LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A EN D AUTO'S in Amersfoort

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
genaaid
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jun 2005 19:30

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door genaaid »

Nou, ik zie dat er nog niet veel veranderd is bij A en D auto's. Tis voor mij al weer bijna 3 jaar geleden dat ik genaaid ben en ik zag vanavond bij das je goed recht dat onze vrienden nog vrolijk verder gaan met hun praktijken. Ik las hier ook nog een bericht van de directie van A en D, laat me niet lachen. [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator] Ik was destijds trouwens nog bij de politie geweest maar die konden niets betekenen voor me. Voor iedereen die nog genaaid wordt door A en D, ik leef met jullie mee!!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Markan
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2008 23:12

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Markan »

hah! Ik heb vandaag even een programma op sbs6 gekeken en er kwam me iets heel erg bekend voor.
Ik zag A&D autos staan..
Dacht bij me zelf na wie is dat OOKALWEER, maar toen herkende ik die [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator] en ik wist het gelijk al!

Ja precies dat zijn die lui die mij die verrotte, misschien gestolen BMW wouden aansmeren!!
Ik kon me lach niet inhouden toen ik zag dat ze op de nationale televisie ontmaskerd waren!!
Een jaar geleden waren ik en mijn vader opzoek naar een leuke BMW 3 serie tot 10000 euro.
Aangezien dat ik in Friesland woon moest ik halve land afreizen om die stuk strond bmw te zien maar ja.
[niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]

Meneertje zegt dat die een hele mooie bmw heeft, die beetje veel gelopen had rond 280 000 uit 2003, maar dat die als nieuw is.
Ik dus nieuwschierig met mijn vader daar heen.
Wij daar meneer komt ons groeten, en vraagt ons om in zijn lexus te stappen vervolgens naar hun garage te gaan die ver van de verkoop punt is.

Wij daar een [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator] hebben de auto op de brug, en aangezien dat mijn pa veel van autos weet omdat die vroeger auto monteur was me vader begon te lachen.
Meneertje keek even verbaast waarom wij in lach schoten?
Auto was hellemaal AFGERAGT, de verf begon er af te schillen zeg maar er waren sporen van aanrijding.
Het leek alsof t een Drugsrunner auto was.
FFtjes bekeken en gelijk gezegt NEE.
Meneer die eerst heel vriendelijk was werd opeens zeer bot, maar wij hadden schijt je doet stoer tegen ons je krijgt t terug.
Dus meneer dimde wel ff.

Ons afgezet en wij waren weg.
Nooit meer heen, en ik hoop dat zij teronderen zullen gaan, en zoals Zlatan hier boven me zei dan hang ik de vlag uit.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Friestyler »

toch ook maar een reactie n.a.v. het programma das je goed recht.

Ik zag inderdaad een bekend bedrijf op tv en dan ga je toch even zoeken en kom je hier terecht.
Ik ben vorig jaar ook bij A&D geweest aangezien vriendinlief een auto zocht.
ze had haar oog laten vallen op een peugeotje 205 of 206
na zoeken op interpret zagen we een, op de foto, redelijke auto voor relatief weinig dus wij erheen vanuit Friesland.

komen we daar was een proefrit niet mogelijk, alles was uit de auto gehaald (radio, boxen e.d.), scheuren in de bekleding en groene aanslag op de auto...al met al geen goede indruk.
een medewerker kwam erg dom over en had weinig info over de betreffende auto.
op de vraag hoelang de banden eronder zaten was het antwoord "vrij recente banden" en het profiel was inderdaad nog zeer goed, maar de banden vertoonden droogtescheuren....nu heb ik wel enig verstand van auto's en weet dat er op banden ook een dotcode staat waaruit het productiejaar af te leiden is...bleek dat het ouwe meuk van een jaar of 6 terug was.
motorkap kon niet open omdat de wagen met de neus tegen het hek stond en proefrit dus op afspraak.

heb daar meerdere wagens bekeken en op het oog was het redelijk, totdat je verder ging kijken...een hoop oud ijzer!

mijn vriendin zei gister nog "als je niet meegegaan was, dan had ik daar wel een auto gekocht"...

al met al, als je genaaid wil worden, hou je geld in de zak en haal d'r wat anders uit...daar heb je meer plezier van!!

A&D: mij zullen ze er nooit meer zien...

(trouwens, ik las dat de eigenaar in een Lexus rijdt, waarom niet in die Ferrari die in de toko staat?? [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator])
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

raveman
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2008 20:30

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door raveman »

Lang leve internet !!!
De naam van het bedrijf klonk mij al bekend in de oren. Ik was van plan om deze week naar Amersfoort te rijden om aldaar een auto te bezichtigen, maar na het lezen van de negatieve berichten kan ik mij de uitzending van SBS ook herinneren. Zo kan ik mijn vrije dag en brandstof weer besparen. Dit zijn weer van die pipo's...mochten ze ooit sluiten dan beginnen ze zo weer onder een andere naam..D & A haha
[niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator] Ben ooit eens belazerd met een auto via ABC (ja ook zo'n eentje)te Leeuwarden. Binnen een week moest er een nieuwe versnellingsbak in en bleek er flink gerommeld met de km-stand. Ik was toen jong en naif en liet me afschepen aan de telefoon. Mensen moeten tegenwoordig alles maar pikken en hun mond houden. Mocht me dit nog eens gebeuren dan gaat de auto door de ruiten de showroom in. Kan altijd nog zeggen dat het gas bleef hangen. :lol: Verbaasd me dat dit niet vaker gebeurt.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

dieselami
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2008 18:12

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door dieselami »

Beste mede gedupeerden van A&D auto's te Amersfoort,

Ook ik ben er in getrapt en dat heeft me behoorlijk wat geld gekost. Gelukkig heb ik een jurist in de familie, waardoor ik uiteindelijk toch het besluit heb genomen om te gaan procederen tegen deze mannen.

Dus ben ik op zoek naar mede-gedupeerden die wellicht mijn dossier kunnen aanvullen met concrete verhalen en oplichterijen van A&D.

Dus: heb je een auto bij hen gekocht of in ieder geval een aanbetaling gedaan, laat me jouw complete verhaal weten, zodat ik dat mee kan nemen naar de rechtbank in Amersfoort.

Zodra ik bericht heb dat het voorkomt, laat ik het jullie weten.
Voor diegene die mee wil helpen: veel dank! :!:

A&D Auto's
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2007 10:04

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door A&D Auto's »

Beste Dieselamie,

Waar bent u de dupe van geworden? Heeft u al contact met ons opgenomen? Waar zit u mee? Mits u duidelijk bent, dan kunnen wij het samen wel oplossen. Vind u niet? Mochten wij niets van u vernemen, dan kunnen ook niets voor u doen. Omdat wij geen mensen duperen, willen wij u probleem ook oplossen. Dus zit u ergens mee, neem dan aub contact met ons directie op. Want dan zullen ons uiterste best doen om u uiteraard tevreden te stellen!!

Directie A en D auto's

[email protected]

opelastra
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2008 19:22

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door opelastra »

wat een reactie van a en d zeg!!!

Ik heb er toevallig ook een auto gekocht, ding heeft nog geen week gereden.Ze zouden hem een goede beurt gegeven...denk het dus even niet...smerige olie erin, te weinig koelvloeistof en binnen een week een lekker koppakking.Ik terug met dat krot, wouden ze hem wel repareren maar ik moest wel het arbeidsloon betalen.Het viel nog onder de garantie maar ze vonden dat ze me nog aardig tegemoetkwamen.Ben die auto 3 maand kwijt geweest en hij heeft nooit meer gereden.Ze hadden er zogenaamd een ander blok ingezet, nou denk het toch niet.Alle bouten zaten nog vastgeroest.Hij heeft nog eventjes gereden en daarmee was het over.
Snap ik ook wel als je je zoontje of weet ik veel wat voor familielid de beurten laat doen, beetje accu'tjes inbouwen enzo, meer niet denk ik.

Het bedrijf waar ze de apk laten doen is ook 3x niks want mijn auto had 7 afkeurpunten waaronder de remmen.Ik slingerde van links naar rechts over de snelweg.

kortom... het zijn oplichters en komen je absoluut niet tegemoet. Wat ze daar doen is pure minachting voor alle goede autoverkopers en ze zetten ons allemaal ter schande.Om hun reactie op deze topic kan ik alleen maar lachen, ik zal ze nooit meer serieus nemen.

Ik heb een wijze les gehad en koop daar zeker nooit, maar dan ook nooit meer een auto. Ik hoop dat ze gauw opdoeken.

( en zeker weten dat ik ook de vlag uithang als het zover is!!)

Karultje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:20

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Karultje »

[niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator] Als ik dit eerst gelezen had, had me dat een ritje naar Amersfoort gescheeld.
Maak je een afspraak voor een proefrit met ze, meldt die knakker je doodleuk dat ie net verkocht is... Maar hij heeft wel ineens een stel andere auto's van zelfde merk en model voor je. Daar zijn nog geen advertentie's van, zijn nét binnen! Tuurlijk, een auto die helemaal achterin staat, onder dikke laag stof en vogelkak net zoals de schade auto's erachter, nét binnen! Ik hoefde hem niet, meneer beetje geirriteerd...
Het mooie is dat de betreffende auto gewoon nog steeds geadverteerd staat, zelfs vernieuwd is... Dus wat is het nou? Is die auto verkocht of bestaat ie gewoon helemaal niet? Het kenteken wat erbij vermeld staat is in ieder geval niet geldig... Ze lokken je gewoon met wat mooi uitziende auto's en vervolgens proberen ze je een ander barrel te verkopen...
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

genaaid
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jun 2005 19:30

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door genaaid »

"dieselami" Laat a.u.b. voorkomen die handel. Nu willen ze je ineens wel tegemoet komen, laat me niet lachen. Toen de rechtswinkel brieven naar ze toe stuurde van mijn zaak, reageerde ze nog niet eens omdat ze wisten dat de rechtswinkel ze toch niets kon maken. Nu het bij jou voor de rechter komt worden ze ineens bang, hoe zou dat nu toch komen. Is het misschien omdat ze weten dat ze fout zitten. Tja als je altijd eerlijk handelt hoef je niet te zeggen dat het rechtgetrokken wordt, dan is dat namelijk niet nodig. [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

genaaid
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jun 2005 19:30

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door genaaid »

"dieselami" Oja, mijn verhaal is al geplaatst op deze forum op 16 juni 2005. Zo lang besodemieterd hij de boel al. Nadat hij zijn afspraken niet nakwam(valse keuring, nepbeurt), is de koop gecancelled, waarna ik mijn aanbetaling niet terug heb gekregen terwijl hij me toe had gezegd dat ik alles terug zou krijgen.

opelastra
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2008 19:22

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door opelastra »

Bij deze reactie krijg ik mijn twijfels.......misschien iemand van a&d zelf.... :?

Het kan natuurlijk voorkomen dat, mits ze je mogen, ze je een goede service bieden die waarschijnlijk niet al te duur geweest is voor hun.Daarbij is het nogal vreemd dat de meeste mensen die daar een auto kopen direct al mankementen hebben, hetzij een foute APK of andere gebreken.
Het kan ook zijn dat ze er misschien van geleerd hebben....Namelijk, een autobedrijf komt niet zomaar op de televisie, daar moet je nogal wat voor doen.Ze pikken er namelijk niet eentje uit maar zoeken een garage of handelaar, gebaseerd op meerdere gedupeerden waarvan er eentje in de uitzending komt. Als je ze allemaal zou moeten behandelen op tv ben je over 2 jaar nog niet klaar. En waarom zouden de mensen die hier hun waargebeurde verhalen op internet zetten daarover liegen?
[niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]

mvg
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte forumgebruikers,

Het is ons opgevallen dat er nogal wat dreigende, aggressieve uitingen zijn geplaatst op dit forumtopic. Dit is echter niet toegestaan volgens de gedragsregels van het Radar forum. Om deze reden zijn er een aantal posts uit dit forumtopic aangepast.

Wij hopen dat u zich in het vervolg beter aan onze gedragsregels houdt.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

opelzafira
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2008 14:23

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door opelzafira »

Beste Dieselami,

Wij hebben ook hele vervelende ervaringen met A en D auto's. Onze auto heeft ons inmiddels duizenden euro's aan reparaties gekost. Garantie? Ja dat hadden we erbij maar toen er betaald moest worden, kwamen ze niet over de brug. Tientallen keren gebeld en telkens de belofte dat we terug gebeld zouden worden. Niet dus...
Bij het afhalen werden de gemaakte afspraken over extra garantie en de prijs, teniet gedaan. De desbetreffende verkoper, El Idrissi, was met vakantie dus als hij terug kwam zouden we terug gebeld worden en kregen we het geld terug. Niet dus...
Ze hebben ons met een vijf weken jonge baby met een levensgevaarlijke auto honderd km naar huis laten rijden. Mijn uitgebreide verhaal volgt nog wel. Graag zou ik willen weten hoe ik je kan bereiken (emailadres) zodat ik mijn complete verhaal naar je kan mailen. Trouwens ook een goed idee om het op dit forum te plaatsen zodat andere mensen gewaarschuwd worden. Ik wilde dat ik eerst op internet had gekeken voordat ik naar A en D auto's toe ging.

opelastra
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2008 19:22

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door opelastra »

beste mensen, nog even over mijn reactie van 19 Jun 2008.

degene die ik hierbij bedoel heeft of zijn reactie ingetrokken of is verwijderd door de forummanager. Dit kan twee dingen betekenen maar dat kunt u allen zelf ook nagaan door de reactie van mij op 19 Jun 2008 even door te lezen.

Het komt nu raar over maar wie dit leest en de vorige reactie van mij leest snapt het misschien

mvg

opelastra

Peugeot206gti
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2008 15:02

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Peugeot206gti »

Hallo Allemaal,

Nu ik jullie reacties allemaal lees wil ik mijn ervaring ook even kwijt.
Begin dit jaar was ik opzoek naar een andere auto. Ik had een beetje op internet gesnuffeld en kwam een rode opel astra tegen die te koop stond bij A&D auto's. Dus ik heb gelijk naar ze toe gebeld aangezien ik uit Groningen kom, en heb ze gevraagd als de auto de moeite waard was om te bezichtigen? Maar volgens hun was het een hele mooie auto en was het zeker een kijkje waard. Ze konden mij niet garanderen als de auto er nog zou zijn als ik langs kwam maar zo snel ging het niet met de verkoop. Dus ik gelijk met een vriend van mij in de auto gestapt en 2a 3 uur later waren we daar. Gelijk gevraagd aan een verkoper als hij kon vertellen waar de rode opel astra stond. Maar die was al verkocht. en ook al weg. De mensen hadden hem gelijk meegenomen. Dit vond ik nogal een vreemd verhaal omdat de hele loods vol stond met auto's en ze nog net niet tegen elkaar aan stonden. Hij zei wel gelijk dat hij nog wel een mooie groene opel astra voor mij had. Maar dat vond ik niks. Gelukkig maar achteraf als ik jullie verhalen zo lees. Vanaf het moment dat ik die zaak binnen liep had ik al zoiets van hier klopt iets niet! En die Rode opel astra is er nooit geweest!

Kijk uit met die personen!

Erwin1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2008 13:22

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Erwin1984 »

Beste Forumgangers,

Ik heb in maart dit jaar ook een auto gekocht bij A en D auto's in Amersfoort. Wij kwamen af op een advertentie die op internet stond. ook wij hebben netjes gebeld of deze auto er nog was. de verkoper zij dat deze er nog was en we zijn toen heen gereden. De Opel waar we voor kwamen was er niet meer die was al verkocht. Kan gebeuren. Ik werdt toen gewezen op een Astra die daar stond. Deze was iets duurder maar wel binnen ons budget en zelfs nog een stuk goedkoper waar ze anders voor op internet staan. We mochten er een stukje in proef rijden en dat hebben we dan ook gedaan. de auto reed fantastisch, ook zat er nog een airco en een cruisecontrole in alles werkte en ik kreeg ook nog een nieuwe APK. Prima dus ik heb met de verkoper een koop gesloten.
N.A.P zat erbij, dit heb ik verder allemaal gecheckt op internet. Bij de aankoop was er alleen een spiegelrandje kapot, dit zou gemaakt worden. Bij het ophalen van de auto was inderdaad dit spiegelrandje gemaakt de chassisnummers klopte de N.A.P klopte. Alles deed het er zat nieuwe A.P.K op. Alles was in orde. Ik rij nu nog steeds met deze auto en ben er helemaal gelukkig mee. De auto heeft al bijna weer 20.000 km op de teller staan en ik heb alleen een keertje wat olie bij hoeven vullen. Ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop, zorg gewoon ten alle tijden dat je iemand bij je hebt die technisch veel verstand van auto's heeft. En zeker als je een auto bij een handelaar koopt. Ik vond wel dat ze gladde praatjes hadden, maar ja zo zijn autohandelaren. En het enige kritiekpuntje wat ik heb is dat er geen reservewiel bij de auto zat en de handleiding van de auto was spoorloos de rest was allemaal wel in orde. Ook heb ik vanwege alle verhalen hier op de tros radar site de auto binnenstebuiten laten keren door een autobedrijf waar ik goeie ervaring mee heb om zeker te weten dat de auto in orde was.

Ik hoop van mijn aankoop nog veel plezier te hebben.

Groet Erwin

opelastra
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2008 19:22

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door opelastra »

als u het aantal reacties bekijkt van gedupeerden hier op het forum moet er een belletje gaan rinkelen. Dat u nou net toevallig een goede auto gekocht hebt, gefeliciteerd!!Kan gebeuren. Dit is het omgekeerde van een nieuwe auto kopen.De meeste houden het wel vol,sommigen haken na een paar kilometer af. Zo is dat hier ook, alleen hebt u toevallig eentje die het wel doet. Kan gebeuren. Ik kom er in ieder geval nooit weer, dit soort mensen zijn een schande voor alle autoliefhebbers

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Over de uitzending van das je goed recht.

Whoehahahahahaha, wat een amateurs bij dat tv programma.

Zoeken ze zulke kneuzen uit. Wat een drama.
En ze laten A en D het nog redelijk oplossen ook.

Ik heb totaal geen respect voor mensen die zo een auto kopen.
Die jongen stond al gebukt klaar bij de ingang om genaaid te worden.
Wees een klein beetje, echt een klein beetje wijzer en koop dit niet.

Erwin1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2008 13:22

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Erwin1984 »

Beste Berbertje,

Ik vind het prima dat jij af loopt te geven op a en d auto's omdat jij slechte ervaring met hun hebt. Ik heb dat nou eenmaal niet. Ik snap ook dat er met jou meerdere zijn die zich genaaid voelen door hun. Alleen vind ik dat als er positieve dingen zijn dat die ook wel is op internet gezet mogen worden. Als ik naar mijn koop ga kijken dacht ik ook in het eerste begin dat ik genaaid zou zijn door hun, gladde praatjes en ik had er geen lekker gevoel bij. Alleen blijkt achteraf dat ik toch een goeie auto heb gekocht, hier ben ik erg blij mee en ik vind dat ik die dingen ook op de site mag zetten, net zo goed dat jij dingen op de site zet dat je je genaaid voelt. Als ze echt alleen maar bagger verkopen dan mogen ze van mij gerust die zaak opdoeken. Maar nogmaals een advies NEEM IEMAND MEE MET VEEL KENNIS VAN AUTO'S. En ik vind het van jou Berbertje niet helemaal eerlijk dat jij mij beschuldigd van dat ik een hulpje zou zijn van A en D auto's om hun in een positief daglicht te zetten. Ik zal het je nog sterker vertellen ik ben een jongen van 24 uit Arnhem en ik heb verdomd hard moeten werken om deze auto te kunnen bekostigen, ik wens dan verder ook niet geassocieerd te worden als oplichter of als zijnde handlanger.

Dit wou ik even gezegt hebben want ik gebruik deze naam veerl meer op internet en ik heb hier verder niks meer te maken wat die andere namen betreft dat zou misschien best een handlanger van hun kunnen zijn dat weet ik niet dat zal jij Berbertje misschien beter weten als ik.

Vriendelijke Groet,

Erwin uit Arnhem

opgelicht99
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2008 11:31

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door opgelicht99 »

Afgelopen voorjaar ook een auto van a&D zien staan op marktplaats. Toen ik er vervolgens aankwam was hij net verkocht! Maar ze hadden nog een paar andere mooie staan. Mocht er geen proefrit in maken. Kan nog steeds niet bergrijpen hoe ik zo stom ben geweest om in de gladde praatjes te trappen van die verkoper. Toen ik ging zoeken zag ik dat mij vele waren voor gegaan, en haha wat treft de toeval een week later waren ze zelfs op TV. Dit grapje je heeft me 2000 euro gekost snap niet hoe ze hem een nieuwe apk hebben kunnen geven. DAT ZE MAAR eens wat meer steekproeven houden bij die garage daar. [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Gesloten