LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jet cars occasion automobielbedrijf

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
BarCode
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2010 16:46

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door BarCode »

Vandaag naar JetCars geweest om mijn auto te verkopen.

Opel Sintra '97 230.000km met gebruikers sporen, deuk, ruiter wissers blijven in neutraal omhoog staan en nog wat meer kosten.


Eigen dealer bood €250,- ivm slechte markt mpv's.
Marktplaats nep biedingen tot €750,- waar geen reactie op kwam.
( mooi prijsje, dat wel )
Via ikwilvanmijnautoaf kreeg ik een mooi bod van een handelaar. Dat vind ik wel vervelend, na het drukken op de "verkopen" knop zie je pas de details van de bieder/koper. Rotterdam?! Tééring hey!

Ff gegoogeld op je-ca ( hun oude naam ) en niet al te rooskleurige forums gelezen over deze zaak.

Enfin, na een rusteloze n8 reden we ( was niet alleen ) met 2 auto's richting R-dam. Da's al een hele belevenis als je zelf in een boerendorpje woont nabij knooppunt Eemnes.

En dan... het al eerder vermelde briefje op de van maasdijkkade 20... Ok, we moeten ff een straat verderop zijn.
En dan zien we een mega showroom met dito bling-bling mobielen, en een hoop mede-landers die druktegen elkaar aan het tokkelen zijn.. Uhh, hallo?
"Meneer.. voor U doen?" "Links achter trapje op, kantoor melden" ... owkejj..

Wij zijn dan wat netjes gekleed want een auto verkopen doe je niet iedere dag, en het zou helpen als je er zelf ook netjes bij loopt evenals een nette schone auto afleveren.
Maar we liepen ietwat uit toon, zachtjes uitgedrukt.

Na het aanmelden drinken we wat koffie uit de automaat en wachten op wat komen gaat. Ik denk, zitten we bij de tandarts?

Een meneer vraagt om de sleutel van de auto, alsof je nummer omgeroepen wordt bij het postkantoor. Meneer maakt een rondje met de auto, en na zijn bevindingen mogen we "zaken" komen doen.
Baas zit achter 2 schermen verstopt en leest het "rapport" van meneer voor. Baas zegt dat er meer loos is dan werd aangegeven in de advertentie, zoals roestvorming aan de draagbalken. Zegt ie tegen mij waarom ik dat niet vermeld heb. Tja.. ik lig vaker onder mn vrouw dan onder de auto... Hoe moet ik dat weten? Lachen... gelukkig..

Enfin.. zei boden via ikwilvanmijnautoaf €1075,- ( maf bedrag) en nu €800,- DEAL! Hoppa.. vrijwarringsbewijs in de pocket en €800,- in de knip.

Ja, er gebeuren daar vast vage dingen die niet door de beugel kunnen. Dat geloof ik graag, maar ik ben ermee geholpen en van mn auto af voor een mooi centje.

FrankoB
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2010 17:37

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door FrankoB »

Vandaag de 20ste was ik Jet Cars en vond een goede (echt een goede) Hyundai Coupe, leuk geprijsd en ging hem betalen.....
Stom genoeg betaalde ik hem eerst aleer hem op mijn naam te zlaten zetten.
Nog geen 5 minuten na de betaling bleek dat ik geen auto op mijn naam kon zetten....waarom weet ik niet ik heb het formulier net naar RDW verstuurd.
Ik voeg direct de koop te annuleren waarna hun dit weigerde, ik moest maar een andere manier zoeken.

Ik een uittreksel van burgelijke stand gehaald, daar lukte het ook niet mee, moest eerst wel weer per fiets terug naar huis voor mijn paspoort.

Ik terug naar Jet Cars en gevraagd om svp mijn geld terug te geven, dit wilde ze wel met aftrek van 200 euro op 1100 euro...... ik vroeg direct of hij gek was...
Ik heb geen meter met de auto gereden en de auto is in zo'n conditie dat hij de dag erna ook voor 1100 verkocht zou worden.

Ik ben boos geworden omdat ik al direct 5 minuten na betaling vroeg te annuleren, ook ben ik niet gewezen op hun algemene voorwaarden.
Nu ben ik bezig met consumentenbond en andere instanties om mijn volledige geld terug te krijgen vanwege de 8 dagen zicht-plicht.

Ze boden wel aan de auto op hun terrein te laten staan tot ik een manier gevonden zou hebben....maar ja wat als je familie in Duitsland is gaan wonen en verder niemand kent die ff voor een tijd een auto op zijn naam wil laten zetten.
Dus ik benieuwd wat er na die 2 weken gaat gebeuren

Ze hebben leuke wagens maar laat eerst op je naam zetten eer je betaald want je zit er direct aan vast heb ik gemerkt bij hun.
Het woord oplichters gebruik ik niet maar het is geen zuivere koffie

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door cliff »

Dit zijn zeker oplichters mag je heus wel zeggen.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=901140/l ... 648/page=1
Kijk deze aflevering maar eens van nederland undercover.
FrankoB schreef:Vandaag de 20ste was ik Jet Cars en vond een goede (echt een goede) Hyundai Coupe, leuk geprijsd en ging hem betalen.....
Stom genoeg betaalde ik hem eerst aleer hem op mijn naam te zlaten zetten.
Nog geen 5 minuten na de betaling bleek dat ik geen auto op mijn naam kon zetten....waarom weet ik niet ik heb het formulier net naar RDW verstuurd.
Ik voeg direct de koop te annuleren waarna hun dit weigerde, ik moest maar een andere manier zoeken.

Ik een uittreksel van burgelijke stand gehaald, daar lukte het ook niet mee, moest eerst wel weer per fiets terug naar huis voor mijn paspoort.

Ik terug naar Jet Cars en gevraagd om svp mijn geld terug te geven, dit wilde ze wel met aftrek van 200 euro op 1100 euro...... ik vroeg direct of hij gek was...
Ik heb geen meter met de auto gereden en de auto is in zo'n conditie dat hij de dag erna ook voor 1100 verkocht zou worden.

Ik ben boos geworden omdat ik al direct 5 minuten na betaling vroeg te annuleren, ook ben ik niet gewezen op hun algemene voorwaarden.
Nu ben ik bezig met consumentenbond en andere instanties om mijn volledige geld terug te krijgen vanwege de 8 dagen zicht-plicht.

Ze boden wel aan de auto op hun terrein te laten staan tot ik een manier gevonden zou hebben....maar ja wat als je familie in Duitsland is gaan wonen en verder niemand kent die ff voor een tijd een auto op zijn naam wil laten zetten.
Dus ik benieuwd wat er na die 2 weken gaat gebeuren

Ze hebben leuke wagens maar laat eerst op je naam zetten eer je betaald want je zit er direct aan vast heb ik gemerkt bij hun.
Het woord oplichters gebruik ik niet maar het is geen zuivere koffie

Remco1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:05

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Remco1979 »

Hallo,

Never en ten nimmer daar een auto kopen. Het is een en al een oplichtersbende.
Ik heb vorige week een saab 9-3 uit 1999 gekocht.
Eerst gebeld met de vraag of ze konden uitleggen waarom deze zo goedkoop was. "nee er zijn wel meer dan 500 auto's, en ze vertelde het op een snauwerige toon". Maarja ik ben wel gaan kijken, ook omdat er een heel jaar apk opzat. Ik kom helemaal vanuit oosten (bij arnhem).
Eenmaal daar aangekomen zag ik die showroom en dacht o wat staan hier mooie autos. Maar ik moest naar de andere plek toe voor autos onder de 2000. Maarja eerste gezicht was het een zooitje en idd weinig nederlanders.
Eenmaal op die andere plek gekomen, zag ik een hoop autos staan en allemaal enorm tegen elkaar aan geplakt. De saab zag ik staan, maar zag wel wat dingen al aan de auto. Dus ff verder kijken, en alleen maar autos waar wel mee aan de hand is. Dingen kapot of dingen die gewoon ontbreken.
Toch maar proefrit gevraagd, er ging een knaap van amper 18 mee kon bijna geen nederlands. Schakel ging al erg slecht en airco deed het niet goed. Hij blaaste wel lucht, maar alleen koude. Ik dacht hij staat zolang stil dat komt wel goed.
Hij had een laag prijsje dus dacht nou ik neem hem wel.
Maarja ik hoorde de uitlaat bij het rijden en schakelen was dus niet denderend. Dat wou ik wel gemaakt hebben eer zou ik hem niet meenenem. Maar dat vond ik al vreemd omdat hij apk gekeurd was t/m 8 febr 2012, maar die 2 dingen zijn na mijn idee apk afkeur als het niet gemaakt wordt.
Moest met de auto naar de andere garage toe daar zou hij wel ff gemaakt worden. Nou dat ff heb ik geweten. Ik was daar om 11.00 en ging om ja pffff 17.30 weg. Elke keer wel erop gehamerd dat het wel sneller moest enzo. Nee komt goed meneer neem een bak koffie. PFfff dat had ik wel gehad. Ik hoorde van een ander die was er al om 9uu en had een bmw gekocht, hij wou er een nieuwe apk op hebben. Maar er moest wat gebeuren met de achterlichten. Dat zouden ze wel ff repareren. Ook hij was er de hele dag. Om 1700 waren ze met hem klaar en kon hij gaan, nou nog geen 10 minuten later was hij weer terug. De remlichten deden het niet.
EN bij mij hebben ze in die tijd van 11.00 -17.30 alleen de uitlaat gemaakt en versnellingspook wat goed gezet. Eenmaal op de weg merkte ik echt dat de verwarming het niet deed en versnellingspook was niet helemaal lekker.
Ik gelijk onderweg bellen, ja kom morgen maar terug dan maken we het ff. Ik zo van ja hallo dat ff ken ik als ik kom wil ik dat het gelijk gemaakt wordt.
Volgende dag had ik er geen zin meer in en ben naar garage hier gegaan. En heb het allemaal laten maken, wel 500 euro armer, er moest een hele nieuwe kachelradiateur in, en versnellingspook hebben ze geheel goed gemaakt. Het vrouwtje mannetje was gehaal kapot. En koplamp was niet helemaal zoals het hoorde. Al met al erg vreemd dat hun zo ff een auto op eerste ook kunnen keuren. En met een paar onderdelen die toch essientieel zijn voor apk.

Dus echt kortom als je geld kwijt wil kan je het beter nog in de vijver gooien, dan hebben de visser er nog wat aan.

Zulke mensen moet echt gestopt worden, hun geven aan rdw erkend te zijn en bovag lid. Nou daar geloof ik echt geen zak van.

Kijk uit mensen

MAXIEM

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Remco1979

Ik begrijp het niet helemaal. Bedoel je soms deze autohandelaar?

http://www.jetcars.nl/index.php?occasions=1

Maxiem.

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door cliff »

800 euro voor een auto dan moet je ook niet veel verwachten he!!!!!
S-ab schreef:Toen ik naar een auto zocht vond ik een advertentie op internet. Dezelfde week zijn we gaan kijken. Toen ik daar binnen kwam dacht ik eerst woow met al die mooie auto's totdat ik achter op plaats kwam wat een auto's. Ik zag een auto die ik graag wilde en kreeg een sleutel om er een ritje in te maken. De auto was net een week geleden gekeurd stond er op het blaadje en dat beviel me helemaal..totdat de motor kapot bleek te zijn. Ik vertrouwde het al niet helemaal maar toen ik in die auto zat en de motor het niet deed wist ik het meteen..ik ging daar geen auto kopen. Ik bne blij dit niet gedaan te hebben want gisteren zat ik met een vriendin ergens te eten toen ze me over haar auto vertelde..ze vertelde dat ze opgelicht was maar dat ze het vertrouwde door de man die haar zo vriendelijk had geholpen. Ze vertelde me ook dat na haar aankoop ze naar kwikfit was gegaan voor een onderhoudsbeurt. De auto mankeerde van alles waaronder dat de rem versleten was! Zonder dat ze ook maar de naam van het bedrijf had laten vallen wist ik meteen dat het om jetcars ging. Ik vertelde der hoe het daar deruit zach etc en jahoor het ging om jetcars. Ze heeft 800,- betaald voor de auto die ze naderhand ook nog eens kon laten maken. Het enige wat ze gelukt is is om 75,- terug te halen. Ik wil iedereen dan ook waarschuwen geen auto's daar te kopen het is niet eens de moeite waard er heen te gaan.

jani
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2011 08:34

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door jani »

ik vind het heel erg dat niemand ingrijp om dit bedrijf te sluiten.
kijk hoeveel jaren mensen gedupeerd worden en hun geld goedkoop kwijt zijn.
ik vind niet dat dit moet kunnen in zo een land.
kunnen juristen of een 2de kamer lid ons niet helpen om deze oplichters te bestrijden. om zoveel geld kwijt te raken voor een auto die het maar 2 dagen goed doet en daarna niet meer vind ik heel erg en wordt ik machteloos van.
sommige mensen mag het weinig geld vinden maar voor degene die het nauwelijks kan uitgeven is het veel geld.
misschien kan tros radar aandacht hieraan besteden zodat men gewaarschuwd is om geen auto meer te kopen bij dit bedrijf.
de eigenaar wordt er rijker van en de arme mensen worden er armer van kan toch niet.

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door otto77 »

Helpt niet Jani. Dan gaan zo morgen even vrolijk verder op een andere plaats en/of onder een andere naam.

Gewoon geen auto kopen daaro.

dopeboi
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2011 13:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door dopeboi »

OPLICHTERS!!!!!!!!!!!

heb me auto verkocht op de site, ze hebben een testrit gemaakt en me auto kwam kapot terug rijp voor de sloop heb een klein bedrag gehad voor me auto.Maar raad eens 2 dagen daarna staat hij in de showroom nadat de moter total was verklaart.

ik zou geen auto kopen grootste oplichters die er zijn.

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door cliff »

dopeboi schreef:OPLICHTERS!!!!!!!!!!!

heb me auto verkocht op de site, ze hebben een testrit gemaakt en me auto kwam kapot terug rijp voor de sloop heb een klein bedrag gehad voor me auto.Maar raad eens 2 dagen daarna staat hij in de showroom nadat de moter total was verklaart.

ik zou geen auto kopen grootste oplichters die er zijn.
Vertel eens wat nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!

RSFRUMMEL
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2011 00:03

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door RSFRUMMEL »

Jetcars,,
Even over 1 ding,, zijn vieze oplichters,,
Ik heb nog geen 3 weken terug een opel vectra station c gekocht,,
Over het goedkoop geen kwaliteit DIKKE onzin,, Je kan best een jaar rijden met een auto van 500 euro,, maar niet bij hun vandaan,, en dure auto's tja wat vinden jullie duur ik heb voor 6000 euro die auto gekocht,, de verkoop bij andere bedrijven net zo duur! Ik ben niet dom dus gekeken voor roest alles nagekeken,, automaat nog nooit automaat gehad,, fijn bon opgemaakt,, Alles wat er in de bon stond zou gedaan worden schade herstellen apk ze zouden doorbellen wat het maken van de kachel zou gaan kosten,, (bij een dealer)
Ook trok hij naar recht zouden ze maken,, tip top in orde,, ben alleen binnen geweest en een proefrit druk in rotterdam dus helaas geen snelweg,,
Maargoed,, ze vroegen of ik een aanbetaling wou doen gezien de reparatie enz,,
Nou oke geen probleem 1000 euro aanbetaalt,, Ik kom een week later allen de schade was hersteld (Niet eens alles de helft!!) ik was woest bijna die kleine over de toonbank getrokken,, maargoed,, ik kon op geen mogenlijkheid me aanbetaling terug krijgen,, dus ik besloot hem te kopen want hij was het me waard,, mooi uitziende auto 208.000 km eerste eigenaar dealer onderhouden (boekjes erbij) had hem 2 weken toen ging er een lampje branden dat ik naar de dealer moest voor onderhoud,, wat ik raar vond want op 199.000 km laatste beurt gehad, ik naar de dealer blijkt me versnellingsbak naar de vervelend te zijn,,
2500 euro schade MINIMAAL,, (dus even mensen hou je mond over goedkoop en duur ja,, voor de 1 is 250 euro een hoop geld en voor de ander 5000,, ik ben 21 en heb alles uit eigen zak betaalt,,) nu wil ik ze pakken,, kan me niet schelen hoe,, weet iemand iets,,?? ik heb hun gebelt en ze wouden me niet normaal te woord staan,, mijn schuld had ik voor 150 euro per maand verzekering moeten nemen (maar de verkoper zei jongen hij is uit 2004 altijd dealer onderhouden jij heb geen verzekering nodig,, ) Nu komt er nog is bij dat de auto de 199.000 km beurt heeft gehad in 2009,, tiss nu 2011 en staat op 208.000 km,, na dit lezen zal de auto waarschijnelijk 280.000 km hebben gereden,, kunnen we ze niet pakken op de NAP,, waar ze bij staan,, Dat ze in staan met een eerlijke km stand?? want ze zijn daar aangesloten en verkopen dus auto's met andere stand,, daarnaast wat heb je voor recht als je nog geen 4 weken een auto heb gekocht en hij is gewoon stuk,, de code's stonden langer in de auto als 3 weken dus ze hebben mij gewoon een kapote auto verkocht,,
Het is misschien een lang verhaal maar ik wil er echt werk van maken,, Misschien zelfs vragen of ieder aangifte wil doen wegens oplichting of bedrog,,
Zodra ik meer weet van het juridisch,,
(maar mensen met commentaar over oplichten en eigenschuld oplette,, Geen zorgen het overkomt jullie ook nog eens!)
1 iets laat het niet je leven leiden! Gr ronald (opgelicht voor zo een 3000 euro)

jani
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2011 08:34

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door jani »

Hoi RSFRUMMEL
Als er een mogelijkheid is om ze de das om te doen doe ik ook mee laat weten welke stappen mogelijk zijn
ik hoor nog van je
groetjes

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door cliff »

RSFRUMMEL schreef:Jetcars,,
Even over 1 ding,, zijn vieze oplichters,,
Ik heb nog geen 3 weken terug een opel vectra station c gekocht,,
Over het goedkoop geen kwaliteit DIKKE onzin,, Je kan best een jaar rijden met een auto van 500 euro,, maar niet bij hun vandaan,, en dure auto's tja wat vinden jullie duur ik heb voor 6000 euro die auto gekocht,, de verkoop bij andere bedrijven net zo duur! Ik ben niet dom dus gekeken voor roest alles nagekeken,, automaat nog nooit automaat gehad,, fijn bon opgemaakt,, Alles wat er in de bon stond zou gedaan worden schade herstellen apk ze zouden doorbellen wat het maken van de kachel zou gaan kosten,, (bij een dealer)
Ook trok hij naar recht zouden ze maken,, tip top in orde,, ben alleen binnen geweest en een proefrit druk in rotterdam dus helaas geen snelweg,,
Maargoed,, ze vroegen of ik een aanbetaling wou doen gezien de reparatie enz,,
Nou oke geen probleem 1000 euro aanbetaalt,, Ik kom een week later allen de schade was hersteld (Niet eens alles de helft!!) ik was woest bijna die kleine over de toonbank getrokken,, maargoed,, ik kon op geen mogenlijkheid me aanbetaling terug krijgen,, dus ik besloot hem te kopen want hij was het me waard,, mooi uitziende auto 208.000 km eerste eigenaar dealer onderhouden (boekjes erbij) had hem 2 weken toen ging er een lampje branden dat ik naar de dealer moest voor onderhoud,, wat ik raar vond want op 199.000 km laatste beurt gehad, ik naar de dealer blijkt me versnellingsbak naar de ***** te zijn,,
2500 euro schade MINIMAAL,, (dus even mensen hou je mond over goedkoop en duur ja,, voor de 1 is 250 euro een hoop geld en voor de ander 5000,, ik ben 21 en heb alles uit eigen zak betaalt,,) nu wil ik ze pakken,, kan me niet schelen hoe,, weet iemand iets,,?? ik heb hun gebelt en ze wouden me niet normaal te woord staan,, mijn schuld had ik voor 150 euro per maand verzekering moeten nemen (maar de verkoper zei jongen hij is uit 2004 altijd dealer onderhouden jij heb geen verzekering nodig,, ) Nu komt er nog is bij dat de auto de 199.000 km beurt heeft gehad in 2009,, tiss nu 2011 en staat op 208.000 km,, na dit lezen zal de auto waarschijnelijk 280.000 km hebben gereden,, kunnen we ze niet pakken op de NAP,, waar ze bij staan,, Dat ze in staan met een eerlijke km stand?? want ze zijn daar aangesloten en verkopen dus auto's met andere stand,, daarnaast wat heb je voor recht als je nog geen 4 weken een auto heb gekocht en hij is gewoon stuk,, de code's stonden langer in de auto als 3 weken dus ze hebben mij gewoon een kapote auto verkocht,,
Het is misschien een lang verhaal maar ik wil er echt werk van maken,, Misschien zelfs vragen of ieder aangifte wil doen wegens oplichting of bedrog,,
Zodra ik meer weet van het juridisch,,
(maar mensen met commentaar over oplichten en eigenschuld oplette,, Geen zorgen het overkomt jullie ook nog eens!)
1 iets laat het niet je leven leiden! Gr ronald (opgelicht voor zo een 3000 euro)
Of gewoon eerst deze site lezen voordat je wat koop daar!!!
Jet Cars is zo bekent als het over oplichting gaat.
Kapotte versnellingsbak?Je had toch een proefrit gemaakt?

Ivm je km stand aangifte doen, en de koop laten ontbinden.

RSFRUMMEL
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2011 00:03

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door RSFRUMMEL »

ja hij reed ook goed tijdens de proefrit wist ik veel ree voor het eerst automaat,,
En wist ik dat het erg was dat hij niet meteen ging rijden als je rem los liet,,
Dat was een teken,, maar ik dacht dat dat zo hoorde,,
Ja dus jij denkt als ik aangifte doe over de km stand dat ik dan me geld terug kan krijgen???

gr ronald

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door cliff »

RSFRUMMEL schreef:ja hij reed ook goed tijdens de proefrit wist ik veel ree voor het eerst automaat,,
En wist ik dat het erg was dat hij niet meteen ging rijden als je rem los liet,,
Dat was een teken,, maar ik dacht dat dat zo hoorde,,
Ja dus jij denkt als ik aangifte doe over de km stand dat ik dan me geld terug kan krijgen???

gr ronald
Zowiezo aangifte doen van oplichting.

En de koop laten ontbinden.

Je kan ook niets doen.

RSFRUMMEL
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2011 00:03

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door RSFRUMMEL »

cliff schreef:
RSFRUMMEL schreef:ja hij reed ook goed tijdens de proefrit wist ik veel ree voor het eerst automaat,,
En wist ik dat het erg was dat hij niet meteen ging rijden als je rem los liet,,
Dat was een teken,, maar ik dacht dat dat zo hoorde,,
Ja dus jij denkt als ik aangifte doe over de km stand dat ik dan me geld terug kan krijgen???

gr ronald
Zowiezo aangifte doen van oplichting.

En de koop laten ontbinden.

Je kan ook niets doen.

Oke mm me auto was levensgevaarlijk om mee te rijden,, ik heb mazzel dat ik geen ongeluk heb gehad,, helaas,, de auto is er niet meer,, ik heb het moeten nemen met 2700 euro schade,, heb de auto ingeruilt eerlijk en wel,,
Daar wist de koper mij te vertellen dat de auto op een kmstand heeft gestaan van 287.000 km en in de tijd van jetcars van km is veranderd,,
Toen ik daar zat had ik wel even een inzinker,, pff me auto had dus een 100.000 km meer gelopen en was een rijdende doodskist,, Hoe erg blij kan je zijn met een andere auto!! :shock: maargoed dat terzijde,, ik ga me nog altijd inzetten om jetcars klein te krijgen,, om te beginnen geen aangifte tegen het bedrijf maar tegen de directeur!, ik hou jullie op de hoogte en hoop dat ik op steun kan rekenen,, of het nou om 200 euro gaat of om 20.000 euro!

Gr ronald

Jazekers
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2011 20:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Jazekers »

Ik zou iedereen aanraden hier met een grote boog omheen te gaan.

Ik heb hier jaren geleden eens een auto gekocht (tja destijds arme student en je moet wat).

Mijn oog laten vallen op een auto maar helaas zonder APK, er waren meerdere zaken die gerepareerd dan wel herstelt zouden moeten worden en dit kon wel door hun gedaan worden.
Echter heb ik zelf de kennis voor de herstellingen en heb ik dan afgewezen maar ik wilde wel de auto.

Toen kwamen ze met het volgende:

Als ik de dag erop terug zou komen dan kon ik de auto ophalen MET APK, u begrijpt, dat stinkt aan alle kanten.
De kosten hiervan bedroegen €50 euro bovenop de aankoop prijs.
Zo gezegd, zo gedaan, auto volgende dag opgehaald en nu met APK en keuringsrapport (leuk, helemaal geen op- of aanmerkingen of aandachtspunten gemeld op het rapport). Je kan je APK dus zonder problemen kopen samen met de auto

Als alles volgens de wet was gegaan:

De afkeurpunten:
- Banden (alle 4 geen/weinig profiel)
- Barst in voorruit over de hele breedte
- Rechter achterlicht kapot (filter/glas)

De aandachtspunten waren als volgt:
- Roest/gat rechter dorpel
- Wielophanging rechterzijde (demper lek)
- Uitlaat demper roest/gat

Dit gaat over mijn specifieke zaak maar er zijn nog veel meer dingen mis daar waar je een hele aflevering mee kan vullen (redactie interesse, stuur maar een mailtje).

Willem_2
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2011 21:30

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Willem_2 »

Maandag 2 mei, dacht ik kom ik ga eens bij JetCars kijken.
Had drie leuke wagens gezien op Marktplaats.
En ik moet zeggen op de foto's waren echt prachtig.
Zagen er bijna als nieuw eruit.
Zelfs een nieuwe APK hadden ze.

Nou dan kom je aan op het adres, en inderdaad een pracht zaak.
Binnen stonden ook voertuigen, waar je zo mee weg zou willen ruilen.
Echter ik melde mij als onderdanige bij een opperhoofd, die hoog op zijn troon zat.
En deze machtige kleine man, zei die laag geprijste wagens, staan rachts om de hoek. Straat uitrijden en rechtsaf en daar vindt u omze laaggeprijste voertuige.

Nou zo zegezegd zo gedaan, op naar dat filiaal.
Nou wat ik daar aantrof, was eerder een autokerkhof dan een plek waar je een auto wilt kopen.
Maar okee even er door heen kijken, en gevraagd aan de goede man waar ik de desbetreffende auto's stonden.
Nu weet ik dat er in de playboy vrouw mooier zijn, dan dat ze overdag door de straat lopen.
Echter geen enkele auto kon het plaatje niet benaderen.
De Applaus stond op uitgedroogde lege banden, stroom zat er niet op.
Je kon van de kofferbak zo naar de aarde kijken, en dan was die niet open.
De Escort die er uit zag als nieuw, was duidelijk een ander voor de foto's gebruikt.
De Fiesta ja wat moet ik zeggen.
Je moet echt compleet steke blind zijn, om op die autokerkhof ook maar een voertuig te zien die een APK heeft gekregen op een legale manier.
Ik kan gerust zeggen, als je daar een auto koopt.
Dan is het echt eigen schuld dikke bult, daar een auto op een echte sloop er nog beter uitziet met opengeknipt dak.

Echter ik snap niet dat de RDW daar nooit een controle gehouden heeft.
Want als een leek al kan zien dat het niet klopt, dan moet de RDW alle wagens daar eens nalopen. Wat een ding is zeker deze handelaar moet gestopt worden

rooster
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:16

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door rooster »

jetcars,
goed bedrijf...best goed geholpen daar!!koffie was goed en de dames op kantoor vriendelijk!
en zeg nu zelf...als je een auto koopt moet je gewoon opletten!
grtz r
Laatst gewijzigd door rooster op 10 okt 2011 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door JtC »

Ik betaal een dubbeltje maar ik wil wel iets ter waarde van een Euro. Daar begint de hele ellende al mee, de rest is bijzaak...

Gesloten