LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tvreus, aangifte gedaan van oplichting / fraude

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Tvreus, aangifte gedaan van oplichting / fraude

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ja, dat staat zelfs op de bestelbevestiging en de factuur...
Wat dacht je van garantie op twee verschillende typenummers.. Factuur / garantiebewijs is niet het zelfde als op de tv..

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tvreus, aangifte gedaan van oplichting / fraude

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
25 nov 2020 19:25
Ja, dat staat zelfs op de bestelbevestiging en de factuur...
Wat dacht je van garantie op twee verschillende typenummers.. Factuur / garantiebewijs is niet het zelfde als op de tv..
Zoals ik al zei, in uw geval wel. Maar van enige onderbouwing dat dit overal zou gebeuren is geen sprake. U weet niet hoeveel mensen nog meer de toezegging gekregen hebben dat het een Nederlandse tv zou zijn.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Tvreus, aangifte gedaan van oplichting / fraude

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ook bij het andere Topic heb je toch gelezen dat deze ook een XXH heeft ontvangen??

En deze is te lang dus even linkje
audio-video-foto-f55/samsung-tv-the-fra ... l#p2796887

rvr2005 schreef:
25 nov 2020 09:44
hebra98 schreef:
25 nov 2020 00:01
Die informatie klopt niet helemaal. Ze kunnen dat doen maar dan vervalt meteen de gehele Samsung garantie. Mijn doos was ook niet eerder opengemaakt, maar wel was de model sticker van de doos weggehaald.
En dat heeft, eerlijk gezegd, geen invloed op het probleem welke TS hier meldt.
Onderdeel van de tv is een rand naar keuze, maar dat is alleen gratis voor NL modellen van "The Frame". Nu kost deze €129,- om los te bestellen. Omdat het geen NL model is en dit niet is aangegeven.
Ik weet niet of het geen NL TV is. Het modelnummer is QE50LS03TAUXXH, Als ik hier op zoek kom ik de televisie meer tegen op Hongaarse websites dan op Nederlandse. Indien het inderdaad de Hongaarse variant is hadden ze dit gewoon moeten melden.

Als dit klopt toch maar aangifte doen van oplichting doen dan?

16again
Berichten: 16033
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Tvreus, aangifte gedaan van oplichting / fraude

Ongelezen bericht door 16again »

Cro schreef:
25 nov 2020 19:09
Wat is trouwens hier onbruikbaar, ik ken meerdere mensen die in de loop der jaren grijze import TV's hebben gekocht, maar meestal werkte dat gewoon prima, ook met CI+ modules, ze waren dan wel niet gecertificeerd, dus soms werkte de automatische modus niet, maar handmatig werkte eigenlijk altijd wel.
Prima , zolang de koper maar wordt geinformeerd dat het grijze import TV betreft.
Cro schreef:
25 nov 2020 19:09
Of een tuner trouwens nog zo belangrijk is kan je ook over twisten, volgens mij biedt alleen Ziggo nog de mogelijkheid tot gebruik van een eigen tuner, en enkel tegen een meerprijs, alle andere opties die ik ken gebruiken eigen tuners. Juist het gebruik als monitor is tegenwoordig eigenlijk de standaard. Het marktaandeel van gebruikers die een eigen tuner van de TV gebruiken neemt erg rap af tegenwoordig.
Ziggo is niet de enigste
https://www.caiway.nl/televisie/basic-tv

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Tvreus, aangifte gedaan van oplichting / fraude

Ongelezen bericht door Radar »

Zo, mooi geweest. De oproep om een laatste reactie te plaatsen en de zaak af te ronden, werd niet door iedereen gehoord. Na acht pagina's krijgt dit topic een slotje. ^JS

Gesloten