LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook de LT heeft spontaan er-uit-klappende ruiten.....

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Ton

ook de LT heeft spontaan er-uit-klappende ruiten.....

Ongelezen bericht door Ton »

Bij 1 van mijn VW-LT's is onlangs spontaan en zonder enige aanleiding de rechterportierruit eruit geklapt, in duizenden stukjes .......
Dus meer dan alleen een Passat probleem ???

Inge

Re: ook de LT heeft spontaan er-uit-klappende ruiten.....

Ongelezen bericht door Inge »

Bij mijn VW Polo van juni 1999 is het zelfs al 2 maal gebeurd dat de achterruit spontaan explodeerde.
Het is naar mijn idee gewoon een VW probleem!

Chris

Re: ook de LT heeft spontaan er-uit-klappende ruiten.....

Ongelezen bericht door Chris »

Bij mijn nieuw VW Polo van juni 2002 springt ook spontaan
een barst in de voorruit zonder ook maar enige steenslag
druk of wat dan ook. Ik wacht nog op reactie van de garage
of het vergoed wordt of niet.

m ter brugge

Re: ook de LT heeft spontaan er-uit-klappende ruiten.....

Ongelezen bericht door m ter brugge »

na aanleiding van u uitzending over het spontaan klappen van het achterraam van de v.w wil ik reageren ik heb een vw polo uit july 1999 en in 2002 klapte spontaan het achterraam .wilt u mij hiervan op de hoogte houden .


bij voorbaat dank m ter brugge

Sandra van Limbeek

Re: ook de LT heeft spontaan er-uit-klappende ruiten.....

Ongelezen bericht door Sandra van Limbeek »

Onderweg naar onze wintersportvakantie in Zwitserland op een parkeerplaats, sprong spontaan de achterruit van onze Volkswagen Passat in duizenden stukjes. De Passat is van oktober 1998.

Arie

Re: ook de LT heeft spontaan er-uit-klappende ruiten.....

Ongelezen bericht door Arie »

Even over spontaan exploderende ruiten , ook ik had hier gisteren (19-3)een ervaring mee.Bij het instappen en dichtdoen van het portier knalde spontaan mijn achterruit eruit .Nu ben ik benieuwd of nog iemand anders met een dergelijk probleem te maken heeft gehad en dit heeft aangemeld bij de garage of Alfa Nederland en wat hier de reaktie op is geweest. Ik rijd in een alfa romeo 147 1.6 veloce distinctive 3 deurs van juli 2001

Gesloten