LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toyota yaris

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
HW Hoek

toyota yaris

Ongelezen bericht door HW Hoek »

Rijdt een nieuwe yaris sinds augustus 2000,ben al meer als 20 jaar een trouwe toyota rijder!
De yaris is mij tegengevallen wat betreft het benzine verbruik, en ook wat bereft de onderhoudskosten; bij de
eerste onderhoudsbeurd werd mij al verteld wat er volgend
jaar extra zou moeten gebeuren!
Ook beschouw ik het vol gooien van zijn eigen achterruit
met vuil, bij het rijden op een vochtige weg, als een constructiefout!
Toen ik hierover een opmerking maakte in de garage, kreeg
ik als antwoord dat ALLE auto`s met een rechte achterkant
dit euvel vertoonden!
Mijns inziens had dit euvel voor een groot deel opgelost
kunnen worden door het plaatsen van een ruitenwisser
met interval op de achterruit!

P

Re: toyota yaris

Ongelezen bericht door P »

Tja, als je die wiaswas-installatie op de achteruit niet als optie neemt of er af houdt dan wordt die achteruit vanzelf vuil...
Maar daar gaat het niet over. Ik denk dat geen een auto zijn verbruikswaarden die zijn opgegeven haalt. Het wordt zo gunstig mogleijk voorgespiegeld en als het aan de europese maatstaven voldoet dan klopt het. En wie zegt dat een fabrikant niet bij het meten bij 20 km/u al in zijn 5 rijdt...

T.Boots

Re: toyota yaris

Ongelezen bericht door T.Boots »

Ook ik rij vanaf mei 2000 eem toyota yaris en ben na het zien van radar tot de conclusie gekomen dat jullie test klopt. Ook mijn toyota komt niet zuinig uit de bus. Tenminste nite zoals beschreven in de folder. Jammer dat de klant daar geen info via toyota over ontvangt. Ondanks dit euvel moet ik zeggen dat ik uiterst tevreden ben over deze auto en de service van toyota ver uitsteekt boven andere merken die ik tot vorig jaar heb gehad.

Gesloten