LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A EN D AUTO'S in Amersfoort

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
trutta
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2008 22:35

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door trutta »

Dieselami, misschien dat je dit ook mee kunt nemen in je strijd tegen A en D.
Ook ik ben in de gladde praatjes getrapt. Wilde een goede, betrouwbare auto, omdat ik voor mijn werk (en ook privé) toch wel een aantal kilometers maak. Zag een leuk autootje voor mijn budget. Kwam alleen met knieën tegen stuur. Verkoper had binnen nog een auto staan met sportstuur, waardoor je dit probleem niet hebt. Was alleen wel "wat" duurder. Bleek dus dubbel zo duur te zijn. Was wel een leuk autootje. Geen proefrit mogelijk, omdat hij ingebouwd stond tussen alle andere auto's. Met lening van ouders toch gekocht. Helft aanbetaald (€1000,-). Kenteken gecheckt op de site van de RDW. Bleek drie maanden ouder dan gezegd. Paar dagen later opgehaald en andere helft betaald. Auto was nog bij de keuring. Circa twee uur moeten wachten. Bij aflevering zat er geen radio in (was wel beloofd) en nummerplaat zat los. Dit werd a la minute opgelost. Ook werden de luidsprekerdraden, op mijn verzoek, nog even aangesloten. Thuis gekomen bleek handrem (waarvan volgens keuringsrapport de kabel vernieuwd was!) niet te werken. Heb hem bij garage in de buurt laten maken. Circa twee weken later op de terugweg vanuit Duitsland kwam er rook onder de motorkap vandaan. ANWB gebeld, advies koelvloeistof bijvullen. Werkte tijdelijk. Toch nog thuis gekomen. Terug naar A en D. Was me drie maanden garantie beloofd. Had ik verkeerd begrepen volgens verkoper. Had drie maanden omruilgarantie. Toch maar laten maken. Bleek koppakking te zijn. Kostte €500,- Na een hoop gesteggel hebben we de kosten gedeeld. Week later liep temperatuur weer op naar 130 graden. Een toevallig aanwezige kennis zei dat de koelvin kapot was. Weer terug naar A en D. Kon gemaakt worden. Kostte me wel €50,- Tevens werd mijn lekkende dakraam gemaakt. Bleek bij nader onderzoek niet dakraam te zijn, maar het water kwam via de antenne naar binnen en via dakraam drupte het naar beneden. Ook werd de motor van de ruitenwissers (voorraam) gemaakt, die niet meer wilde bewegen (achterruitwisser kon niet gemaakt worden, werd te duur en wordt niet gecontroleerd bij keuring). En het raamrubber van de deur aan rijderskant werd ingevet, waardoor het raam (tijdelijk, blijkt nu) weer zonder hulp dicht kon. Bij ophalen auto zei verkoper dat het €75,- was. Heb maar de afgesproken €50,- betaald, omdat hij vlug van me af wilde zijn. Er waren potentiële kopers in zicht. Kon trouwens niet via PIN, alleen cash en geen (BTW)bon. ??
Nu heb ik ook al het uiteinde en middenstuk van mijn uitlaat moeten vervangen. Viel er gewoon vanaf. Heb ik NIET meer bij A en D laten maken, maar door een ander. Al met al heeft mijn auto nu in totaal (met alle reparaties) €3000,- gekost. Is wel duur voor een veertien jaar oude cinquecento. Wat voel ik me DOM en genaaid. javascript:emoticon(':oops:')
Volgende keer google ik eerst de verkoper/auto. Had ik ook voor deze aankoop moeten doen. Had me een hoop geld, tijd en ergernissen gescheeld.
Ik hoop dat ik potentiële kopers hiermee heb gewaarschuwd. [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]
Ook de keuring is een aanfluiting. Volgens mij wordt dit door een garage van een familielid of vriend uitgevoerd.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

opelastra-amersfoort
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 12:48

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door opelastra-amersfoort »

Tja, als ik dit zo allemaal lees wil ik toch even mijn verhaal kwijt.

Ik heb een erg goede ervaring gehad met A&D Auto's, vorig jaar een Opel Astra gekocht waar ik sindsdien probleemloos in heb gereden, onder andere naar Litouwen en terug. Inderdaad gladde praatjes, maar alle afspraken over een paar kleine reparaties aan de auto zijn nagekomen en de auto is inmiddels probleemloos door de APK en een grote beurt gekomen. Een kat in de zak kopen kan altijd, maar je bent er wel zelf bij.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2009 08:48

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo,

Ik heb het bedrijf gisteren benaderd vanwege een diesel maar deze was te mooi om waar te zijn, ik kreeg een vriendelijke mail terug dat de auto er nog was en dat er over inruil te praten was en de koffie stond klaar.
Maar helaas ben ik eerder bij andere dealers belazerd, ook Bovag dealers die geen garantie gaven onder 3500€, dus ff gegoogled.
Deze boeven zijn dus nog steeds actief en alle benadeelden, zolang deze zaken niet te oud zijn, zouden de koppen bij elkaar moeten steken en als groep deze lui juridisch aanpakken.
[niet onderbouwde content verwijderd door moderator]

Mvg,

E.D.

noppies
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2009 12:37

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door noppies »

hier ook een gedupeerde van a&d . Ik voel me echt een idioot dat ik met hen in zee ben gegaan. Na 1 dag hield onze auto er mee op. Vooraf al gezeik gehad want volgens de zogenaamde stoere eigenaar/verkoper was onze inruilauto stuk. Ja hoor, die hadden we net bij de garage laten nakijken. Of we wel eventjes 1000 wilden betalen dan zouden zij het wel repareren. (niet dat hij echt stuk was, maar dat terzijde)Nou mooi niet, dat geld houdt ik dus wel in mijn zak. Zijn dus met onze nieuwe auto weggegaan, maar hoezo apk gekeurd? ding staat meteen met overhitte motor en lekkend koelsysteem langs de weg. Nog geen 20 km mee kunnen rijden!!! [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator] Lekker mensen verrotte auto's verkopen. EN JA, IK BEN HEEEEEL DOM GEWEEST!! DUS MENSEN, blijf weg bij deze oplichtende bende. Ik zag dat ze in 2005 dus al zo bezig waren en nu in 2009 dus nog steeds.

ps; is er iemand met een rechtszaak bezig? ik doe mee!
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

noppies
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2009 12:37

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door noppies »

dieselami hoe staat het met de rechtzaak? mijn verhaal kan je in detail krijgen hoor. laat maar weten op dit forum. weg moeten die lui!

slak33
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 sep 2008 09:33

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door slak33 »

Hier nog even een reactie van de saab eigenaar tot mijn spijt kwam ik er achter dat mijn door A & D auto's veernieuwde versnellingsbak weer een barrel bleek te zijn geweest waardoor ik deze wederom moest laten vervangen zoals u wellicht al eerder heeft kunnen lezen was dit niet het enige wat fout ging.
Inmiddels is het kostenplaatje zo hoog opgelopen dat ik afscheid heb genomen van mijn zilvergrijse Saab Cabriolet de kosten waren zover opgelopen dat ik buiten de aankoop een investering heb gedaan van circa € 6500,- .
NOGMAALS RAAD IK IEDEREEN AAN OM MET EEN GROTE BOOG OM DIT BEDRIJFJE HEEN TE LOPEN ALS JE NIET BELAZERD WIL WORDEN MET ALLERLEI MOOIE BELOFTES EN PRAATJES VAN DIE KLOOTZAKKEN DAAR DE ENIGE OPLOSSING VOOR DIT SOORT BEDRIJVEN IS TOT DE GROND LATEN AFBRANDEN EN EEN PARKEERPLAATS ER VAN MAKEN.
Laatst gewijzigd door slak33 op 11 mei 2009 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

loyd
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2009 08:36

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door loyd »

Wat herken ik veel van de ingezonden reactie's in mijn bezoek aan AenD auto's.
Ook ik ben naar Amersfoort gelokt met een internet advertentie die te mooi om waar te zijn leek. Maar na een belletje leek alles te kloppen.
Uiteraard totdat ik daar aankwam en er alleen maar een durdere, slechtere versie met meer kilometers van de geadverteerde auto beschikbaar was. Ook mijn haren in mijn nek gingen omhoog staan van de betreffende verkopen. Een auto verkopen die geheel aan alle vooroordelen voldoet zie je niet veel meer anno 2009. Dat is namelijk zo 1980!
Met alle respect naar de overige forum gebruikers, ik kom niet uit een ei en ben ook onmiddellijk op gestapt.

Ik vindt het jammer dat er veel mensen op deze manier veel geld en vertrouwen zijn kwijt geraakt. Heel jammer want er zijn zat handelaren die wel te vertrouwen zijn en hun best doen de slechte reputatie wat op te krikken.

Het mag duidelijk zijn dat A&D auto's daar NIET aan meewerkt!

Autokopers, LAAT A&D auto's lekker links liggen!

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Beste mensen.

A&D auto's handelt alleen. Het betreffen inruilauto's en ze mogen er absoluut met geen schroevendraaier aan sleutelen omdat ze niet aan de daartoe bij de wet gestelde eisen voldoen. De kopen in en verkopen en daarmee is alles gezegd. Het is geen garage. Wij hebben er meerdere auto's ingekocht en wisten dat er altijd wat aan is. Wij zijn wel garage. Mijn advies aan u luidt dan ook als volgt.
Laat de auto altijd eerst door een vakgarage nazien en repareren. Het kost u in beginsel wellicht iets meer maar u hebt dan wel garantie op de reparatie en het toegepaste materiaal. Wij zien de auto's welke van welke handelaar dan ook af komen altijd goed na alvorens deze te verkopen. Tevreden klanten zijn ons dierbaarder dan het geld. Dit laatste komt uiteindelijk vanzelf.
Succes

Edwin Vij
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:24

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Edwin Vij »

Ik heb helemaal geen problemen ondervonden met A&D auto's!!! Dit omtrent de aankoop van een Jeep Cherokee eerder deze week. Als je duidelijke afspraken met ze maakt komen ze deze gewoon na. Er bestaat voor de aankoop ook nog zoiets als onderzoeksplicht van een koper. Ik kan niet begrijpen dat iemand een auto wil kopen en betalen zonder er zelfs maar een proefrit in gemaakt te hebben. Bij mij deden ze hier ook helemaal niet moeilijk over. Er waren wat probleempjes met deze wagen en deze hebben zij opgelost, naar mijn volle tevredenheid. Natuurlijk moest ik er even achteraan bellen, wat ik begrijpelijk vindt aangezien ze een groot bedrijf zijn. Ik vind het jammer om te lezen dat mensen hun eigen nalatigheid afschuiven op een bedrijf dat toevallig gerund wordt door medelanders, lekker makkelijk.

defcon99
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2009 09:54

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door defcon99 »

troubleshooter


Geplaatst op 10 Mei 2009 12:17 door troubleshooter


--------------------------------------------------------------------------------
"Beste mensen.

A&D auto's handelt alleen. Het betreffen inruilauto's en ze mogen er absoluut met geen schroevendraaier aan sleutelen omdat ze niet aan de daartoe bij de wet gestelde eisen voldoen. De kopen in en verkopen en daarmee is alles gezegd. Het is geen garage. Wij hebben er meerdere auto's ingekocht en wisten dat er altijd wat aan is. Wij zijn wel garage. Mijn advies aan u luidt dan ook als volgt.
Laat de auto altijd eerst door een vakgarage nazien en repareren. Het kost u in beginsel wellicht iets meer maar u hebt dan wel garantie op de reparatie en het toegepaste materiaal. Wij zien de auto's welke van welke handelaar dan ook af komen altijd goed na alvorens deze te verkopen. Tevreden klanten zijn ons dierbaarder dan het geld. Dit laatste komt uiteindelijk vanzelf. ""

Voor alle duidelijkheid iedereen mag aan een auto sleutelen.
Er zijn helemaal geen wetelijke eisen/bepalingen wie dat wel en niet mag.
Ik snap niet hoe je daar bij komt.
Pas dus op want een ieder die dat wil mag sleuetelen aan een auto.
Wil je echt zeker zijn laat je aankoop dan anwb keuren.

waffeloso
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2009 12:39

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door waffeloso »

Echt ik raad iedereen aan om hier GEEN auto te kopen. Ook ik ben weer een slachtoffer. Helaas heb ik een auto gekocht waarbij men in de koopovereenkomst al had geschreven ' km stand niet gegarandeerd' . Ik had dus een aanbetaling gedaan en net in die week kwam ik via internet terecht op o.a. deze site. Ik werd er dus wel even ongerust bij na het lezen van al die berichten. Maar goed, ik heb die gasten gebeld en gemaild om toch maar mijn ongerustheid te uitten. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ik vroeg ook nog hoe het zat met de distributieriem...' ja mevr die is recent vervangen....' (Op de teller stond een km stand van 94.000km, de auto was van 2001). Kosten 5500 euro. Na de kkop met de auto naar huis gereden.. niets mee aan de hand. Bij thuiskomst nog eens met de buurman onder de motorkap gekeken en daar kwam de eerste teleurstelling al. (een sticker met daarop' disitributiriem vervangen bij 104.000km in 2006 Na 1 enkele telefoontje naar een peugeot dealer wist deze me dus te vertellen dat de auto vorig jaar nov al 150.000km op de teller had staan. Ik heb de auto nu net twee weken in bezit, dus de teller zal nu rond de 160.000km zijn. Dus ten eerste al die zogenaamde monteurs bij a&d de auto wel hadden nagekeken dan hadden ze die sticker ook moeten zien zitten. Mijn idee is gewoon dat ze zelf met de meter hebben liggen knoeien.

slak33
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 sep 2008 09:33

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door slak33 »

Beste mensen,
Hier nog even een berichtje van een voormalige Saab 900 cabrio bezitter.
zoals u heeft kunnen lezen in mijn vorige bericht heb ik de Saab helaas moeten inruilen op een andere auto daar de kosten voor reparatie dermate hoog opliepen en ik geen enkele medewerking kreeg van die schooiers van A&D auto te Amersfoort die mij overigens van alles beloofde maar toen ik bij hun in de showroom stond wisten zei nergens vanaf en waren zei nog steeds boos dat ik mijn verhaal onder andere op Radar had geplaatst.

Helaas zie ik dat er nog steeds mensen zijn die bij deze oplichters een auto kopen het nadeel hiervan is dat hierdoor het bedrijfje nog steeds kan bestaan afgezien van de Wietplantage die zich in de kelder van het gebouw bevind.
Ook verbaasd het mij dat de belastingdienst tot op heden nog niet op de stoep heeft gestaan om de boekhouding eens na te kijken daar ik mij niet kan voorstellen dat ik echt de enige ben geweest waarbij het faktuur op hun verzoek duizend euro lager geboekt werd i.p.v. het orginele bedrag.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Ik kan begrijpen dat je niet alles kunt controleren aan een auto en soms een kat in de zak koopt.

Ik kan absoluut niet begrijpen dat er geld betaald voor een proefrit.

Je betaalt toch ook geen entreegeld voor een winkel.
De paskamers in de bijenkorf zijn toch ook gratis.
Een verkoopmakelaar vraagt toch ook geen geld bij de bezichtiging van een huis.
Als je even in een bank bij de Ikea gaat zitten hoef je toch ook niet af te rekenen

Enfin, als ze geld voor een proefrit vragen is het rechtsomkeert maken

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste
Wij maken al meer dan 6 maanden een proefrit bij deze garage
Ja okee voor zo een lange proefrit mag je ook wel een vergoeding vragen

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door troubleshooter »

defcon99 zei:

Voor alle duidelijkheid iedereen mag aan een auto sleutelen.
Er zijn helemaal geen wetelijke eisen/bepalingen wie dat wel en niet mag.
Ik snap niet hoe je daar bij komt.
Pas dus op want een ieder die dat wil mag sleuetelen aan een auto.
Wil je echt zeker zijn laat je aankoop dan anwb keuren.
Correct defcon99, in beginsel heeft u hierin gelijk. Veelal doen ze echter niet meer dan de auto's poetsen om het voertuig aantrekkelijker te maken. De handelaar heeft geen behoefte aan werk en zal elke auto graag zo snel mogelijk zien gaan zonder daaraan teveel kosten te maken. Daarom repareren ze ze niet. Elke tweederhands auto welke via een handelaar wordt verkocht kent gebreken.
Waar het hier echter om gaat is het volgende.
Stel, u koopt bij a een gebruikte auto. Conform de wet is a verplicht te leveren en u als potentieel koper verplcht te kopen zodra daartoe een akkoord bestaat. De leverancier blijft verantwoordelijk voor alle gebreken welke aan het voertuig verkeren. Mankeert er iets aan koop dan niet, dat is uw recht. Vaak wordt er gezegd: "Het is ook geen nieuwe auto!" maar de auto moet deugdelijk afgeleverd worden en om die stelling te kunnen verdedigen moet je vaakbekwaam zijn anders krijg je bij de rechter geen poot aan de grond en wordt je beladen met elke aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid.
Zegt de verkoper: "Ik geef geen garantie op deze auto"dan nog is hij/zij verantwoordelijk en zelfs aansprakelijk te houden. Wie verkoopt levert hetgeen met de koop verwacht kan worden namelijk een goede auto waarbij het er niet toe doet of de auto nieuw of oud is. De levernacier is dus altijd aansprakelijk voor de gebreken tenzij het verborgen gebreken betreffen waarvan de verkoper redelijkerwijs aannemelijk kan maken dat hij/zij niet kon weten van het gebrek.

Fuseekogel
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 jul 2008 08:20

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Fuseekogel »

:D

Een handelaar die zijn km's terugdraait en de auto's jaren jonger verkoopt als ze daadwerkelijk zijn...

Maar verhuurt ze wel omdat ze meer kilometers moeten rijden....

Hoe doen ze dat bovendien met de verzekering van de auto en houderschapsbelasting? Alle auto's staan op handelsvoorraad, dus kunnen niet zo de weg op. Het op naam stellen en weer terugzetten in de handelsvoorraad, kost vele malen meer dan die €15. Het meegeven met groene platen is ook niet mogelijk, met handelaarsplaten mag je sowieso heel beperkt rijden en al zeker niet op een zondag.

Vandaar dat jouw relaas mij ietwat "ongeloofwaardig" overkomt.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door troubleshooter »

"Das orakel hat gesprochen" :)
Het is natuurlijk zo dat het niet repareren van alle gebreken aan een gebruikte auto anders dan die welke direct verband houden met de veiligheidstechnische staat waarin het "vehicle" verkeert te plaatsen is gezien de financiële aspecten maar het knoeien aan kilometertellers e.d. is uiteraard taboe.

Swiebertje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2009 21:53

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door Swiebertje1 »

Hoi ,
Ben vandaag naar het "bedrijf" geweest om een auto te bekijken die volgens hun net verkocht was.
Had alleen een uur ervoor gebeld dat ik vanuit limburg zou komen kijken.
Gelukkig stonden er nog 20 auto,s die ik wel kon kopen alleen klopten de prijzen helemaal niet.
Toen ie vervolgens dacht mij te kunnen intimideren ben ik :roll: vertrokken .
Echt waar een ........ .

de Moer
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2010 16:26

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door de Moer »

Onvoorstelbaar, dat een bedrijf na zoveel jaar nog steeds deze praktijken kan uitvoeren. Erger nog, op de site vind je doodleuk logo's van dekra, anwb enz enz enz..... Reden genoeg voor mijn collega om zijn auto daar te kopen, want met zo'n logo mag je toch enige duidelijkheid hebben lijkt mij. Bij ophalen was de auto er nog niet en werd hem verteld dat de auto bij de apk stond en een steekproef had dus moest wachten. Waarschijnlijk is de apk gekocht, er mankeert nog van alles aan de auto waar hij niet mee goedgekeurd had kunnen worden, de steekproef is er niet geweest. Waanzinnig dat dit soort bedrijven alles lukt en overal mee wegkomt, ondanks deze ellenlange forums, men mag ook bepaalde adverteerders het kwalijk nemen dat dit soort bedrijven advertenties plaatsen bij hun (autotrader, autoweek, autotelegraaf.....). Als dit soort adverteerders nou eerst eens deze [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]weigeren? Gezien de vele laaielichters die ik hier zie ( A&D staat niet op zichzelf, neem J&F en nog meer van dat soort is duidelijk dat je in dit land erg makkelijk wegkomt met dit soort praktijken en daar kan radar, da's je goed recht enz....... niet tegenop.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

J.Verbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2010 10:28

Re: A EN D AUTO'S in Amersfoort

Ongelezen bericht door J.Verbeek »

Zoals velen van jullie ben ik ook wezen kijken bij dit "autobedrijf" en ze zijn werkelijk waar een lachertje!
Van klantenservice hebben deze mensen geen kaas gegeten. Ze verkopen mooi opgepoetste tweedeRANGS auto's en de auto's die op hun website als "beschikbaar" vermeld staan staan er daar aangekomen helemaal niet eens tussen. De geadverteerde auto's zijn een lokkertje en als je eenmaal daar bent hebben ze een 2x zo dure optie voor je, maar de auto waar je voor kwam is in geen velden of wegen te bekennen!

Mijn vrouw en ik hebben geinformeerd naar een specifieke auto die wel op hun website stond maar die was (zoals velen van jullie ook al aangegeven hebben) NET verkocht terwijl wij vooraf nog gebeld hadden om te zeggen dat wij de auto kwamen bezichtingen.
We kwamen aan en er was geen hond die ons aankeek. Na even gewacht te hebben kwam er een uiterst stoer mannetje tevoorschijn die mijn vrouw een auto wilde aansmeren waar wij achteraf dmv het kenteken de dagwaarde van hebben kunnen achterhalen en de [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator] zaten 1200 euro boven het bedrag van de dagwaarde.

Ik twijfel er geen seconde aan dat de APK niet klopt van de auto's die ze afleveren. Ze kunnen je van alles wijs maken, maar in hun manier van zaken doen is het evident dat het oplichters zijn.
Niemand gaat ervanuit dat een 2e hands auto technisch gezien lijkt op een auto die je net uit de winkel haalt, maar mensen auto's verkopen die "een gevaar op de weg blijken te zijn" is wel heel bizar!

Als je oplet zie je op hun website ook geen zichtbare kentekens waar andere EERLIJKE verkopers dat wel zichtbaar hebben omdat ze niks te verbergen hebben!

Tevens zijn ze ook niet aangesloten bij de Bovag, dus mensen ga er niet heen! Dit zijn [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2012 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Gesloten