoord van Veronica Magazine.

Guard32
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2009 23:57

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door Guard32 »

Hier hetzelfde verhaal. De tablet "hangt" meestal aan de oplader maar om deze aan of werkend te krijgen is vrijwel onmogelijk. Een lokkertje met alleen maar frustraties; voor mij dus never nooit Veronica meer!!

U krijgt een tablet cadeau als U klant wordt; alleen werkt deze nooit dus heeft U er niets aan (alleen wij).

Ik kan niet wachten tot ik mag opzeggen.

Truus01
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:52

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door Truus01 »

Nou ja, zeg...

Op de PB geen reactie, maar dat had ik ook niet verwacht. 'VeronicaMagazine' van hierboven is misschien niet eens iemand van Veronica Magazine.
Dus maar gebeld met Veronica klantenservice (088-55 00 252). Een heel vriendelijke juffrouw stond me te woord. Zij was heel meelevend en kon helaas niks anders doen dan een nummer van de helpdesk van Empire te geven. Zij was op de hoogte dat er meerdere klachten over de tablet waren, en ze was op de hoogte dat de site van Empire niet werkt, vandaar dat ze het telefoonnummer door gaf. Ik heb haar het advies gegeven dat Veronica misschien beter geen zaken meer kan doen met Empire. Ze zou dit met collega's bespreken.
Tot zo ver het stukje Veronica, wat eigenlijk niet verkeerd was.

Maar... Ik bel met Empire, 0344640450. Ik krijg een 'ontvangstbericht' waarop een vrouw zegt dat er een FAQ staat op de, niet werkende, website (http://www.empire-electronix.com/). Daarna neemt een man op 'met de helpdesk'. Dus wat mij al opvalt is dat er geen naam gegeven wordt, maar vooruit.
Ik vertel mijn probleem, er wordt (voor mijn gevoel) een beetje nors gereageerd en ik wordt verwezen naar de website. Maar die werkt niet. 'nou, als u het met cs ipv x schrijft wel' en inderdaad, de site http://www.empire-electronics.com/ werkt wel. Daar moet ik een formulier op invullen (onder contact) met de probleem omschrijving en dan moet ik de tablet opsturen en dan na 1 tot 2 weken is die gerepareerd of krijg ik een nieuwe. Ik heb aangegeven dat ik op internet meerdere klachten had gezien, ook over dat reparaties niet uitgevoerd waren. Hij bleef stellig zeggen dat de tablet gerepareerd zou worden, of dat ik een nieuwe zou krijgen. Gevraagd nog naar zijn naam, ter referentie. 'Dennis', meer kreeg ik niet.

Dus ik ben benieuwd. Ik ga zo meteen het formulier invullen en dan maar afwachten.
En eerlijk gezegd, wat heb je aan een nieuwe als het nog steeds zo'n prul is?

De tips voor anderen is dus, ga direct naar de website http://www.empire-electronics.com/ en vul daar het formulier in. Doe geen moeite om te bellen.

EdwinvdBeek
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 apr 2014 15:54

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door EdwinvdBeek »

Die website heeft nog nooit gewerkt en Veronica blijft ook doodleuk het foute URLadres doorgeven.
Ik heb mijn niet werkende Empire inmiddels (aangetekend) verzonden naar een adres in Tiel.
Bedoeld adres is geen bezoekadres maar puur een "doorgeefluik" naar Empire Electronics, ook al zo vaag.
Wordt vast vervolgd dit tabletverhaal.

Truus01
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:52

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door Truus01 »

Een update van mijn kant.

Ik heb uiteindelijk ook de tablet aangetekend verstuurd (à €8,50). En vrij snel een nieuwe gekregen. Althans, ik denk dat het een nieuwe is (en dat heb ik ook nagevraagd en is me bevestigd), want het kwam in het oude doosje terug. Voor hetzelfde geldt was het een ge-refurbishde, maar er is me dus verteld dat het nieuwe is.
Wel heeft die weer zo goed als dezelfde problemen, snel leeglopen, slecht laden, plots uitvallen. Dus weer contact opgenomen en ik kan hem weer opsturen. Maar ik wil natuurlijk weten of de volgende dan niet weer dezelfde problemen heeft, dus dat heb ik gevraagd. Meerdere keren. Dit waren de antwoorden:
- Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft te willen weten hoe u uw tablet kunt resetten.
Voordat u een reset gaat uitvoeren, dient u eerst na te gaan of de batterij nog voldoende spanning kan leveren. Voor de zekerheid kunt u de tablet beter op het lichtnet aansluiten. Vervolgens houdt u de aan/uit button voor minimaal 10 tot 15 seconden ingedrukt totdat u een klik hoort. Nu is uw tablet gereset en moet de tablet weer correct werken.
- Wij kunnen de verzendkosten pas terugstorten wanneer uw tablet bij ons is binnengekomen.
Om deze verzendkosten vergoedt te krijgen moet u de bon van het versturen en uw bankrekeningnummer doorgeven via de mail.

Nu heb ik de verzendkosten van de vorige eerst maar eens gemaild, kijken of ik die terugkrijg. Antwoord op de vraag of de volgende niet weer gewoon dezelfde problemen zal krijgen heb ik nog altijd niet.
Dus nog maar afwachten of ik die verzendkosten krijg, en dan bedenken of ik die nieuwe tablet weer verstuur.
Of ik koop gewoon een nieuwe, de Samsung Galaxy TabPRO 8.4 komt als Beste koop en Beste uit de test bij de Consumentengids, met een 7,9 als oordeel.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door sjohie »

Truus01 schreef:Een update van mijn kant.

Ik heb uiteindelijk ook de tablet aangetekend verstuurd (à €8,50). En vrij snel een nieuwe gekregen. Althans, ik denk dat het een nieuwe is (en dat heb ik ook nagevraagd en is me bevestigd), want het kwam in het oude doosje terug. Voor hetzelfde geldt was het een ge-refurbishde, maar er is me dus verteld dat het nieuwe is.
Wel heeft die weer zo goed als dezelfde problemen, snel leeglopen, slecht laden, plots uitvallen. Dus weer contact opgenomen en ik kan hem weer opsturen. Maar ik wil natuurlijk weten of de volgende dan niet weer dezelfde problemen heeft, dus dat heb ik gevraagd. Meerdere keren. Dit waren de antwoorden:
- Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft te willen weten hoe u uw tablet kunt resetten.
Voordat u een reset gaat uitvoeren, dient u eerst na te gaan of de batterij nog voldoende spanning kan leveren. Voor de zekerheid kunt u de tablet beter op het lichtnet aansluiten. Vervolgens houdt u de aan/uit button voor minimaal 10 tot 15 seconden ingedrukt totdat u een klik hoort. Nu is uw tablet gereset en moet de tablet weer correct werken.
- Wij kunnen de verzendkosten pas terugstorten wanneer uw tablet bij ons is binnengekomen.
Om deze verzendkosten vergoedt te krijgen moet u de bon van het versturen en uw bankrekeningnummer doorgeven via de mail.

Nu heb ik de verzendkosten van de vorige eerst maar eens gemaild, kijken of ik die terugkrijg. Antwoord op de vraag of de volgende niet weer gewoon dezelfde problemen zal krijgen heb ik nog altijd niet.
Dus nog maar afwachten of ik die verzendkosten krijg, en dan bedenken of ik die nieuwe tablet weer verstuur.
Of ik koop gewoon een nieuwe, de Samsung Galaxy TabPRO 8.4 komt als Beste koop en Beste uit de test bij de Consumentengids, met een 7,9 als oordeel.
Die tab-pro's zijn inderdaad wel betere apparaten, ik beheer er zakelijk een aantal. Alhoewel ik persoonlijk wel vind dat samsung er teveel eigen meuk op zet aan bloatware, wat de tablets onnodig langzaam maakt. Daarom heb ik privé een tablet van Asus gekocht. Maar als je nog even geduld hebt, Sony heeft net deze week een 8" tablet in hun Z serie aangekondigd, welke volgens mij nog wat dunner/sneller en minder volgestopt is als die Samsung.

Maar je vergelijkt nu wel appels met stoeptegels, de high-end lijn van Samsung tegen een gratis budget model van Empire. Die vergelijking zal Empire never nooit kunnen winnen.

JacobvanVuure
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2015 12:28

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door JacobvanVuure »

Vandaag 21-02-2015 wil ik nu toch mijn ei kwijt bij Radar. Ik verwacht dat velen dit ook overwegen maar helaas (nog) niet hebben gedaan. Wij hebben in september 2014 JA gezegd tegen Veronica aanbod om een abonnement af te sluiten met als tegenprestatie van Veronica; jaja u raadt het al< een tablet. Abonnementsgeld betaald en maar wachten op hun tegenprestatie. Vele vele pogingen dmv mail en telefoon contacten hebben helaas nog NIETS opgeleverd ! Vele vele toezeggingenzijn er gedaan telkens met de mededeling dat de Tablet over x dagen/weken zal worden afgeleverd. 2,5 weken terug gaf ik de medewerker te kennen dat ik niet meer in sprookjes geloof na de toezegging dat de Tablet ECHT geleverd zou worden, dat zou 1 week terug zijn. Na hem gevraagd te hebben om dit per mail te bevestigen kreeg ik zijn goedkeuring maar de mail is uitgebleven, hoe kan dit ook anders. Veronica houdt een worst voor maar ik zal mij erin vast bijten. Ik ga een dossier voor Radar samenstellen maar hoop op veel meer reacties van "mede gedupeerden". Het moet maar een keer over zijn met het accepteren van aanhoudende toezeggingen die niet worden nagekomen. Ons abonnement is betaald maar hoop anderen er voor te waarschuwen. We zijn straks meer dan een half jaar verder.
Ik zal hier niet gaan omschrijven hoe lastig het in het begin was om via mail en telefoon contact te krijgen, maar ja hoe lastiger je dit maakt hoe minder mensen er energie in blijven stoppen......alleen dan hebben ze aan mij de verkeerde.
Hoop op reacties van overige mede-gedupeerden.
Groet Jacob van Vuure

EdwinvdBeek
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 apr 2014 15:54

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door EdwinvdBeek »

Uiteindelijk heb ik na het opsturen van de defecte Empire tablet een wel werkend exemplaar mogen ontvangen waardoor voor mij de "kous af was". Kennelijk is Veronica niet zo gelukkig met haar tablets als kado bij een abonnement, gezien het verhaal van Jacob van Vuren.
Hij heeft nog helemaal niets ontvangen waar ik een "maandagochtend"exemplaar had.
Maar Jacob heeft groot gelijk in het verzamelen van "mede gedupeerden", het lijkt leuk al die lokkers bij een abonnement maar ze moeten wel geleverd worden en uiteraard werkend.

swaen
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 aug 2014 23:25

Re: Tablet bij abonnement veronica

Ongelezen bericht door swaen »

EdwinvdBeek schreef:Uiteindelijk heb ik na het opsturen van de defecte Empire tablet een wel werkend exemplaar mogen ontvangen waardoor voor mij de "kous af was". Kennelijk is Veronica niet zo gelukkig met haar tablets als kado bij een abonnement, gezien het verhaal van Jacob van Vuren.
Hij heeft nog helemaal niets ontvangen waar ik een "maandagochtend"exemplaar had.
Maar Jacob heeft groot gelijk in het verzamelen van "mede gedupeerden", het lijkt leuk al die lokkers bij een abonnement maar ze moeten wel geleverd worden en uiteraard werkend.
De grap met die tablets is dat ze vol zitten met spyware.

Gesloten