Car Driver Deals Piramidespel

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Car Driver Deals Piramidespel

Ongelezen bericht door sjohie »

Moneyman schreef:
17 jun 2021 21:56
kuklos schreef:
17 jun 2021 21:01
Revoked schreef:
17 jun 2021 20:47
En ja, het is met opzet via een dochteronderneming. Bij succes wordt die "onderneming" dan "verkocht" aan de ABN , omdat bonussen niet meer mogen. Gebeurt aan de lopende band hoor, bij elke bank.
Sorry, maar dit complot blijkt absoluut niet uit jouw link. Quatsch dus.
Dat is geen quatsch, en evenmin een complot. Dat is gewoon standaard werkwijze, en ook niet per se iets mis mee.
Hoe werkt dat dan precies? Ik kan me nl niet voorstellen dat de ABN werkende bedrijven overneemt/koopt, en die dan operationeel voortzet. En dan ben ik ook wel benieuwd hoe de genoemde bonussen in dat plaatje passen. Die zijn doorgaans persoonlijk, en niet voor een rechtspersoon als een BV of NV wat de ABN is.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Car Driver Deals Piramidespel

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Moneyman schreef:
17 jun 2021 22:35
Kijk om je heen, zou ik zeggen.
Ga je nou dezelfde soort antwoorden geven als de complottheoristen doen als je ze naar een onderbouwing vraagt?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Car Driver Deals Piramidespel

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wel als het gaat om zaken die voor iedereen duidelijk zichtbaar zijn en waarvan het me weinig boeit of iemand het er wel of niet mee eens is.

markmark1974
Berichten: 72
Lid geworden op: 09 mei 2018 20:26

Re: Car Driver Deals Piramidespel

Ongelezen bericht door markmark1974 »

Er heeft zich een Advocaat op de zaak gezet die uiteraard zal gaan uitzoeken wat er in de voorwaarden staat - als nu blijkt dat een rechter straks vindt dat de financiering nietig is, dan gaat ABN Amro aardig het schip in. Ach kunnen ze hebben, maar echt netjes staat het niet op de jaarrekening.

Er kwam vandaag weer nieuws over deze zaak - één van de autoverhuurders (ook een gedupeerde) heeft een website gemaakt om zogenaamd belangen van slachtoffers te behartigen maar alleen met het doel om gegevens te krijgen zodat hij zijn vloot kan proberen terug te halen. Voor deze ondernemers is de zaak ook goed 'lullig' !

Gesloten