LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte aflevering nieuwe vw polo

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
snowball

slechte aflevering nieuwe vw polo

Ongelezen bericht door snowball »

hallo forum

ik heb een nieuwe pole gekocht (een compleet model).
er behoorde standaard een afstandbediening op te zitten volgens de folder,alleen is die er niet ingeplaatst,ze wisten van tevoren dat het er niet in kwam, maar zij vonden het niet belangrijk om dit aan de klant te vertellen.bij de verkoop hebben wij nog over de afstandbediening gesproken, en ook op dat moment vond hij het niet belangrijk om te vertellen dat het er niet bij zat.sterker nog hij vertelde toen ook nog dat het er bij zat.
na de aflevering van de auto heb ik ze gevraagd waar mijn afstandbediening was,maar die was onder de noemer wijzigingen voorbehouden niet meegeleverd.
ik heb een afspraak gemaakt bij rechtshulp om ze goed aaan de kaak te stellen.
zijn er nog meer mogelijkheden om ze een negatieve stempel te geven en andere mensen er bewust van laten worden dat het een slechte dealer is

gr frank

Renè

Re: slechte aflevering nieuwe vw polo

Ongelezen bericht door Renè »

Volgens mij kunnen ze dit verhaal niet van tafel schuiven met het argument "wijzigengen voorbehouden". Indien dit wel zo is moetten ze u inkennis stellen.

Die afstands bediening is voor aanschaf uitvoerig terpraken gekomen, en kan dus een belangrijke rol hebben gespeeld bij de keuze voor deze auto.
Uw dealer heeft een produkt afgeleverd dat niet aan de veronderstelde eigenschappen voldoet, en is daar mee zijn verplichtingen niet nagekomen.
Ik denk dat u daar vooral de nadruk op moet leggen.

Ik zou voorstellen om de afstands bedienning er alsnog in te laten bouwen op kosten van de dealer, u heeft er immers voor betaald.

Laat nog eens weten hoe of dat de kwestie is is opgelost, dit kan leerzaam zijn voor anderen.

Veel succes...

Gesloten