LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A EN D AUTO'S in Amersfoort

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Moneyman »

Niet alleen traag, ook nogal typerend!

thecure
Berichten: 2704
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door thecure »

bjornvanherpen schreef:wat praat je nou slap met je nep bericht thecure, het lijkt mij er eerder op dat jij het niet kan hebben dat er wel mensen zijn die iets positief plaatsen, dan heb ik dus blijkbaar meer verstand van wagens dan jij aangezien ik sins ik dat wagentje gekocht heb er nog steeds mee rond rij en nog steeds geen problemen heb, volgens mij heb jij gewoon 100 accounts aangemaakt hier om eens flink te kunnen janken , zoek een leven in plaats de halve dag te gaan lopen janken jochie
Whahahahaha idd late reactie.
En mensen die zich speciaal registreren om te vertellen hoe geweldig het wel niet is, dat blijft verdacht.

stofzuigertje

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ik nu mijn huidige inruil kun je na verkoop van deze een positief bericht hier verwachten!

Ja, maar meestal ga ik juist graag naar dit soort handelaren om mijn miskoop kwijt te raken en iets minder slecht terug te kopen.
De versleten hoorbare ketting in de motor, koppeling met niet geluidloos druklager die bij snel optrekken als automaatje gaat slippen...
Ook de rest is dan meestal gelijkwaardig en als zij een redelijke inruil hebben staan... ben ik van die miskoop/ achterstallig onderhoud voordelig af.

Dus geef ook mij eens de schuld omdat ik juist naar dit soort bedrijven toe ga en voertuigen inruil die andere absoluut niet willen hebben of €150,- sloop waarde bieden wat het eigenlijk vaak waard is.

Dit soort bedrijven kun je alles kwijt dus ook de miskopen die ik hier langs zag komen.
Er zitten wel eens goede tussen en die zijn dan meestal snel weg.
Dat mag van mij zelfs met verlopen APK want zelf doen is betrouwbaarder en voordeliger want ook voor hun kost dat geld.

Gesloten