LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jet cars occasion automobielbedrijf

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door berndv »

Sedat1985 schreef: Praat open en eerlijk. B.V. als de verkoper zegt deze auto is goed dan ga er maar van uit dat hij goed is. Maar als hij zegt er moet wat aan gebeuren stel hem dan de vraag wat is er mis mee is? Want hij weet heus wel of de auto goed is want daar past hij de prijs op aan. Als je het niet vertrouwd pak een garantie voor 1 maand kost je 100 tot 200 euro. Stel je komt stil te staan tijdens jou rit naar huis "ga terug binnen 1 dag"en zeg jij hebt gezegt dat deze auto goed is en pak je geld terug of geef je auto terug zo simpel.
Tot binnenkort in een nieuw topic onder de titel: ik heb me laten oplichten door jetcars. :lol:

Als de verkoper zegt dat de auto goed is dannis het ook zo?

Welke oogkleppen heb jij op? De zoekfunctie in dit forum nog niet gevonden over alle goede auto's die allemaal van een oud vrouwtje geweest waren.

Is het je niet opgevallen dat het topic over jetcars al 5 pagina's telt? En dit niet het enige topic is over jetcars.

Hij weet wel of de auto goed is en past daar de prijs op aan?

Nee, hij weet of hij hier geld aan kan verdienen en past de prijs aan naar het nivo van de klant.

MAXIEM

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Sedat1985

Geloof is iets voor ***** mensen die niet nadenken!

Maxiem.

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door otto77 »

Kijk, Sedat1985,

Je hebt objectief gelijk, alhoewel ik het qua geloof zeker met MAXIEM eens ben. Wanneer je echter het verhaal puur toespitst op de naam Jet Cars, zie je gewoon dat het chronisch goed fout zit met dit bedrijf in tal van opzichten.

Bij elk bedrijf heb je mensen, die het snappen of niet snappen. Natuurlijk gonst het van zeikerds op dit forum, maar nogmaals, je kan er niet omheen, dat het bij Jet Cars gewoon niet deugt.

Wens ik jou veel succes met jouw nieuwe aanschaf.

Els90
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2012 11:58

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Els90 »

Beste mensen,

Ik ben gisteren opgelicht door Jet Cars. Net een halfuur voordat we de auto gingen ophalen, heb ik even gegoogled voor het adres van de tweede vestiging. Toevallig kwam ik op verschillende fora terecht en heb ik even snel de verschillende reacties gelezen. Ik was stomverbaasd, dit had ik echt niet verwacht. Toch bleef ik hopen dat mijn auto wel in orde was. Niet dus. Nadat we het restant hadden betaald en de auto op naam hadden gesteld, wilde mijn oom een laatste proefrit maken om te controleren of alles in orde was. Hij kwam boos terug en zei dat de aandrijfas niet optimaal werkte. Een medewerker reed in de auto en bevestigde dat. Volgens hem was dat echter geen probleem, omdat je het alleen hoorde bij het maken van een 'scherpe' bocht. Nou, ze wilden 'm wel repareren, maar dat zou ons weer 100 euro kosten. Wat ik niet snap, de auto was zogenaamd APK gekeurd, maar er wordt niets gezegd over de aandrijfas. Volgens mij klopt die APK ook voor geen meter. Wij wilden de auto dus teruggeven, omdat we ons behoorlijk belazerd voelden. Dat kon, maar ze zouden dan wel 200 euro in mindering brengen. Belachelijk! Ze accepteren geen enkele verantwoordelijkheid en bleven volhouden dat het ons eigen schuld was (?!) Ja ons eigen schuld, omdat wij daar een auto hebben gekocht!

Kunnen we ons misschien niet verenigen? Ik wil graag stappen ondernemen, maar dat lijkt me moeilijk in mn eentje. Ik wil sowieso ener deze dagen langs de anwb om de alles even te laten checken. Als iets niet klopt, doe ik zeker aangifte.

Koop dus geen auto bij Jet Cars! Die lui zijn voor geen cent te vertrouwen!

MAXIEM

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Els90

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

Met vriendelijke groet, Maxiem.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door witte angora »

Nadat we het restant hadden betaald en de auto op naam hadden gesteld, wilde mijn oom een laatste proefrit maken om te controleren of alles in orde was. Hij kwam boos terug en zei dat de aandrijfas niet optimaal werkte.
Dit begrijp ik niet zo, eigenlijk. Je maakt toch een proefrit vóórdat je besluit de auto te kopen? :shock:

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door thecure »

normaal wel, echter als er alleen maar mensen waren die nadenken als ze een auto kopen, had dit topic niet bestaan...

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door otto77 »

Ja thecure....

Een wereld zonder naïevelingen maakt het minder spannend. Goed dat ze er zijn, toch ???

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

APK bij Jet cars whahaha die is leuk dat was ook al bij Alberto stegeman in het programma dit bedrijf is crimineel that sit.

sowiso nooit een auto bij een .... kopen is vragen om ellende.

elianmars
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2012 22:56

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door elianmars »

Kijk eens naar

http://link.marktplaats.nl/567253136

en

http://www.youtube.com/watch?v=-TWYGVkmZGc


In de advertentie op Marktplaats (plaatsing vandaag, 7 juni 2012) is de kilometerstand 125.163.
In het youtube filmpje (plaatsing 29 augustus 2011) is de kilometerstand 203.505

Creatief met cijfertjes?

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Zou je eigenlijk moeten aangeven dat ze de boel belazeren nou wisten we dat al maar aantonen bij een of andere instantie..

de brand erin.. :evil:

NEADVILLE
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 mei 2012 22:02

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door NEADVILLE »

elianmars schreef: In de advertentie op Marktplaats (plaatsing vandaag, 7 juni 2012) is de kilometerstand 125.163.
In het youtube filmpje (plaatsing 29 augustus 2011) is de kilometerstand 203.505

Creatief met cijfertjes?
Ze hebben in die paar mnd alleen maar achteruit gereden :lol: :lol: :lol: sommige mensen leren het nooit :roll:

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door otto77 »

Zoooooo !!!!

2 x de wereld rond in zijn achteruit !!!

Die auto heeft dus een perfecte achteruitversnelling. Wellicht is dat het enige wat inorde is van die auto. Kan je er nog nét mee deelnemen aan het programma "Rij 'm der in" (TROS...achteruitrijden met Dafjes enzo...).

FireAndIce
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2012 14:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door FireAndIce »

Ook ik ben slachtoffer van Jetcars!
Mijn VW Golf heeft een kapotte versnellingsbak zodat ik er niet meer mee verder kan.
Dit is onverwachts gebeurd,heb op het moment niet ff het geld voor een andere auto
om naar m'n werk te kunnen rijden.
Op MP werdt een Seat Toledo aangeboden,op het 1e gezicht een leuke auto.
Stond bij: met nieuwe APK.
Mooi,dacht ik...dus daar aangekomen op zoek naar de auto.
Stond eerst al bij het verkeerde filiaal...moest naar het andere filiaal,want daar stond de auto.
Daar aangekomen leek het wel een sloperij,maar ja,ik moest een flink eind hiervoor rijden
(m'n vader had mij en m'n vriend gebracht met zijn auto)
dus ik wilde al niet zonder aankoop naar huis,dan was de rit ook voor niets geweest.
De Seat kostte volgens MP 690,stond alleen bij nieuwe APK.
Hier moest ik ineens 50 Euro meerprijs voor de velgen betalen...dat stond niet op internet vermeld!
We mochten de auto niet op de brug zetten,alleen na betaling!
Er was zo onder de auto niks geks te zien,dus dat leek verder in orde.
Na de aankoop kwamen ze ineens met het verhaal dat de APK een week geleden verlopen was,
maar dat we dat wel konden kopen voor 200 Euro???
Belachelijk,m'n vriend zei dat hij de APK wel zou kunnen regelen,er waren wel een aantal punten,maar die waren niet zo'n heel groot probleem.
Ik was kwaad dat ze hadden gelogen over de APK,op de advertentie stond wel nieuwe APK,
maar zij vertelden dat dat er stond omdat er nog nieuwe APK op moest komen???
Auto toch meegenomen,in de veronderstelling dat deze wel opgelapt kon worden.
Maar toen...de dag na de aankoop voelde ik ineens dat de stoel iets zakte.
Wat bleek nou...er zat een flinke scheur in de bodem,onder beide stoelen!
Dat hadden we bij de aankoop nooit kunnen zien,de bodem was voor de verkoop dichtgemaakt en in de tectyl gezet.
De auto zou dus nooit meer door de APK kunnen komen.
Wij dus de volgende dag meteen terug naar de garage,daar keken ze er even naar,
maar we kwamen in de garage eigenlijk niets verder,ze werden ons alleen maar beu.
Bij het andere filiaal(waar de auto toen stond)vertelden ze we ons geld niet terug konden krijgen,
en dat het ons 200 Euro kostte vanwege de vrijwaring en BTW?
We konden dus voor 550 Euro een andere auto uitzoeken,of de 550 kontant terugkrijgen.
Maar...bij de 2e keus zou ik dus weer zonder auto zitten!
Dus eerst op zoek naar een andere auto gegaan bij eerlijke mensen...dit was gelukkig toch nog gelukt!
Het kwam erop neer dat er per dag 50 Euro afging,dus de Seat toch weer teruggebracht
Uiteindelijk ben ik dus 250 Euro kwijt :evil:
Tuurlijk,als ik terugdenk denk ik ook...stom stom stom
maar ik MOEST een auto hebben...ik moest toch naar m'n werk kunnen.
De bodem van de Seat wordt weer opgelapt en hij wordt weer te koop gezet.
Ik heb hier in elk geval van geleerd!

Als alle gedupeerden de handen ineen slaan kunnen we juridisch misschien wat,
is volgens de politie de enige manier om iets tegen deze handel te kunnen doen.
Ik heb wel aangifte gedaan,ook omdat m'n vriend bedreigd is geweest door 1 van deze handelaren.
Het zou een civiele procedure zijn,dus daar schieten we dan ook niks mee op.

Ik kan alleen nog zeggen: KOOP HIER GEEN AUTO!

Vincenti
Berichten: 134
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Vincenti »

FireAndIce schreef: We mochten de auto niet op de brug zetten,alleen na betaling!

Na de aankoop kwamen ze

Ging er toen nog steeds geen lichtje branden?
Waarom zou een verkoper nou willen dat je eerst de auto betaalt en dan inspecteert?

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Tja al jaren bekend JetCars zijn criminelen ook op TV geweest bij Alberto , onvoorstelbaar dat deze import gasten hun gang kunnen blijven gaan , de helft wat daar staat is omgekat , aan elkaar gelast ect iedereen uit de buurt weet dat iig.

Tijd dat deze zaak uit bedrijf gaat slecht voor de eerlijke dealers/handelaars..

FireAndIce
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2012 14:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door FireAndIce »

De eerlijke handelaar wordt idd onderuit gehaald door de spotprijzen van Jetcars!

Marti1
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2012 23:21

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Marti1 »

Wat mij opvalt is dat dit bedrijf meer dan 1000 auto's in de verkoop heeft, hoe kan zo'n bedrijf nog vrij lang blijven bestaan en dan ook nog eens zo'n grote voorraad hebben?

Ik ben zelf ook zoekende naar een auto, en zie er wel wat leuke tussen staan bij ze, maar ik moet er dus zoals ik lees heel ver vandaan blijven helaas...

FireAndIce
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2012 14:40

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door FireAndIce »

Marti1 schreef:Wat mij opvalt is dat dit bedrijf meer dan 1000 auto's in de verkoop heeft, hoe kan zo'n bedrijf nog vrij lang blijven bestaan en dan ook nog eens zo'n grote voorraad hebben?

Ik ben zelf ook zoekende naar een auto, en zie er wel wat leuke tussen staan bij ze, maar ik moet er dus zoals ik lees heel ver vandaan blijven helaas...
Zeker weten!
Koop je hier een auto,ben je zowieso je geld al kwijt,en er staan geen goede auto's bij!
De Seat Toledo die ik toen had gekocht is weer doorverkocht,en nu zit er helaas weer een jaar APK op,wat met de schade die hij heeft echt onmogelijk zou moeten zijn!
Zo komen er dus levensgevaarlijke auto's op de weg...en dat mag allemaal maar,
want de wetgeving kan er blijkbaar niks tegen doen!

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door witte angora »

dat mag allemaal maar,
want de wetgeving kan er blijkbaar niks tegen doen!
Leuk dat je zo staat te schelden, maar welke actie heb je zelf ondernomen om dit bedrijf aan te pakken?

Gesloten