LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TVreus OLED tv na negen maand defect: stuurt me naar LG

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
JohanSijpe965
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2018 17:36

TVreus OLED tv na negen maand defect: stuurt me naar LG

Ongelezen bericht door JohanSijpe965 »

Een dure LG OLED tv bij de TVreus gekocht en na 9 maanden is deze defekt. TVreus gebeld en die stuurt mij naar LG. LG stuurde 4 weken geleden een monteur die tv nakeek en constaterrd dat deze niet meer te repareren valt. LG start procedure om de defecte OLED om te ruilen/crediteren bij mijn tv dealer de TVreus. Nu zegt de TVreus geen bericht van LG gehad te hebben om de defecte LG OLED op te halen en om te ruilen voor andere tv of het geld retourneren. TVreus zegt u moet bij LG zijn die geven 2 jaar garantie!?! Ik bel ik voor zoveelste keer (totaal al 146 minuten gebelt) met LG en vertel dat TVreus van niets weet. LG zegt u moet toch bij de TVreus zijn die moeten de RMA uitvoeren. Dat is de dealer waar u de LG OLED heeft gekocht. LG stuurt opnieuw de aanvraag per email naar de TVreus. Ik bel weer met de TVreus en die zeggen van niets te weten @$%#%

Weet iemand wat ik nu moet/kan doen? Wordt hier radeloos van

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: TVreus OLED tv na negen maand defect: stuurt me naar LG

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je moet bij TV-Reus zijn, daar heb je immers de overeenkomst mee. Stuur ze een e-mail waarin je alles duidelijk uiteen zet en stel ze in gebreke voor het geval er niet binnen een termijn van een dag of 10 een oplossing is. Gewoon powerplay gaan spelen.

Gesloten