LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weinig plezier van mp3 speler philips

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Willy50
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 07:14

weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door Willy50 »

ik heb zo,n 3 jaar geleden 2 mp3 spelers van philips ( mp 3610) gekocht mn voor de vakantie,s , fijne apparaten , makkelijke bediening enz.nu heb ik een nieuwe computer met windows 7 en kan ik de software behorend bij dit product niet meer op de computer krijgen, dat werkt alleen bij windows xp, Philips geeft dit toe en er zijn geen updates voor dit product te krijgen.
Dus een goed werkend product, werkt perfect gaat dus nu in de prullenbak omdat er geen nieuwe software voor is , een zeer slechte zaak ik moet op zoek naar iets wat ik heb, bevalt, niet kapot is maar waar ik niets meer mee kan , dus nooit meer een philips. :evil: :cry: :x

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Een soortgelijk probleem deed zich ook voor bij de dvd recorders van Philips,
namen netjes op met een dvd met 4 speed. Deze gingen uit de handel en er kwamen 8 speed schijfjes, resultaat: de recorder kon niet meer opnemen.
Ander voorbeeld: Philips shockbox pss 110 werkte alleen met xp en een oude mediaplayer. Had je een nieuwe update ontvangen kon je geen songs meer overzetten. Moraal van het verhaal, software en Philips gaan niet samen. Laten we hopen dat er geen updates nodig zijn in de medische apparatuur. :?:

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door BBCS »

Een mp3 speler is net een USB geheugen stick.
Als je die in de computer stopt, dan kun je gewoon handmatig de bestanden erop zetten.

Dat de speciale software niet werkt, wilt nog niet zeggen dat er geen bestanden meer op gezet kunnen worden.

Is ook bij de digitale camera's van toepassing.

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door Thundercracker »

A-Technische personen :D

en een dvd brander brand ook gewoon 8 speed schijfjes alleen op 4 speed dus ook onzin.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door crazyme »

Willy50 schreef:....nu heb ik een nieuwe computer met windows 7 en kan ik de software behorend bij dit product niet meer op de computer krijgen....
Je neemt het Philips kwalijk dat JIJ een ander besturingsysteem gaat gebruiken.

Natuurlijk....

Willy50
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 07:14

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door Willy50 »

ik heb de tip opgevolgd van BBCS, om het zonder software te gebruiken en dat werkt!bij deze hartelijk dank hier voor, ik vind het alleen vreemd dat als je philips aan schrijft met dit probleem ze hier geen weet van hebben , er werd gezegt dat het alleen met Windows XP werkt ,klaar!
en wat betreft een ander besturings systeem,crazyme, deze zit nu eenmaal op een nieuwe computer als je die aan schaft! slimmerd!!!
Ik ben in ieder geval weer wat wijzer. :D

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door crazyme »

Willy50 schreef:en wat betreft een ander besturings systeem,crazyme, deze zit nu eenmaal op een nieuwe computer als je die aan schaft! slimmerd!!!
Je meent het.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Thundercracker schreef:A-Technische personen :D

en een dvd brander brand ook gewoon 8 speed schijfjes alleen op 4 speed dus ook onzin.
Voor je ons A technisch noemd even goed lezen!! Het gaat hier om een dvd recorder en niet om een dvd brander in een PC. Deze is niet te veranderen in snelheid. :!:

bert4321
Berichten: 111
Lid geworden op: 01 mar 2010 16:37

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door bert4321 »

Voor je ons A technisch noemd even goed lezen!! Het gaat hier om een dvd recorder en niet om een dvd brander in een PC. Deze is niet te veranderen in snelheid. :!:
Dat hoeft ook niet. Een 8x schijf is op alle snelheden tot 8x te branden, een 4x schijf op alle snelheden tot 4x. Alleen opletten of het om het juiste type schijfjes gaat, dus DVD+R(W) of DVD-R(W) wanneer de recorder niet alle typen ondersteunt.

EL-Jay
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:36

Re: weinig plezier van mp3 speler philips

Ongelezen bericht door EL-Jay »

Tja... ik heb hier nog een Webcam van Philips liggen zo'n grappige witte uit stenentijdperk Windows 3.1 t/m win 98SE.. met Win ME lukte het nog wel, maar toen XP uitkwam, kwam meneer Philips niet meer met vernieuwde drivers. Kortstondige correspondentie met Philips Helpservice verloor mijn vertrouwen in Philips producten.
Tja die MP3 speler van jou, mijn vriendin heeft dezelfde... gelukkig heeft ze nog XP op de PC, maar op de Vista Laptop van mij, die ik altijd meeneem op vakantie werkt de software wel, via een andere toepassing software: Totaal Commander herkende jouw MP3 speler als verwisselbare opslagmedium en kon zo bestanden op en af zetten/halen.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Shareware versie van Totaal Commander (opvolger van de roemruchte Norton Commander) kan je vinden op computer websites van ComputerTotaal, Tips en Trucks, WinTips etc.

Gesloten