altijd raak de penders

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Klaas$vaaK

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Klaas$vaaK »

Ik dacht in de eerste instantie laat gaan maar toch wil ik mijn ongenoegen kwijt omdat ik nu twee keer hetzelfde verhaal heb meegemaakt, toen een derde remlicht maar nu met een mistlamp-unit.

Mistlamp-unit nodig voor mijn Daihatsu. Er waren twee bedrijven die deze op voorraad hadden (twee identieke units)

Eerste bedrijf vroeg 150 euro inclusief btw voor de mistlamp (wat ik al veel geld vind voor een gebruikt onderdeel) dus toch nog even prijzen vergelijken en contact opgenomen met Altijd Raak Penders.

Ik werd netjes geholpen door een hele aardige dame aan de telefoon. Geen klachten over klantvriendelijkheid maar de prijs. 350 euro ex. Btw!!!!!

Meer dan het dubbele van de prijs. Wat mij betreft echte pure oplichterij.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Wat is er oplichting aan een vraagprijs?
Neem aan Dat u zich hebt verdiept in wat de nieuwprijs is?
En zelfs al zou dat hetzelfde zijn, dan nog is oplichting toch iets heel anders.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Al 9 jaar klachten hier en ze hebben zelfs een record bij De Rijdende rechter. En toch nog steeds mensen die daar heen gaan?

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

NeoDutchio schreef:
27 sep 2020 19:53
Al 9 jaar klachten hier en ze hebben zelfs een record bij De Rijdende rechter. En toch nog steeds mensen die daar heen gaan?
Je kan daar prima heen gaan, zolang je maar weet wat je koopt en de prijzen.
Heb je er totaal geen verstand van, laat je het repareren bij een vakman.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Laten we wel wezen, Penders werkt wel elke keer keurig mee met die RR-uitzendingen, hoewel de uitspraken voor hem niet altijd gunstig uitpakken. Dat neemt me wel voor hem in.

madfred

Ongelezen bericht door madfred »

Het is geen oplichterij, maar wel belachelijk om voor gebruikte onderdelen veel meer dan de nieuwprijs te vragen.
Ik had een EGR klep nodig voor een Audi. Nieuwprijs rond de 250 Euro. Ik heb op de onderdelenlijn een verzoek voor de klep gezet.
komt er een reactie van onze vrienden, prijs notk. Dus ik bel ze, krijg ik te horen dat ze 400 Euro vragen voor die klep!
Ik heb de klep bij een bedrijf in Waalwijk gehaald, 45 Euro. En dan kreeg ik ook nog drie maanden garantie.

Plaats reactie