TVreus voor de rechter i.v.m. Hongaarse TV

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
witte angora

Re: TVreus voor de rechter i.v.m. Hongaarse TV

Ongelezen bericht door witte angora »

HansdenVB schreef:
17 sep 2020 17:24
De tvreus geeft aan dat er een advocaat op is gezet dus er komt vast nog een vervolg met correcte weergave van het verhaal of in elk geval de versie van de tegenpartij.
Waar is een advocaat op gezet, op de uitlatingen in dit topic? Ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. Er worden nogal wat grote woorden gebezigd.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik ben eens gaan kijken hoe het nu zit met mijn televisie. Jaren geleden aangeschaft via die toko van Tom Coronel (voordat het televisiewinkel werd). Blijkt inderdaad ook niet voor de Benelux markt te zijn. Dat merk ik nu pas voor het eerst en ik zou niet weten wat het verschil zou moeten zijn, want volgens mij is de HDMI ingang exact hetzelfde en de stroomtoevoer ook.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

witte angora schreef:
17 sep 2020 19:28
Waar is een advocaat op gezet, op de uitlatingen in dit topic? Ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. Er worden nogal wat grote woorden gebezigd.
Als het gaat om de term oplichting dan acht ik die TVreus advocaat vrij kansloos, onderstaand lezende :
https://www.iusmentis.com/meningsuiting ... is-feiten/

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
17 sep 2020 19:41
Als het gaat om de term oplichting dan acht ik die TVreus advocaat vrij kansloos, onderstaand lezende :
https://www.iusmentis.com/meningsuiting ... is-feiten/
Eens. TS kan probleemloos een aangifte wegens oplichting doen en bij vervolging zou er zeer waarschijnlijk ook gewoon een veroordeling volgen. Dan mag zij dat ook uiten hier.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Essentie uit mijn link:
Het is daarmee maatschappelijk aanvaard dat de term valt ook als er juridisch niet per se sprake is van oplichting.
Oftewel, als iets in de volksmond oplichting is, dan mag het volk dat woord gebruiken, ook als er juridisch geen sprake is van oplichting

Plaats reactie